Пазаруване от Aliexpress.com 18

  • 61 164
  • 806
  •   1
Отговори
  • Ямбол
  • Мнения: 1 604

aliexpress.com

Има много изгодни предложения,но си иска доста ровене да се попадне на най-евтиното.
Обикновено търговците са коректни,понеже заплащането не е директно към тях,а към сайта,след потвърждение от нас за получена пратка,им се превеждат парите.
Не се връзвайте на нереално ниски оферти от сорта на дрехи и други за 2-3-5 $, гледайте рейтинга на продавача и кога е регистриран,ако е съвсем пресен и вс,артикули са му в 1 категория others,
просто го подминете,за да нямате ядове и надежди излишно.
Заплащането не е чрез PAYPAL ,но е абсолютно сигурно.
Има възможност да се пусне диспут до 60 дни след заплащането.
Срока на обработка на поръчките варира от 1-2 дни,до 30 дни,това го пише от на самия артикул,под цената.
Канселиране на поръчка,може да се направи след появата на бутона,до няколко дни,но това не гарантира отказа и,изисква се съгласие и от страна на продавача.
Доставката е различна,от 2-3 седмици,до 4-5 дори.
Метод на доставка При всеки продавач е различна,някои предлагат безплатна,други не,трети предлагат избор.
Търсачкатаа можете да избирате и слагате отметки за
* безплатна доставка ;* само 1 брой ;* България ;*най-евтино...
за да ви излязат най-изгодните оферти,понеже има стоки,предлагащи се в лотове по няколко бр.
Условия някои продавачи имат изисквания за минимум на поръчка (примерно 10$),за да може да поръчате от тях.
Продавачите обикновено са много отзивчиви,отговарят на всички въпроси,помагат с размери,ако им се поиска пращат и снимки допълнителни.
Несъответствие и оплакванe имате право да отворите диспут,но не потвърждавайте в случая получаването на пратката,понеже губите ,тогава право за диспут.
Диспут може да отворите 5 дни,след като продавача е потвърдил пращането.
Появява се бутон "Open Dispute".Продължителността му е 14 дни,ако не ескалирате.В диспута имате вие и продавача дума и опит за договаряне,ако няма споразумение се преминава в ескалиране.
Ескалиране ,ескалирате ли диспута,решение взима вече само Алиекспрес.
Ввъзстановяване/връщане на пари- продавачите имат практика,ако се налага да ни връщат пари да ги върнат чрез paypal, защото предпочитат да не им се отваря диспут.
Парите се връщат в срок от 7-10 дни.
Таобао Много от продавачите имат и магазини в Таобао,съответно ще ви ги покажат и можете да се договорите за изпращане на артикул от Таобао и без посредник.
Чат Винаги може да се кореспондира и с тях онлайн,като е отбелязано кога са на линия,но имайте предвид часовата разлика,не винаги отговарят.
Магазините Много от продавачите имат по няколко магазина,може да се направи запитване лично,при което да ви комбинират,дори и ако 1 артикул го нямат в 1 магазин,го добавят същия като от 2 магазин,така може всичко да е от 1 търговец.
Отстъпки Доста често,като им се пише са склонни да намалят цената си,но за целта предварително трябва да сте се договорили и да не сте направили все още заплащането,а само поръчката,е при поръчката променят цената,след което вие може да заплатите новата цена.
Договорено Намаление при съгласие на продавача да намали от цената, избирате артикула,натискате place order ,,след което чакате продавача да промени цената.
Получавате известие на мейла...payment adjusted,след което отново влизате в поръчката и правите плащането.
Кодове и купони Сайта рядко  предлага универсални кодове за отстъпки,но има някои отделни търговци,които на личната им страничка пише GET COUPON, като го натиснете и после си влезете в профила My Aliexpress-My coupons -Seller Coupon и се вижда получения код,но  те обикновено са за 2$ и могат да се използват при поръчки над 30 или 50$ ,всеки е различен,както и има давност около 3 дни.

МЕЙЛ ЗА КОРЕСПОНДЕНЦИЯ
   buyer@aliexpress.com

Заплащане чрез ВИЗА и Master Card

Известие след направена поръчка,получавате на мейл известие,че заплащането е минало успешно.
След няколко дни,в рамките на посочения срок за обработка на поръчката,ще получите съобщение с номер на поръчката,в което ще е посочен и номера за проследяване на пратката.


Номера за проследяване става валиден след около 7 раб. дни след получаването му.
Винаги може да си виждате номера за проследяване в самата поръчка отдолу.

!!!!!!!Не се притеснявайте излишно,ако номера не ви показва данни за местонахождение,не значи,че не е наред,изчакайте спокойно около 3 седмици,после проверявайте в БГсайт на пощите.

Сайтове за проследяване
www.17track.net
1. Пействаш номера в полето Enter your postal numbers
2. Натискаш Track
3. Отдолу проверяваш Destination - да пише България
4. Най-вдясно под Operate натискаш Details
5. Отдолу излиза текст на китайски, копираш и превеждаш с google translate

http://www.hongkongpost.hk/
post-tracker.ru
trackitonline.ru
intmail.183.com.cn
sao.cn

Български пощи -тук инфо за пратката се появява,едва след като е влязла в страната,не и преди това.-  http://www.bgpost.bg/?cid=176

ПРОГРАМА за проследяване на пратки
Една полезна програма за проследяване на международни пратки. Трябва да се инсталира на компютъра.
http://www.trackchecker.net
Инструкция за ползване на тази програма,направена от heros e тук: http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=663504.525  № пост 539


Искате да си връщате печалба 1% от стойността на всяка поръчка,може да го направите като трупате пари чрез сайта http://www.extrabux.com/
Повече инфо тук в темата http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=714661.0
Може да се регистрирате и чрез покана от приятел,като 2 страни автоматично печелят 5$.
При наличие на 10 $ ,може да си ги изтеглите и използвате.
* моля линкове за регистрация да не се разпространяват в темата,а само на лични при молба

Мито и ДДС Според закона в БГ,за пратки с написана стойност над 30 лв се дължи ДДС 20%,а МИТО за над 150ЕВРО ,но винаги пишете молба на продавачите да пишат ниска стойност,за да не се избегне разправията и разкарването по митници,ако е възможно пускайте отделни няколко поръчки,а не за големи суми.(Реалните суми обаче,могат да са с над тези стойности,стига продавача да бъде помолен за това)
Профил Може да получите ниво VIP Silver /Gold/Platinum ,ако направите поръчки за над 1000 $ и нагоре растете,но не дава особени привилегии.
След получаване на пратката,не забравяйте да поставите оценка на продавача,както и вие ще получите по-късно.

МЕТОД НА ДОСТАВКА China post,Hongkong post -тук не се заплаща такса за доставка,освен,ако сумата не подлежи на ДДС/МИТО.
Singapore post -също,но обикновено е ДОСТА по-бърза доставка ДО 10 ДНИ
ТNT,DHL,EMS ...-ИДВАТ НА МИТНИЦА !!! - заплаща се

 тема с въпроси и отговори за МИТНИЦИТЕ

 линк за повече инфо при получаване на стоки от страни извън ЕС -
ТЕМА ЗА РАЗМЯНА НА НЕУСПЕШНИ ПОКУПКИ

ТЕМА свързана с проследяване на пратките ни
Тема и Блог на РУСКИ за  сайта
http://aliexpress.com.ua/
http://thedomainfo.com/go/?domain=aliexpressblog.ru

http://shophelp.ru/forum/forumdisplay.php?f=265

ПОЛЕЗЕН РУСКИ ФОРУМ/ блог в Алиекспрес: 1 тема
 2тема
3 тема
4 тема
5 тема
6 тема
7 тема
8 тема
9 тема
10 тема
11 тема
12 тема
13 тема

14 тема
15 тема
16 тема
17тема

Repliki
Adidas - Adey / Adi / Addas
Alpinestars - A STARS
Asics - ASKS
Burberry - BUR / Berry
Calvin Klein - C K
Chanel - CC
Diesel - Die / Dies / Diezel / Dsl
Ecko - Rhino
Emporio Armani - A X / E A
GAP - G A P
Hollister - H C O / Hollistes / Hollistants
Lacoste - Crocodile / Croc
Louis Vuitton - L V
Mizuno - MZ
New Balance - N shoes
Nike - NK
Oakley - O
Prada - Pra / Prad / Prd
Puma - P-U-M-A
Ralph Lauren - Horse / R L
Ray Ban - RB
Rolex - ROLE
Tommy Hilfiger - Tommis
Yves Saint Laurent - Y S L
Zara - Zar / Za
philipp plein-Philpp, philippe,Philipp

Relógios:
Armani – AR, Ea7
Citizen - AT/BR
Diesel - DZ
Hugo Boss - HB

# 1
  • Мнения: 3 020
Никид, моля те сподели роклята отговаря ли си на размера? Нося М размер и мисля да поръчам М-ката, нали не е умалена /даже в един от коментарите пише, че е уголемена, а повечето им артикули като цяло са с  коментар умалени..../ Обърках се с тези размери, писала съм на няколко продавача съобщения /не в чата, там постоянно ми дава някаква си грешка  newsm78/, никой не отговаря  ooooh!
Толкова се разминават таблиците и размерите, даже за един детски клин няма опция за размер, а е сложена таблица с 6 размера  Tired
Ужас, защо не отговарят тези хора?

# 2
  • Ямбол
  • Мнения: 1 604
Нека с тази тема приключим получаването на забавените ни миналогодишно поръчки,че предстои после мартенско забавяне.

6tastliva mama роклята http://www.aliexpress.com/snapshot/299518205.html
също поръчах М, нямаше по-малка, бе с безплатна доставка, измерена от мен с наложените по обява мерки си отговаря точно,ама точно 1:1 до см.
На мен ми е леко голяма,дадох я на шивач само,за да ми свие ръкавите,че ми идват в повече широки,а не ми допадат такива на вталена рокля,но и китките ми са доста тънки.

# 3
  • софия
  • Мнения: 25 478
Момичета, искам подобни блузи:
Скрит текст:
Нямам идея как да ги търся или ако сте виждали?

# 4
  • Мнения: 3 181
да ви следя, да видим кога и успешно ли ще получа първите поръчки.  Още не съм наясно с всичко, уча се в движение

# 5
  • София
  • Мнения: 1 735
В миналата тема някой спомена,че и този сайт правят големи намаления.Кога са и до колко процента?Аз съм от новозапалените фенове на сайта,но вече ще поръчвам само след консултация с вас.Та имате ли инфо за тези неща:
http://www.aliexpress.com/item/2013new-women-s-Fashion-Anti-uv-p … n/1467761640.html
http://www.aliexpress.com/item/Free-Shipping-2013-New-National-W … h/1584252756.html
http://www.aliexpress.com/item/Free-shipping-Sofa-beauty-umbrell … a/1210570678.html
http://www.aliexpress.com/item/Fashion-925-Silver-Jewelry-Fashio … ft/666723398.html
Та колебая се между двата чадъра,втория ми се видя може би по-добър,алуминиев.След като четох,уж стават за дъжд,че имат и само за слънце.
И как са сребърните бижута!?

# 6
  • Велико Търново
  • Мнения: 283
Някой питаше в предната тема за доставките с шведските пощи - аз поръчах от намаленията (значи началото на декември) един четец за книги и дойде преди Коледа - значи е отнело 2-3 седмици. Иначе от четеца съм доволна, само дето не му е тъч екрана, а всичко се управлява с копчетата встрани. Не съм виждала Киндъл, така че не знам как е при него, но при този батерията държи на стенд-бай режим почти седмица.

# 7
  • Мнения: 601
Да ви следя. Не съм поръчвала скоро нищо.

# 8
  • Мнения: 1 120
Благодаря за новата тема!   bouquet
В предната споменах,че спечелих диспут,ще ми върнат парите в пейпал акаунта ми, но той е различен от акаунта, който ползвам в сайта. Как да процедирам?Мейлът, с който съм се регистрирала е официалният ми, там имах пейпал акаунт, но той нещо се прецака и не мога да го ползвам. Сегашния ми пейпал акаунт е с поща, която я няма в сайта, какво да правя?Благодаря

АБОРИГЕНА, ще пиша задължително.

Последна редакция: нд, 12 яну 2014, 10:22 от L0v3d

# 9
  • Стара Загора
  • Мнения: 330
Аз получих този телефон чрез шведските пощи  след 2 месеца и отгоре.Благодаря на Вълцича за коментарите    bouquet
http://www.aliexpress.com/item/New-5-0-inch-i9500-t9500-1GHZ-and … dy/950053941.html
Поръчах го на 07.11.2013,удължих срока на доставка,китаеца коректен-помолих го да пише по-ниска стойност и беше ок.Доста се притеснявах,че ми беше за първи път.
Телефона има меню на БГ,памета ми е малко,сега го разучавам ,но външно много ми прилича на самсунг галакси с4-но незнам за параметрите,ама за тия пари е добре.
Неудобството е ,че не ми се събира в джоба на дънките,,голям излезе,а в чантата като стои хич не го чувам ooooh!

Последна редакция: нд, 12 яну 2014, 09:45 от blue eye

# 10
  • Мнения: 601
blue eye Как е телефончето? По пощата ли го получи?

# 11
  • Мнения: 3 181
Някой да има впечатления за това:

http://www.aliexpress.com/item/Free-Shipping-polka-dot-sleeveles … 5/1110950726.html
Дали си отговаря размера, качество?

# 12
  • Мнения: 286
някой беше питал за спално бельо, аз сега питам за бебешко спално, някой поръчвал ли е?
и друго, ако поръчам - понеже са скъпи-то няма евтини, и ще са обемни, май май има голяма вероятност да отиде на митница!
какво стана мамата с ромпърите на мики маус получи ли ги?

# 13
  • Мнения: 1 819
Аз получих този телефон чрез шведските пощи  след 2 месеца и отгоре.Благодаря на Вълцича за коментарите  bouquet
http://www.aliexpress.com/item/New-5-0-inch-i9500-t9500-1GHZ-and … dy/950053941.html
Поръчах го на 07.11.2013,удължих срока на доставка,китаеца коректен-помолих го да пише по-ниска стойност и беше ок.Доста се притеснявах,че ми беше за първи път.
Има ли българско меню този телефон и да попитам с кои пощи е по-добре да се поръча, защото виждам, че има вариант и със Сингапурските пощи при този продавач.

# 14
  • TX
  • Мнения: 590
Благодаря за новата тема!   bouquet
В предната споменах,че спечелих диспут,ще ми върнат парите в пейпал акаунта ми, но той е различен от акаунта, който ползвам в сайта. Как да процедирам?Мейлът, с който съм се регистрирала е официалният ми, там имах пейпал акаунт, но той нещо се прецака и не мога да го ползвам. Сегашния ми пейпал акаунт е с поща, която я няма в сайта, какво да правя?Благодаря
няколко пъти са ми възстановявали пари и все е било в сметката от която съм пращала, не са ми искали пей-пал акаунт, ще ми е интересно. Сподели после къде са ти платили.

Общи условия

Активация на акаунт