Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Какви са проблемите с международните поръчки и митническите процедури?
Какви са процедурите при получаване на поръчка от митницата?
Какви са процедурите за разрешаване на спорове в PayPal?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Какви са проблемите с международните поръчки и митническите процедури?
Форумът подчертава проблеми с бавната доставка на международни поръчки, които подлежат на митнически контрол. Някои потребители чакат доставки от декември, като някои надвишават $30, което води до изискване за плащане на мита и ДДС. Освен това има случаи на върнати пратки към продавача и оплаквания относно бавното разрешаване на спорове с платежни системи като PayPal.
-
Какви са процедурите при получаване на поръчка от митницата?
При получаване на поръчка от митницата потребителите трябва да платят ДДС и допълнителна такса за представяне пред митницата. Ако пратката остане в митницата повече от 5 работни дни, се начислява такса за съхранение. От форума става ясно, че някои поръчки са били върнати на изпращача, докато други са получени от пощата без да бъдат проверени от митническите власти.
-
Какви са процедурите за разрешаване на спорове в PayPal?
При повдигане на спор в PayPal, потребителите имат до 45 дни от датата на транзакцията, за да поискат възстановяване. Ако спорът не бъде разрешен, той може да бъде ескалиран до PayPal, където решението обикновено се взема в рамките на 30 дни. Някои потребители съобщават, че са получили обратно парите си след повдигане на спор в PayPal.
-
Какви са проблемите с доставката от определен уебсайт?
-
Как мога да разбера за състоянието на поръчката си, ако е изгубена или върната? Ще ми бъде ли възстановена сумата, тъй като не съм платил чрез PayPal и изглежда не мога да повдигна спор?