През февр. 2011г. баща ми получава обаждане от БТК за подарък и смяна на плана. Той отговаря, че ще помисли. Вечерта ми сподели и понеже бях доста наясно с кампанията "сделка от разстояние", веднага се обадих на 123, за да кажа, че не желаем подаръци и писма и не желаем да си сменяме плана. Диспечерът каза: "Добре, всичко е оправено в системата. Няма да получите нищо от нас (нито подарък, нито договор по пощата)." И за мен въпросът е приключен. Днес от любопитство отварям сметката на нашите за тел. и установявам, че планът е сменен. Звъня на 123 и оттам ми отговарят, че от 01.03.2011г. имаме промяна на плана в следствие на сделка от разстояние Попитах кой я е сключил и т.н. не можаха да ми отговорят. Попитаха ме дали сме получавали писмо или подарък по пощата, отговорих НЕ. Казаха, че ще ми се обадят, но аз искам да знам предварително какви са правата ми? Утре трябва да ходя да се разправям.
Моля за отговор от юристи, запознати с материята