Може да проверявате пратките чрез сайта на DHL - http://track.dhl-usa.com/TrackByRef.asp?nav=TrackByRef
Пробвайте по един от двата начина:
- в полето Reference въведете Colis№ без последните две цифри
или
- в полето Reference въведете Colis№ без първите 4 цифри
Colis№ може да го видите в детайлите на поръчката си.
Може в полето Destination Postal Code да въведете и пощенския си код с 0 отпред, т.е. ако пощенският ви код е 1505, в полето попълвате 01505.
Ако до два-три дни след пристигането не сте получили пратката или при проследяване на пратката в полето за информация изпише "Address information needed; contact DHL Customer Service.", тогава се обадете в DHL и потърсете пратката си по име на получателя.
Междувременно попълнете целия си адрес без точки, запетаи, тирета и други препинателни знаци само в първото поле за адрес в сайта на LaRedout, а в полето за фиксиран телефон попълнете мобилния си телефон без интервали.
Ето синтезирана информация относно получаването на поръчките от Ларедут - http://www.momentofpeace.net/2010/dostavka-laredut-dhl
Начин за проследяване в българския сайт на DHL от този линк - Проследяване по референция на Изпращача
Както е показано на снимката:
Въвеждате Colis№ от Suivre mes Commandes в полето Референтен номер на изпращача.
От падащото меню От дата избирате датата на поръчката, Направление на пратката - България и след това натискате Проследяване .
По този начин излизат повече поръчки, не само Вашата...
Национален телефон на DHL - 0700 17 700
Звънете на него за повече информация относно Вашите поръчки.
Операторите търсят поръчките Ви по имената, които сте дали в акаунта си!
Сайтът на DHL-USA, където се въвежда Colis № от поръчката Ви - http://track.dhl-usa.com/TrackByRef.asp?nav=TrackByRef
Сайтът на DHL-BG - http://www.dhl.bg/bg.html , в който се проследява поръчката по номер на товарителницата.
Това ще е като за начало, ще допълваме в движение...с ваша помощ.