На море в Турция - тема 26

  • 101 028
  • 760
  •   1
Отговори
# 285
# 286
  • Мнения: 2 740
По повод пътуването с автобус, избрах този вид транспорт, защото не бих дала пари за самолет струващ колкото хотела. Трябва хотела да е супел лукс за да си пасва  горе-долу. Още чартърите  през октомври са само от Варна и нямам намерение да бия път от Пловдив за един самолет и после ако имам по дълъг трансфер да си откарам още 2-3 часа с автобус.  Аз нямам възможност да почивам в активен сезон нито на нашето море или другаде, периода ми за почивка е най-рано края на септември и по-добре късна почивка от колкото никаква, така че всеки си прави неговите сметки

Иначе пътуването мина добре. Тръгнахме от Пловдив в 15:50  и  9:00 сутринта държах чекнатите карти за стаята. Първа спирка беше за 20 мин. на Поповица, после на границата около 1,5 часа се бавихме /имаше струпване на хора/, следващите спирания; - преди Одрин 20 мин., хванахме ферибота веднага, 20 мин. в района на Айвалък, 20 мин. преди Кушадасъ,  бавихме  се над час в Кушадасъ докато се разхвърлят хората от врата на врата, накрая  Бодрум – чакаше маршрутка в началото на града и веднага потеглихме.  Асистиращата транспорта фирма беше „Кричим експрес”, автобуса беше в добро състояние, без екстри като слушалки и USB портове, добро  и експедитивно каране на шофьорите. Придружаващия  гид – симпатично момиче, обясняваше  за местата през, които преминаваме.   Обратно се случи друг автобус на същата фирма и един от шофьорите. На отиване не беше пълен автобуса и имахме възможност да си опънем крачета по седалките по един, но на връщане беше пълен и почивките, които ми се струваха чести  ги чаках с нетърпение да се разтъпча малко.

Относно ТА  мога да кажа;   добре, че споделяте тук във форума мнения, с което много ми помогнахте да си изясня каква почивка искам, какъв хотел да избера, защото като отиваща за първи път на почивка в Турция ако разчитах на ТА щях да се разочаровам.  Аз вече бях изчела тук информацията,  мнения в tripadvisor, когато отидох до офис на фирмата.  Там не получих подробна информация за хотели, които ме интересуваха, ами някакви общи приказки и нищо конкретно за  ALL какво включва точно.

При пристигане на място,  на една част от хората в групата на място им беше съобщено, че няма да са в избрания от тях хотел, а в друг, първия  бил вече затворил. Едва ли не са знаели от ТА /Емералд/ – много гаден номер. Хората се чувстваха излъгани.
На място представителката на ТА ни предупреди, ако се случи инцидент да звъним на нея, защото както четох и тук в темата, обръщайки се към  застраховател те оставяли хората сами да се оправят и не им съдействали ако се налага за  болнично заведение  имащо договор с тях. 

# 287
  • Бургас
  • Мнения: 10 827
Щефи, не е вярно това за застрахователя. На мен ми се наложи да си ползвам застраховката. Веднага се обадихме на застрахователя. Дойде линейка, заведоха ме в болницата. Обслужването беше на ниво, прегледаха ме, сложиха ми една инжекция, след което от болницата пуснаха мейл до застрахователя /не знам точно какъв/, за да са сигурни, че ще им преведат парите. Първоначално от болницата ми казаха да платя, но моята застраховка беше с асистанс и звъннах на застрахователя да реши този проблем. Пратиха си по един мейл и ме изпратиха по живо по здраво, без да плащам нищо. Така, че не виждам с какво представителката на ТА ще направи нещо повече от вас. Просто най-вероятно тя ще се занимава да си кореспондира със застрахователя вместо вас.

А това със сменения в последния момент хотел е отвратително просто. Ако бях аз щях да искам компенсация и щях да пусна жалби където трябва. Не е като да не са знаели от ТА. Ужасен номер  Sick

# 288
  • Beyond the stars
  • Мнения: 7 853
По повод пътуването с автобус, избрах този вид транспорт, защото не бих дала пари за самолет струващ колкото хотела. Трябва хотела да е супел лукс за да си пасва  горе-долу. Още чартърите  през октомври са само от Варна и нямам намерение да бия път от Пловдив за един самолет и после ако имам по дълъг трансфер да си откарам още 2-3 часа с автобус.  Аз нямам възможност да почивам в активен сезон нито на нашето море или другаде, периода ми за почивка е най-рано края на септември и по-добре късна почивка от колкото никаква, така че всеки си прави неговите сметки

Иначе пътуването мина добре. Тръгнахме от Пловдив в 15:50  и  9:00 сутринта държах чекнатите карти за стаята. Първа спирка беше за 20 мин. на Поповица, после на границата около 1,5 часа се бавихме /имаше струпване на хора/, следващите спирания; - преди Одрин 20 мин., хванахме ферибота веднага, 20 мин. в района на Айвалък, 20 мин. преди Кушадасъ,  бавихме  се над час в Кушадасъ докато се разхвърлят хората от врата на врата, накрая  Бодрум – чакаше маршрутка в началото на града и веднага потеглихме.  Асистиращата транспорта фирма беше „Кричим експрес”, автобуса беше в добро състояние, без екстри като слушалки и USB портове, добро  и експедитивно каране на шофьорите. Придружаващия  гид – симпатично момиче, обясняваше  за местата през, които преминаваме.   Обратно се случи друг автобус на същата фирма и един от шофьорите. На отиване не беше пълен автобуса и имахме възможност да си опънем крачета по седалките по един, но на връщане беше пълен и почивките, които ми се струваха чести  ги чаках с нетърпение да се разтъпча малко.

Относно ТА  мога да кажа;   добре, че споделяте тук във форума мнения, с което много ми помогнахте да си изясня каква почивка искам, какъв хотел да избера, защото като отиваща за първи път на почивка в Турция ако разчитах на ТА щях да се разочаровам.  Аз вече бях изчела тук информацията,  мнения в tripadvisor, когато отидох до офис на фирмата.  Там не получих подробна информация за хотели, които ме интересуваха, ами някакви общи приказки и нищо конкретно за  ALL какво включва точно.

При пристигане на място,  на една част от хората в групата на място им беше съобщено, че няма да са в избрания от тях хотел, а в друг, първия  бил вече затворил. Едва ли не са знаели от ТА /Емералд/ – много гаден номер. Хората се чувстваха излъгани.
На място представителката на ТА ни предупреди, ако се случи инцидент да звъним на нея, защото както четох и тук в темата, обръщайки се към  застраховател те оставяли хората сами да се оправят и не им съдействали ако се налага за  болнично заведение  имащо договор с тях. 


И ние имахме случай с разходка до болница, не сме се свързвали изобщо с представител на ТА, от лекарския кабинет на хотела, в клиника и така -не сме имали проблеми със застраховката  Peace

# 289
  • Мнения: 2 740
Не знам, момичета, така ми беше казано /явно е имало случай с разправии/. На нас не ни се наложи да ползваме лекар, а имахме и допълнителна застраховка, имаше в хотела медицинско лице, което обикаляше на плажа и питаше дали някой има нужда от нещо.

По- късно ще напиша мнение и ще се опитам да кача снимки.

# 290
  • Мнения: 262
 miss july, абсолютно е вярно това със застрахователя/Булстрад/ Въпросната ТА работи с тях. .Аз съм един от потърпевшите,писал съм вече във форума по тази тема. 3 дена от тях/застрахователя/ никой не си направи труда да ни помогне,а бяха отлично информирани от наша страна,и ни оставиха сами да се оправяме в чужда държава и в абсолютно непознат град. От хотела искаха да ни съдействат,но трябваше да си платим,защото не работели с нашия застраховател.И за какво ни е тази застраховка с покритие-4000 евро тогава питам аз... Ако не бяха мои много близки хора  в Анталия,щях много яко да закъсам. А за  Булстрад не искам и да чуя повече.  Cry

Последна редакция: вт, 29 окт 2013, 11:39 от liv1892

# 291
  • Мнения: 262
Щефи, сигурно съм пропуснал но кой Ви беше хотела в Бодрум ? И доволни ли сте от него?

# 292
  • Бургас
  • Мнения: 10 827
miss july, абсолютно е вярно това със застрахователя/Булстрад/ Въпросната ТА работи с тях. .Аз съм един от потърпевшите,писал съм вече във форума по тази тема. Ако не бяха мои познати в Анталия,щях много яко да закъсам. А за  Булстрад не искам и да чуя.  Cry

Аз за БУЛСТРАД бях чувала много негативни мнения и затова си направих застраховката в "Алианц". "Армеец" също били ОК.

# 293
  • Мнения: 262
Аз и затова вече ползвам услугите на ТА ,която работи с Армеец.  Wink

# 294
  • Мнения: 4
аз попитах и във фейсбук страницата  за това, ама да питам и тук- знаете ли дали има ранни записвания с цени за лято 2014 с тръгване от Варна, с автобус, пак 7 или 9 нощувки.И другия въпрос- не видях дали фирмата Ориент 99 предлагат почивки с тръгване от Варна, сигурно имат някакво доплащане или изобщо не предлагат такова, бях им задала въпрос преди време- нямам отговор

# 295
  • Мнения: 514
Емералд предлагат почивки с тръгване от Варна.Тази есен пътувахме до Анталия с тях и имахме група от Варна в автобуса.Да ги похваля,че биха всички рекорди по скоростно предвижване с автобус-на връщане тръгнахме в събота в 18.00 ч. от хотела в Кемер и в в 11.00 ч. в неделя си бяхме в къщи.От Шела в Хасково ни транспортираха  с такси  Peace,че бяхме само 4 човека в нашата посока-Габрово.Ранни записвания ще пуснат може би през м. Януари. newsm78

# 296
  • София
  • Мнения: 413
Ориент 99 предлагаха почивки само със самолет от Варна, а миналата година на повечето туристически агенции ранните записвания излезнаха още в средата на декември, тъй че дано и тази година ги пуснат по рано, аз ги чакам с нетърпение.

Щефи  Hug Чакам твоя коментар за Кефалука и ако може снимчици, че съм си го харесала за догодина Simple Smile

# 297
  • навсякъде
  • Мнения: 348
Имам въпрос към празнувалите нова година в турските курорти. Най общо казано - как протича вечерта? Храната пак ли е на блок маси и всеки си взема и си търси къде да седне? Има ли програма в ресторанта и разни такива неща.

# 298
  • Мнения: 7 605
Имам въпрос към празнувалите нова година в турските курорти. Най общо казано - как протича вечерта? Храната пак ли е на блок маси и всеки си взема и си търси къде да седне? Има ли програма в ресторанта и разни такива неща.

Обикновенно се организира гала вечер. Менюто е едно за всички и се сервира на масите. Има програма, често заря, след полунощ - дискотека. Може за децата да има програма в друга зала.

# 299
  • Мнения: 2 740
За нашата почивка след колебание основно за времето се спряхме на х-л Кефалука /благодаря на Ариа за бързите отговори на моите питанки/ , превез взе много-добрите отзиви за сервиза.  Поехме осъзнавайки риска да е доста хладно времето и да има вятър.  За наш късмет  случихме на прекрасно за сезона тихо време с температури от 25- 26- 27- 29 градуса. Водата в басейните беше по-студена  

 от тази в морето,  
 приканваха децата, които обяснимо не излизаха от водата да ползват вътрешния, който беше отоплен.  

Пристигайки в хотела във фоайето на моето „добър ден” едно едно момче ми отговори със същото на чист български, качи багажа до стаята  и бързо изчезна, после го търсих, но не успях да го мерна от многото персонал.
На рецепцията с усмивка едно момиче ни регистрира и веднага получихме стая, гривни в хотела няма.

Стаята –   стандартна  каквато бяхме платили, точно в центъра на разгънатато тяло на хотела, над мокрия бар
 и два етажа над основния ресторант. В активен сезон би било шумно но сега си беше ОК.
  Във  вътрешния ъгъл  на ваната
тази черна точица е мухъл, имаше и още на две –три места.  Това ми направи впечатление, не защото съм  „Монк”, наби ми се на очи предвид чистотата, която се поддържа навсякъде в хотела и се вижда, че много държат мениджърите  хотела да има такъв имидж.  Навън имах чувството, че за всеки метър има човек дебнещ  да не остане боклуче.  Кърпите в стаята се сменяха всеки ден, бельото на два дни, мини бара се зарежда всеки ден – ефес кутия и бутилка, мин. вода, безалкохолно.
Както писах преди падна ни се камериерка, която не  почистваше пода и шкафчетата от прах, колкото и малко време да прекарваме в стаята /само за сън/ в един момент това ме дразнеше. Когато не беше оставила санитарни принадлежности и се обадих на рецепцията настана голямо суетене,  всичко беше от неразбиране за какво ги моля, персонала с изключение на няколко хора от рецепцията, аниматорите и малка част от сервитьорите не говореха английски.  На следващия ден срещнах камериерката и я заговорих с молба да позабърше малко в стаята, оказа се, че  не говори и дума нито разбира английски, най-добродушно и чистосърдечно ми сочеше телефона си, че ще извика някой от рецепцията.  Пожелах и хубав ден и реших да не се занимавам, на следващия ден беше ред  за смяна на бельо и ни се падна друга камериерка, стаята беше почистена без да съм очаквала. 


след малко продължение, много съм зле със снимките...

Общи условия

Активация на акаунт