Благодаря за отговорите! Въпреки че ми се искаше да се включи някоя майка с по-късно имплантирано дете. Защото ние със СилванаМ сме си в началото още и общо взето не знаем какво следва след този период на бърборене.
Както казва Позор не трябва да сравняваме децата и аз се опивам да не го правя, (друг въпрос е, че не успявам), но просто като светлинка в тунелчето ми се иска да знам как се случват нещата.
Велина, да не би настройките да не са добри и да дразнят Криси? Ние поне с рехабилитацията нямаме проблем.
Елинка обича да се занимава, сяда с желание да реди пъзели, купила съм й бои за рисуване с пръсти, за да развиваме финната моторика. Взех й съвсем обикновени карти с Мечо пух, които ги ползваме като мемои карти. Аз й показвам една карта и тя търси останалите три, като сме ги наредили всички карти. Имаме и мемори карти на Едука с животни. Те са 16, подреждам й ги и й казвам дай ми сега пилето, дай ми охлювът и тя ми ги дава. Или се питаме Къде е козлето? Тя повтаря след мен и намира двете карти с козле.
В градината имат занимания, доволна съм и от учителките в логопедичната група. Едната учителка е логопед и много ги занимава.
А за вкъщи й принтирам материали от различни сайтове и лепим, изрязваме.
Елина също замества "т" с "П", казва ПУК вместо ТУК. Разменя срички ФОКА вместо КОФА.
Елисана и от мен поздрави за решението за имплантация, нещата ще се наредят! Мисля, че е най-доброто решение!
Това е засега
Ще се радвам да дадете още идеи за рехабилитация вкъщи.