Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как мога да оспоря плащане, извършено чрез PayPal, ако не получа стоката?
Как мога да създам личен акаунт в PayPal?
Как да избера банка за сметка и какви са условията за безплатно банкиране?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как мога да оспоря плащане, извършено чрез PayPal, ако не получа стоката?
За да оспорите плащане, извършено чрез PayPal, ако не получите стоката, можете да пуснете диспут в платформата на PayPal. В случай на недоставена стока или получена повредена стока имате право да поискате възстановяване на сумата. Важно е да запазите всички съобщения и доказателства за комуникация с продавача, както и информация за доставка, за да подкрепите искането си.
-
Как мога да създам личен акаунт в PayPal?
За да създадете личен акаунт в PayPal, посетете уебсайта на PayPal и изберете опцията за регистрация на лична сметка. Въведете вашите лични данни, като име, адрес, телефонен номер и имейл адрес. След като завършите регистрацията си, може да се наложи да потвърдите кредитна или дебитна карта за завършване на процеса.
-
Как да избера банка за сметка и какви са условията за безплатно банкиране?
За да изберете банка за сметка, вземете предвид месечните такси за поддръжка и условията, при които се предлага безплатно банкиране. Например ЦКБ няма такса, УниКредит Булбанк изисква разплащателна сметка с минимална сума, докато ПИБ предлага безплатно банкиране. Отварянето на отделна сметка с достатъчно средства за покриване на покупките може да бъде най-добрият вариант.
-
Как мога да регистрирам и потвърдя нова дебитна карта в PayPal?
-
Как да прехвърля пари от PayPal обратно в дебитната ми карта? Как да прехвърля пари от PayPal към дебитна карта?