ПЪРВИ КЛАС - тема 5

  • 52 008
  • 749
  •   1
Отговори
# 1
  • София
  • Мнения: 2 799
Докато оправя препратката от стара към нова тема Grinning AnMary  bouquet се погрижи за линка.

И темите подреди ...  Hug Heart Eyes чудна си!

# 2
  • Мнения: 8 256
Дзвер, на мен това ми се вижда много за домашно.
Нашите имат всеки ден по една страница от сборника по математика и по половин страница букви. Сега започнаха да преписват и думички от буквара. Понякога имат листчета с картинки, 5-6, по които трябва да се направи звуков модел или модел на изречение.
В петък имат само зипове и тогава учителят им дава за домашно една страница задачи в малката тетрадка, около 10, и една страница в тетрадката по български. Досега бяха букви, срички, ще видим за в бъдеще какво ще е. Нямам си идея обаче дали това се води съботно-неделно домашно или децата го правят в занималнята.

# 3
  • Мнения: 221
Благодаря за новата тема! Simple Smile

Аз си имах лични проблеми и затова не влизах известно време. Сега ви изчетох назад. И да се отчета и аз:

Значи на СМТ моят син е изкарал 61т. и е начело на класацията за тяхното училище.

По писане от понеделник трябва да започнат малко л.
По математика тази седмица бяха взели 9.

# 4
  • Мнения: 10 547
Благодаря за новата тема.
Сега е на вълна решаване на задачи и диктовки. Едвам се нави да излезе навън, но пък и едвам се прибрахме преди малко.

# 5
  • София
  • Мнения: 6 215
Съботно-неделни домашни има всяка седмица. Взели са цифра 9 и малка буква р.

# 6
  • София - Рим и обратно
  • Мнения: 11 239
Благодаря за новата тема bouquet.
При нас има амбициозни майки и дечица, които се упражняват допълнително вечер и носят да покажат на госпожата. Тя пък ги хвали и им слага цвете, в резултат - на другия ден половината клас идва с допълнителна работа и всички се борят за цвете и похвала Laughing.

# 7
  • Мнения: 588
Запис да ви следя!
Защото и аз имам първокласник.

# 8
  • Мнения: 3 446
Записвам се и аз в новата тема Simple Smile
Благодаря на всички за пожеланията, отправени към нас в предишната тема!  Hug

# 9
  • София
  • Мнения: 9 517
Благодаря за новата тема bouquet.
При нас има амбициозни майки и дечица, които се упражняват допълнително вечер и носят да покажат на госпожата. Тя пък ги хвали и им слага цвете, в резултат - на другия ден половината клас идва с допълнителна работа и всички се борят за цвете и похвала Laughing.
Не го разбирам това - ако прибере детето в 17 ч. от занималня, да поиграе малко на вън /толкова е хубаво времето сега/, да се приберете към 18 - 19 ч. и да го туриш на бюрото да пише ми идва в повече... Аз отказах да я карам да чете вечер от буквара, каквото са взели през деня - тя чете от една година, чете книжки, няма начин да я накарам да чете на, но, ни... но не съм го заявила официално, де. А тя, защото е супер отговорна, всяка вечер ме пита, кога ще четем от буквара  ooooh!. Замазвам за сега.

Но пък по четене има в буквара "Браво, чете много хубаво, продължавайте да се упражнявате!"  Joy

ПП Забравих - ninnann, благодаря за темата  bouquet

# 10
  • Разпиляна във въображението
  • Мнения: 24 951
Изпуснах ви. Ще ви чета назад.

Да се оплача - моята постоянно бърка Л с Н.  Crossing Arms

# 11
  • София - Рим и обратно
  • Мнения: 11 239
Дзвер, и аз не го разбирам, още по-малко пък прилагам (неамбициозна и непримерна майка съм), но нека дерзаят, така се амбицират нашите да ги догонват Grinning.

# 12
  • Мнения: 8 649
 Аз не съм от амбициозните майки, но всяка вечер се упражняваме Sad. Много е натоварващо за детето и често пъти без резултат, защото е много изморена и няма никакво желание ! Като тръгна в първи клас знаеше само буквите и цифрите . На занималнята не правят диктовка, а преписват. Предполагам, че същото важи и за задачите. Затова гледам да се усвои материала и да не изостава !


  Ако може някой да ми даде идея как да обясня такава задача  _ - 2=6 ?
  

        

Последна редакция: нд, 15 ное 2015, 19:48 от vita

# 13
  • Майничка
  • Мнения: 12 649
Благодаря за темата! bouquet

За мен идеалният вариант е домашната да е написана и проверена в занималнята и детето да има време да разпусне след това. Оттам нататък, ако се види, че нещо куца, ревизирането, ако е много спешно /неправилно изписване на буква или цифра, например/, може частично и за кратко да се направи вечерта, но като цяло е по-добре да се разпредели в цялата седмица, включително уикенда.
Аз също не карам да чете от буквара - при положение, че може и чете свързана книжка, не виждам смисъл да се пъне върху "Мама мие Мими" и т.н. Даже напоследък я насърчавам, след като изкара на глас половин страничка, да продължи за себе си - къде наум, къде с помрънкване на по-дългите нови думи.
Да се оплача за показалките - редовно ги губят и двамата /и не само те/, а госпожата ги иска. Не че ми е проблем да купувам нови /имат павилионче за канцеларски точно преди класната стая/, стотинки са, но понеже явно не са единствените заплеси, бая опашка си се заформя и редовно фуча на работа с такси.

# 14
  • около Варна
  • Мнения: 1 084
 Ако може някой да ми даде идея как да обясня такава задача  _ - 2=6 ?
  
 
По принцип задачата се чете така: От кое число/от колко/ като извадим 2 ще остане 6? Демонстрира се с предмети, сметало, пръсти, докато детето схване логиката.

Аз нищо не давам допълнително за писане, четене, смятане. Вечер само преглеждам тетрадките, ако видя пропуски тогава ще се наложи допълнително разясняване.

X Реклама

Общи условия

Активация на акаунт