Пазаруване от Aliexpress.com 47

  • 92 491
  • 753
  •   1
Отговори
  • Ямбол
  • Мнения: 1 604
link=topic=849214.msg30926097#msg30926097 date=1432940149]

aliexpress.com


ПРЕДИ ДА ПИШЕТЕ В ТЕМАТА,МОЛЯ ОТДЕЛЕТЕ ВРЕМЕ И ПРОЧЕТЕ ТУК, НЕ СМЕ ДЛЪЖНИ САМО НИЕ ДА ВИ ОТДЕЛЯМЕ ВРЕМЕ ЗА ОТГОВОРИ,ОБЯСНЕНИ ТУК ИЛИ В ТЕМАТА МНОГОКРАТНО ! Мерси!!

Има много изгодни предложения,но си иска доста ровене да се попадне на най-евтиното. (Не винаги,най-евтиното е реална оферта и често има и подводни камъни и заблуди,затова четете,питайте,преди да се нахвърлите  на уж "изгодно)
Обикновено търговците са коректни,понеже заплащането не е директно към тях,а към сайта,след потвърждение от нас за получена пратка,им се превеждат парите.
Не се връзвайте на нереално ниски оферти от сорта на дрехи и други за 2-3-5 $, гледайте рейтинга на продавача и кога е регистриран,ако е съвсем пресен и вс,артикули са му в 1 категория others,
просто го подминете,за да нямате ядове и надежди излишно.
Заплащането не е чрез PAYPAL ,но е абсолютно сигурно.
Има възможност да се пусне диспут до 60 дни след заплащането.
Срока на обработка на поръчките варира от 1-2 дни,до 30 дни,това го пише от на самия артикул,под цената.
Канселиране на поръчка,може да се направи след появата на бутона,до няколко дни,но това не гарантира отказа и,изисква се съгласие и от страна на продавача.
Доставката е различна,от 2-3 седмици,до 4-5 дори.
Метод на доставка При всеки продавач е различна,някои предлагат безплатна,други не,трети предлагат избор.
Търсачкатаа можете да избирате и слагате отметки за
* безплатна доставка ;* само 1 брой ;* България ;*най-евтино...
за да ви излязат най-изгодните оферти,понеже има стоки,предлагащи се в лотове по няколко бр.
Условия някои продавачи имат изисквания за минимум на поръчка (примерно 10$),за да може да поръчате от тях.
Продавачите обикновено са много отзивчиви,отговарят на всички въпроси,помагат с размери,ако им се поиска пращат и снимки допълнителни.
Несъответствие и оплакванe имате право да отворите диспут,но не потвърждавайте в случая получаването на пратката,понеже губите ,тогава право за диспут.
Диспут може да отворите 5 дни,след като продавача е потвърдил пращането.
Появява се бутон "Open Dispute".Продължителността му е 14 дни,ако не ескалирате.В диспута имате вие и продавача дума и опит за договаряне,ако няма споразумение се преминава в ескалиране.
Ескалиране ,ескалирате ли диспута,решение взима вече само Алиекспрес.
Ввъзстановяване/връщане на пари- продавачите имат практика,ако се налага да ни връщат пари да ги върнат чрез paypal, защото предпочитат да не им се отваря диспут.
Замразена поръчка означава, че продавача се преглежда-има съмнение за измама, след решение ще получите известие и евентуално връщане на парите по сметка.
Парите се връщат в срок от 7-10 дни в сметката.
Таобао Много от продавачите имат и магазини в Таобао,съответно ще ви ги покажат и можете да се договорите за изпращане на артикул от Таобао и без посредник.
Чат Винаги може да се кореспондира и с тях онлайн,като е отбелязано кога са на линия,но имайте предвид часовата разлика,не винаги отговарят.
Магазините Много от продавачите имат по няколко магазина,може да се направи запитване лично,при което да ви комбинират,дори и ако 1 артикул го нямат в 1 магазин,го добавят същия като от 2 магазин,така може всичко да е от 1 търговец.
Отстъпки Доста често,като им се пише са склонни да намалят цената си,но за целта предварително трябва да сте се договорили и да не сте направили все още заплащането,а само поръчката,е при поръчката променят цената,след което вие може да заплатите новата цена.
Договорено Намаление при съгласие на продавача да намали от цената, избирате артикула,натискате place order ,,след което чакате продавача да промени цената.
Получавате известие на мейла...payment adjusted,след което отново влизате в поръчката и правите плащането.
Кодове и купони Сайта рядко  предлага универсални кодове за отстъпки,но има някои отделни търговци,които на личната им страничка пише GET COUPON, като го натиснете и после си влезете в профила My Aliexpress-My coupons -Seller Coupon и се вижда получения код,но  те обикновено са за 2$ и могат да се използват при поръчки над 30 или 50$ ,всеки е различен,както и има давност около 3 дни.
При регистрация в сайта пишете ваш личен адрес ,а не на пощата,получавате известие за получена пратка,която да вземете от пощ.клон.

ПРОБЛЕМ С ПЛАЩАНЕТО На поръчката има бутон Want To Claim. Натискате го и се отваря страница, в която трябва да се прикачат три документа:
1. Копие на личната карта. Спокойно можете да закриете ЕГН и номер на картата (или част от тях).
2. Копие на кредитната карта. Само предната страна, не съм сигурна дали можете да закриете част от номера, но името трябва да съвпада с това на личната карта.
3. Банково извлечение на транзакцията, е плащането е преминало в банката. Може и принтскрийн, ако имате онлайн банкиране

ЗА КОРЕСПОНДЕНЦИЯ -САМО ЧАТ

Заплащане чрез ВИЗА  Маестро и Master Card  --всякакъв тип!

Известие след направена поръчка,получавате на мейл известие,че заплащането е минало успешно.
След няколко дни,в рамките на посочения срок за обработка на поръчката,ще получите съобщение с номер на поръчката,в което ще е посочен и номера за проследяване на пратката.


Номера за проследяване става валиден след около 7 раб. дни след получаването му.
Винаги може да си виждате номера за проследяване в самата поръчка отдолу.

!!!!!!!Не се притеснявайте излишно,ако номера не ви показва данни за местонахождение,не значи,че не е наред,изчакайте спокойно около 3 седмици,после проверявайте в БГсайт на пощите.


ВСЯКАКВИ ВЪПРОСИ И ТЕХНИ ОТГОВОРИ ,МОЛЯ ЧЕТЕТЕ ТУК

Сайтове за проследяване
www.17track.net
1. Пействаш номера в полето Enter your postal numbers
2. Натискаш Track
3. Отдолу проверяваш Destination - да пише България
4. Най-вдясно под Operate натискаш Details
5. Отдолу излиза текст на китайски, копираш и превеждаш с google translate

http://www.hongkongpost.hk/
post-tracker.ru
trackitonline.ru
intmail.183.com.cn
sao.cn

Български пощи -тук инфо за пратката се появява,едва след като е влязла в страната,не и преди това.-  http://www.bgpost.bg/?cid=176

ПРОГРАМА за проследяване на пратки
Една полезна програма за проследяване на международни пратки. Трябва да се инсталира на компютъра.
http://www.trackchecker.net
Инструкция за ползване на тази програма,направена от heros e тук: http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=663504.525  № пост 539


Искате да си връщате печалба 1% от стойността на всяка поръчка,може да го направите като трупате пари чрез сайта http://www.extrabux.com/
Повече инфо тук в темата http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=714661.0
Може да се регистрирате и чрез покана от приятел,като 2 страни автоматично печелят 5$.
При наличие на 10 $ ,може да си ги изтеглите и използвате.
* моля линкове за регистрация да не се разпространяват в темата,а само на лични при молба
БГ сайт,връщащ 1% от поръчки http://pesti.bg/ , при поръчка,за стъпка на плащане влизате през сайта,Пести.бг,за да мине от там плащането,след което пишете на сайта от "връзка с нас" номера на направената поръчка,за да ви я приемат и въведат.
* моля линкове за регистрация да не се разпространяват в темата,а само на лични при молба

Мито и ДДС Според закона в БГ,за пратки с написана стойност над 30 лв се дължи ДДС 20%,а МИТО за над 150ЕВРО ,но винаги пишете молба на продавачите да пишат ниска стойност,за да не се избегне разправията и разкарването по митници,ако е възможно пускайте отделни няколко поръчки,а не за големи суми.(Реалните суми обаче,могат да са с над тези стойности,стига продавача да бъде помолен за това)
Профил Може да получите ниво VIP Silver /Gold/Platinum ,ако направите поръчки за над 1000 $ и нагоре растете,но не дава особени привилегии.
След получаване на пратката,не забравяйте да поставите оценка на продавача,както и вие ще получите по-късно.
Примерен текст молба към продавача,за описвае на по-никса стойност от реалната:
"Please write  on the value declaration price less than 15$,thanks".

МЕТОД НА ДОСТАВКА China post,Hongkong post -тук не се заплаща такса за доставка,освен,ако сумата не подлежи на ДДС/МИТО.
Singapore post -също,но обикновено е ДОСТА по-бърза доставка ДО 10 ДНИ
ТNT,DHL,EMS ...-ИДВАТ НА МИТНИЦА !!! - заплаща се

 тема с въпроси и отговори за МИТНИЦИТЕ

 линк за повече инфо при получаване на стоки от страни извън ЕС -
ТЕМА ЗА РАЗМЯНА НА НЕУСПЕШНИ ПОКУПКИ

FACEBOOK страницата ни за отзиви и снимки
ТЕМА свързана с проследяване на пратките ни
Тема и Блог на РУСКИ за  сайта
http://aliexpress.com.ua/
http://thedomainfo.com/go/?domain=aliexpressblog.ru

http://shophelp.ru/forum/forumdisplay.php?f=265

ПОЛЕЗЕН РУСКИ ФОРУМ/ блог в Алиекспрес: 1 тема
последна тема

търсене на Repliki
Adidas - Adey / Adi / Addas/
Alpinestars - A STARS
Asics - ASKS
Burberry - BUR / Berry
Calvin Klein - C K
Chanel - CC
Diesel - Die / Dies / Diezel / Dsl
Ecko - Rhino
Emporio Armani - A X / E A
GAP - G A P
Hollister - H C O / Hollistes / Hollistants
Lacoste - Crocodile / Croc
Louis Vuitton - L V
Mizuno - MZ
New Balance - N shoes
Nike - NK
Oakley - O
Prada - Pra / Prad / Prd
Puma - P-U-M-A
Ralph Lauren - Horse / R L
Ray Ban - RB
Rolex - ROLE
Tommy Hilfiger - Tommis
Yves Saint Laurent - Y S L
Zara - Zar / Za
philipp plein-Philpp, philippe,Philipp

Relógios:
Armani – AR, Ea7
Citizen - AT/BR
Diesel - DZ
Hugo Boss - HB

# 1
  • София
  • Мнения: 2 327
никид  bouquet за темата

направи ми впечатление, че вече някои започнаха да вдигат цените, следете ги   Naughty
а иначе си поръчах комплект за детето дошъл при съфорумка за по-малко от месец, а при моя вече изтичат 2м , доста относително понятие е това с доставките  Peace

# 2
  • Beyond the stars
  • Мнения: 7 853
За темата  bouquet

Цените винаги се вдигат преди "гоооолямо" намаление. Накрая в повечето случаи на 11.11 цените ще са същите каквито бяха преди един месец  Mr. Green

В края на предната темата някой спомена за източване на сметка - сметката е в опасност при всяко едно използване на картата независимо дали от банкомат или онлайн. Както казаха - със същия успех може да се каже,че топлофикация я е източила  Laughing

# 3
  • Berlin
  • Мнения: 11 262
Е, много ме обезкуражавате с вдигането на цените. Заплюла съм си доста неща, те сега не са евтини, надявах се на хубаво намаление. Mr. Green Имам от купоните, само от този за 5000 точки не можах да взема, бяха свършили...
А по коя часова зона се води сайта, кога се сменя датата? Simple Smile

# 4
  • Мнения: 730
И аз смятам, че няма как да прогнозираш времето за доставка. По-добре по-отранко, да не стане фал накрая. Ние си получихме костюма за Хелуин седмица преди купона, обаче пипнахме варицела, така че.... купона не се състоя. Няма смисъл от големи планове, нали?

# 5
  • Мнения: 2
моля, помагайте! Не ми е ясно, ако поръчам артикул на стойност $100, с доставка чрез Sweden Posts, ако бъде написана реалната сума на пакета, ще бъде ли задържана пратката ми на митница, да плащам мито?
поздрав и благодарности! 

# 6
  • София
  • Мнения: 778
Благодаря за новата тема.
Не смятам да правя покупки на 11.11-това е просто рекламна компания. Залъгват с купони и намаления, но едва ли ще има реално намаление на цените.
Това естествено-си е мое мнение.

# 7
  • София
  • Мнения: 7 879
Значи това, че при един стоката пристигнала за 15-на дни, па при другите се мотала с месеци. Това идва от факта, че те правят групажни доставки. Пълнят там едни контейнери и докато не ги напълнят не ги изпращат за транспортиране, щото така или иначе плащат на контейнер и гледат да го натъпкат повече.

Сега около 11-ти, независимо, че ще има повече поръчки - те пак може да се забавят, щото този път пък транспортьора не може да ги поеме наведнъж.

# 8
  • Мнения: 80
Подхождайте внимателно с намаленията на 11 ноември, защото има и оскъпения Simple Smile
Ей този чадър го държа в уиш-листа в случай че ми потрябва подарък. Цената му и досега си беше 17$ без намалението.


Има и реални намаления, но фактически са около 1 - 2 долара максимум.

P.S. Видях, че правят и друг номер - някои цени са намалени,  hahaha но доставката се заплаща.

Последна редакция: ср, 04 ное 2015, 10:57 от Marcellina

# 9
  • гр. София
  • Мнения: 4 774
Да си задам въпроса отново от края на предишната тема:

А където пише Genuine Leather да разбирам ли, че е естествена кожа? http://www.aliexpress.com/item/2015-New-Women-Handbags-Genuine-L … searchweb201560_9

Тази чанта снощи беше на 20€. Възможно ли е толкова евтина чанта да е естествена кожа? Не посмях да поръчам снощи...

# 10
  • Пловдив
  • Мнения: 503
Да се похваля и аз с дошлите ми неща:
Протектори за възглавници: http://www.aliexpress.com/item/Free-Shipping-50-70CM-Stock-1-pai … d/2055548090.html - доволна съм
Костюмче: http://ru.aliexpress.com/item/2014-new-autumn-winter-boy-set-the … hopNumber=1169727 - плътно и меко, супер
Блузка: http://ru.aliexpress.com/item/New-2015-hot-sale-fashion-cartoon- … hopNumber=1555043 - хубава, но тъничка
Още една тънка блузка: http://ru.aliexpress.com/item/New-2014Hot-Sale-Children-Kids-Clo … shopNumber=530361

# 11
  • Пловдив
  • Мнения: 2 795
Благодаря за темата  bouquet
Малко тъп въпрос, но ако не съм следила цената на даден продукт има ли начин да разбера дали наистина ще е намален продукта

# 12
  • Мнения: 5 508
Благодаря за новата тема  bouquet

Ето едно яке, от което съм доволна  Peace Дойде за по-малко от месец, харесва ми много и ще се носи много (надявам се). Можеше да е една идея по-вталено, но аз поръчах най-големия размер. Възможно е по-малките номера да са по-добре Peace
http://www.aliexpress.com/item/Large-Size-Ladies-Fashion-Down-Co … /32216109663.html

# 13
  • София
  • Мнения: 1 227
Имам нужда от помощ. С ММ поръчахме едно яке на 15.10, в скрит текст слагам кореспонденцията с китайката, както е видно от 31.10 ни вест, ни кост. В последния час изпрати якето, за което обаче много странно не получих известие, ако не бях погледнала нямаше и да разбера. newsm78 А погледнах защото го следях и даже мислех че ще се канселира автоматично. 52days 19hours 59minutes 52seconds Purchase Protection will end, "изпратил" го е значи преди почти седмица. Хем го е изпратил, обаче хем и пита да го праща ли. С ММ не знаем какво да правим, каква е правилната реакция, имаме тракинг RI660060123CN по който нищо не излиза.
Скрит текст:
Dragozov Kalojan
    2015-10-31 23:45:28
    Hello, the consignment was paid on October 14. Whether you my tracking number that is invalid. You ask me to send me shipment ... you sent it as you've given me a tracking number? Please give me back my money. I can not wait indefinitely to send a jacket. The contract very clearly says what size, model and which color I want. Please answer me quickly, not after three days, I will let you complaint.Before I pay were very talkative and answered immediately. It is amazing that 16 days you can not send a jacket.

Xiao Mei
    2015-10-31 19:29:41
    hi dear.do you like it,if you need,i send you fast.

Dragozov Kalojan
    2015-10-30 03:55:14
 
    Hello, you sent my jacket?

Xiao Mei
    2015-10-27 21:30:20
    hi dear,if ok,i send you fast.

Xiao Mei
    2015-10-27 05:19:06

   < img >

Xiao Mei
    2015-10-27 05:18:55
    yes,Khaki.this is color.you see

Dragozov Kalojan
    2015-10-27 03:17:59
    Khaki I will send it to you?

Xiao Mei
    2015-10-27 03:13:28
    In kind, with the picture a little color, are you ok?

Dragozov Kalojan
    2015-10-24 21:08:35
    
    Hello, my jacket was paid before 11 days. Will you send it to run longer or dispute? Promised to send it quickly, is this fast?

Xiao Mei
    2015-10-23 06:54:59
    i send you fast,don't worry.

Dragozov Kalojan
    2015-10-20 23:25:24
    Excuse me, when you send my order?

Dragozov Kalojan
    2015-10-16 02:45:34
    Ok, thanks Xiao Mei!

Xiao Mei
    2015-10-16 02:44:46
    ok,i send you size XL.

Dragozov Kalojan
    2015-10-16 02:39:20
    177 cm/106 kg. I've seen the table, XL I need.

Xiao Mei
    2015-10-16 02:25:02
    hi dear,tell me your height and weight.

Dragozov Kalojan
    2015-10-15 07:05:44
    Thanks!

Xiao Mei
    2015-10-15 06:32:55
    ok

Dragozov Kalojan
    2015-10-14 22:11:36
    Order Number, 69959258774483, please write it cost 8-10 dollars to let customs.
Това е въпросното яке http://ru.aliexpress.com/item/2014-Down-Jacket-Winter-Men-Coat-9 … s/2021783229.html, сглупихме много но и много го харесахме Embarassed, една потребителка го беше похвалила, даже й писах да я поразпитам.

# 14
  • София
  • Мнения: 7 879
Имам нужда от помощ. С ММ поръчахме едно яке на 15.10, в скрит текст слагам кореспонденцията с китайката, както е видно от 31.10 ни вест, ни кост. В последния час изпрати якето, за което обаче много странно не получих известие, ако не бях погледнала нямаше и да разбера. newsm78 А погледнах защото го следях и даже мислех че ще се канселира автоматично. 52days 19hours 59minutes 52seconds Purchase Protection will end, "изпратил" го е значи преди почти седмица. Хем го е изпратил, обаче хем и пита да го праща ли. С ММ не знаем какво да правим, каква е правилната реакция, имаме тракинг RI660060123CN по който нищо не излиза.
...

Номера вероятно е некоректен, щото нито един сайт за трасиране не го открива. Остава ви да си чакате до времето на защита.

Общи условия

Активация на акаунт