За дъжда и такситата, за такситата и дъжда... в голЕмото село София

  • 4 777
  • 82
  •   1
Отговори
# 45
  • Мнения: 3 835
В ситуаця на дъжд, сняг или празник 1-вата категория шофьори се изключват умишлено от системата на ЦДП /центр.диспечерски пункт/ и си правят на улицата каквото си поискат, а в последствие после ние получаваме оплаквания от "ужилени" клиенти.

Искаш да кажеш, че те сами, своеволно се изключват и фирмата няма никакъв контрол над тях?

# 46
  • Мнения: 834
Да, сами. Никого не можеш да задължиш да работи на ЦДП. Стават "копърки".

# 47
  • Мнения: 3 835
Да, сами. Никого не можеш да задължиш да работи на ЦДП. Стават "копърки".

Договори при постъпване на работа не подписват ли, кой им плаща заплатите? Нали ползват фирмени коли? Те на практика рушат реномето на фирмата, за която работят. Работодателя защо го допуска. Нали има безработица.
Парите са им малко, и работодателя предпочита да си затваря очите за тези своеволия, защото така му изнася? Хипотетично търся проблема. Hug

# 48
  • Мнения: 834
Заплати в такситата няма от  newsm78 незнам си кога. Аз съм в бранша от 1993г и заплати не съм заварила /освен нашите/.
Принципа е следния. Имаш собствена кола или искаш да си вземеш на лизинг. Избираш си компания, на която ти харесват тарифите и условията. Подписваш договор  с компанията и тръгваш по улиците. Ако си със собствена кола плащаш само месечна такса за това, че носиш стикерите на компанията и месечна такса за ЦДП, ако ще ползваш такова.
В нашата компания всички коли са лизингови, собствени няма. След няколко месеца някои от колите ще са изплатени и тогава вече ще има и собствени. И всички са с радиостанции и GPS терминали. Изключат ли се от системата - край. Те не са активни за нас, все едно, че не работят.
Компаниите, в това число и моята, гледат да дадат колкото се може повече коли на лизинг, защото именно от това е истинската печалба за тях. Коли вземат "кьораво и сакато" затова ще става и по- лошо, ще расте и % на "тиквениците" Mr. Green

# 49
  • Мнения: 3 423
Изключат ли се от системата - край. Те не са активни за нас, все едно, че не работят.
Компаниите, в това число и моята, гледат да дадат колкото се може повече коли на лизинг, защото именно от това е истинската печалба за тях. Коли вземат "кьораво и сакато" затова ще става и по- лошо, ще расте и % на "тиквениците" Mr. Green

Значи какво? Тиквеници на самотек.
Шефовете на фирмата-шапка са горди
от имиджа на фирмата си. Тиквеници!

# 50
  • Мнения: 3 835
.....................................................

Благодаря за разяснението, наистина не бях наясно със системата на организация.
За съжаление, при така организираната схема, не виждам как би могло да се подобри обслужването на клиентите. Излиза, че от шофьорите зависи всичко, а процентите "тиквеници" и "професионалисти", които си дала са достатъчно красноречиви. Hug

Ако се включи и някой таксиметров шофьор би било хубаво. Mr. Green Tired

# 51
  • Мнения: 834
Абе, важното е да има лапаница. Навсякъде е така- от Парламента.....доооо....продавача на семки.
Къв имидж, кви 5 лева Joy
Шефовете от едната страна правят лапаница, шофьорите от другата страна- пачка, а буфера е малоумното ЦДП с твърдата заплата. Карай да е весело!!!

Тео777 за чий... ти е пък сега шофьор? Ако толкова държиш - веднага ще го тръсна на стола Heart Eyes Laughing Мъж ми е таксиметров шофьор при конкуренцията. И там положението е същото.

Последна редакция: чт, 20 сеп 2007, 01:53 от pimpa

# 52
  • Мнения: 4 392
Един тиквеник да дойде тук, моля! hahaha Joy

По-калпава била системата и от най- върлите ми фантазии!! ooooh! Tired

# 53
  • Пловдив / София
  • Мнения: 1 287
Разяснението на системата от Пимпа обяснява всичко.
Ама тя наистина е мн. калпава. ooooh!

# 54
  • София
  • Мнения: 2 859
Благодаря за включването на pimpa по темата!
 
Това обяснява защо след като извиках таксито преди да завали дъжда и дъжда заваля 2-3 минути след това се оказах в тази ситуация.
И понеже от без помощност до безпомощност има ехееееее ви прилагам списъка на фирмите, които прозвъних: това излиза като напишете "такси" в Гугъл на трета позиция!

http://www.index.bg/info/sof_taxi.php

Важни телефонни номера в София: Таксиметрови услуги 
 
Авия 33 936 0695 
Бовар M 91 404 
Велир СМ 91 404 
Дая 955 7557
Евро 91 033
Елит 91 280 
Интер Йес 91 009 
И такси 12 82 
Инекс такси 91 919 
Йес & Йелоу 91 119 
Йес 91 818, 91 919 
Кентавър 91 404 
О'кей Супертранс 973 2121 
Омега Транс 91 142 
Радио СВ 91 263 
Радио Такси 983 6006, 91 404 
Радио такси ФМ 91 280 
Рефлекс Плюс 91 404 
Рикарс такси 9 11 14 
О'кей такси 21 21 
Такси - С - Експрес 12 80 
Такси за 1 долар 9 733 733 
Такси за 1 Евро 96 222 26 
Таксиметров Център 9 12 61 
Софтакси 91 110 
Софиатакси 9836006 
 
Добре, а защо тогава таксиметровите компании позволяват на таксита без радиостанции да съм тяхната компания? Защо например в 9732121 няма такива Без радиостанция? Написах по-горе пък как се различават тези с и без такава в 91280. А другите?

Имам и още един въпрос ако може и pimpa да ми отговори? Защо спират да вдигат телефоните? Изобщо? Доколкото съм разпитвала примерно в 91283 са 2 диспечерки на смяна /като на тях смяната им е 12ч/...

# 55
  • Мнения: 6 315
Вчера и аз бях в твоята ситуация. Накрая излязох с детето, отидохме до Патриарх Евтимий и след 20 и кусур минути хванахме такси. Излишно е да казвам, че се изкривих да пазя детето с чадъра, раницата ми беше подгизнала и бях бясна. Отидохме там, за където бяхме тръгнали, но това се отразява в/у мен - плащам на час, който започва да си тече в уреченото време.

И това е всеки път, когато вали! Когато заминавахме за почивка пак стана същото, защото от вечерта не можело да поръчам кола и ми казаха да се обадя сутринта. Ама да ми кажат да чакам поне 40 минути за да дойде кола да ни вземе не става. Успях да хвана едно самотно такси от улицата Rolling Eyes.

# 56
  • Мнения: 794
И аз имах подобен случай, но не за зъболекар,а гонехме самолет.. Ненадейно заваля, бях поръчала вече..Чак като минаха 15 мин се усетих ooooh! Дори не се обадиха да ме предупредят!!! Излязох на улицата, спрях един ..... и след това отидохме до къщи за багажа и после към летището.. Пристигнахме на последната минута.. отвратително беше

 #2gunfire  #2gunfire  #2gunfire  #2gunfire

Истината е една - шофьорите на таксита и фирмите зад тях нямат елементарна култура в сферата на обслужването на клиенти.. Зимата изнудваха държавата, като блокираха целия център.. Друг е въпроса, че нашите мили политици клекнаха...
Сега пак се започва с невероятен рекет  - при Ани Цолова тази сутрин един полуидиот каза, че цените на дизела били 2 лв и те трябва да имат все пак някаква печалба... Не зная колко трябва да подценяват хората, за д говорят такива нелепи глупости... АЗ НЕЗНАЯ ЗА ЕДИН ТАКСИДЖИЯ ДЕТО ДА КАРА НА ДИЗЕЛ ИЛИ БЕНЗИН!!!!!!!!!! Даваха примери, че в другите европейски столици цените били ХХ евра  #Cussing out  #Cussing out  #Cussing out но ние сме в БГ и сме тоолко далече от европейските цени, стандарти и заплати...  Темата е толко травилана, че даже не ми се кометира ....Следващия невероятен довод в логиката на нашия средностатистически taxi-driver с вид на Елвис Пресли - в Бургас видите ли разстоянията са по-кратки, няма курсове Люлин-Младост и затова трябва там по-сериозно увеличение да има...
Обществена тайна е едва ли не, че точно там цените винаги са си били по-високи..пък там си имат и Сарафово и меден Рудник, които не са идеален център в никакъв случай... Сега с хилядите    англичани, такси-рекета върви с пълна сила....

За съжаление не мога да кажа, че ще спра да ползвам тези услуги... ВЕЛИКОТО МЕТРО ще стане когато децата ми отраснат.... И друг път съм се чудила как евъзможно в Лондон, Москва, Париж да има отпреди век, а в София един елементарен лъч само да функционира, за разширяването трябва да чакаме 10 години.... и то за смешно и жалко разширяване .. не се ли накрадоха всички фирми замесени в това строителство, как не с енамери някой, който да ги накара да плащат неустойки  newsm78

Честно да си призная ми писна от ежедневния рекет. И ако на някой му е чудно защо българина бил издържлив и устойчив и т.н... ми как няма бе... В този зверилник, при нечовешки условия, покрай глутниците с помияри, озверяваме и ние...

# 57
  • Мнения: 158
Нищо ново под слънцето, както казват хората  Rolling Eyes
В сферата на услугите България сигурно се нарежда
на едно от последните места. Тук нямаме култура
на обслужването в коя и да е област.
Специално за такситата имам особено мнение
и ми е интересно да разбера на какво основание
претендират изобщо за нещо /като повишаване
на цената на км пробег/, без да спазват елементарни
правила и култура нулева.
1. Оправдание, че цените на газта и бензина се вдигат -
ха ха ха - 80% от такситата зареждат метан. Сами си направете
сметката
2. Пушат без дори да те попитат дали би ти пречило
Преди месец взимам такси да водя малкия на преглед
в болницата. Шофьора е уведомен за къде отиваме и
той най-нагло на 200 метра от болницата пали цигара.
Сякаш не можа да изчака 2 минути  #Cussing out
3. От 5 коли 4 ми отказват ако маршрута е по-къс от
6-7 спирки /образно/.
4. Някои таксиметрови шофьори мисля, че дори не знаят
какво е баня  Sick
5. Всекидневно съм свидетел как се изхвърлят от прозорците
им чашки от кафе, обелки от вафли, празни кутии от цигари
и т.н.
Ами след всичко това, нужно ли е да коментираме повече ?
Просто заслужават никой и по никакъв повод да не ползва
"услугите" им. Жалко само, че това е невъзможно  Thinking

Отвратителни са. Случвало ми се е да си поръчам такси от предната вечер и пак да не дойде... #Cussing out #2gunfire Sick
Най- лошото е, че тъпите политици в тъпата ни държава клякат всеки път пред техните условия...

# 58
  • Мнения: 3 116
По време на дъжд не само не можеш да си поръчаш такси по телефона, но и чакащите на колонката ти отказват защото ще пътуваш от кв. Младост до кв. Витоша (6 лв сметка), а не от София до Пловдив.

Все по-рядко използвам таксита за разлика от преди и все по-рядко ще ги ползвам имайки впредвид новите им идеи за цени  Thinking

# 59
  • Мнения: 834
Цитат
Благодаря за включването на pimpa по темата!

Имам и още един въпрос ако може и pimpa да ми отговори? Защо спират да вдигат телефоните? Изобщо? Доколкото съм разпитвала примерно в 91283 са 2 диспечерки на смяна /като на тях смяната им е 12ч/...

Ами защото идва един момент, в който вече е безсмислено да се вдигат. При условие, че "висят" неизпълнени стотина адреса на чакащи вече 20мин. клиенти Embarassed, защо да обнадеждаваме още хора??? За да чакат и те?
Втория момент е, че блокират линиите - "изпушват" просто. При клиента сигнала е "свобдно", а при нас изобщо не свети дадената линия /линиите ни светят, не звънят/. Няма нищо общо с броя на диспечеркита в смяната, а с броя на работещите на ЦДП свободни коли.
.
А от тел., които си дала повече от половината вече не съществуват. Някои от тях са като обособени канали към 91280 /погълнати са от 91280/.

Общи условия

Активация на акаунт