Небостъргач на Севастопол - честито на варненци !!!

  • 8 307
  • 158
  •   1
Отговори
# 120
  • Мнения: 1 547
Относно групостите на Крейзи Чик - Варна е град с невероятна архитектура, скъпа, това, че според тебе липсват сгради с архитектурна стойност говори на хората колко си задръстена и че никъде в Европа не си била, за да сравниш.


Първо, не ме скъпосвай. Второ, контролирай нервните изблици, за да съхраниш архитектурната си стойност по-дълго. Трето, ако някой се умилява от прелестта на Морско училище или Аквариума, негова воля - аз ще продължа задръстено да си пътувам по света и да настоявам, че "невероятни сгради" и "Варна" са несъвместими понятия.

# 121
  • Мнения: 49
Относно групостите на Крейзи Чик - Варна е град с невероятна архитектура, скъпа, това, че според тебе липсват сгради с архитектурна стойност говори на хората колко си задръстена и че никъде в Европа не си била, за да сравниш.


Първо, не ме скъпосвай. Второ, контролирай нервните изблици, за да съхраниш архитектурната си стойност по-дълго. Трето, ако някой се умилява от прелестта на Морско училище или Аквариума, негова воля - аз ще продължа задръстено да си пътувам по света и да настоявам, че "невероятни сгради" и "Варна" са несъвместими понятия.

Прав ти път  Joy

# 122
  • Мнения: 830

Е и - курортния комплекс не е жилищен. Така, както са го застоили, така могат и да ги разбутат хотелите, ако за тях ти е болката.
Високите сгради изискват паркоместа - достатъчно на брой, удобен достъп и инфраструктура.
С 2 думи - много жилища - много хора, много хора - много коли. А много коли и тесни улици - лошо...
Ха ха ха ха интересно ми е що не рушнат тогава Слънчев бряг а? Ти май не разбираш в България това няма да стане,поне не скоро.За пътища ли ще си говорим ами пътищата са ни каквато ни е и държавата .....калпави.За задръстванията и тесните пътища не са ти виновни сградите.Всеки град си има градоустройствен план и архитект на града.По плана на Варна са заложени пътища далеч по големи от тези които има в момента и познай защо още не са направени..ами защото общината няма пари!
Колкото до паркоместата има подземни гаражи и според нормите за строителство всяка фирма строяща сграда се задължава да осигури подходящ брой паркоместа.Хайде да не почваме на тема строителство че знам за кво става дума.
Дайте да си погледнем държавата и пътищата и тогава да почнем да скачаме срещу новите сгради.
Пък за икономика и пътна инфраструктура хайде да не почваме щото за една развиваща се икономика трябва производство! Нещо което в България почти не остана!
А и още нещо дайте да въведем варненско гражданство и да си живеем само ние в града така ще спрем потока от коли по пътищата и морето ще си е само за нас...в кой век живеете бе дами?! Светът се променя, Варна расте Peace

# 123
  • Варна
  • Мнения: 2 036
Относно групостите на Крейзи Чик - Варна е град с невероятна архитектура, скъпа, това, че според тебе липсват сгради с архитектурна стойност говори на хората колко си задръстена и че никъде в Европа не си била, за да сравниш.


Първо, не ме скъпосвай. Второ, контролирай нервните изблици, за да съхраниш архитектурната си стойност по-дълго. Трето, ако някой се умилява от прелестта на Морско училище или Аквариума, негова воля - аз ще продължа задръстено да си пътувам по света и да настоявам, че "невероятни сгради" и "Варна" са несъвместими понятия.
В подкрепа на crazy chick мога да кажа, че французите са си запазили страхотните стари сгради и продължават да си ги поддържат. Явно това е политика на самата страна.
1, 2, 3....съвсем малко от това, което аз видях...
Beni Mama  Peace

# 124
  • Мнения: 4 300
Хайде за минутка да се замислим кой пречи повече на трафика и паркирането- новите сгради ( в т.ч. и бизнес), които задължително имат подземни гаражи и/илипаркоместа или старите, които нямат ?
Работила съм на П. Каравелов в стара къща и знам какво значи- и като стойност на ремонтите ( запазване на външния вид на сградата и съобразяване с вътрешното разпределение, не особено удобно за клиентите). Майка ми отскоро се премести в нова офис сграда зад Полиграфията- ами няма база за сравнение. ПАркираш като бял човек, даже и не разбираш вали ли, трещи ли. Влизаш си с чистички обувки от гаража в кабинета.
Да не говорим, че в градоустройството отдавна са открили топлата вода- разширяването на една градска пътна артерия води до пренасочване на трафика към нея и тя пак "отеснява". Затова съвременните решения са насочени към развитието на градския транспорт- това е единствения начин за справяне със задръстванията ( справянето разбира се не означава, че ще изчезнат, където има хора ще има и задръствания).

# 125
  • Там,където се събуждам щастлива.
  • Мнения: 8 967
В подкрепа на crazy chick мога да кажа, че французите са си запазили страхотните стари сгради и продължават да си ги поддържат. Явно това е политика на самата страна.

Всичко във Варшава е било разрушено по време на Втората Световна война. Сега с гордост показват как са събирали камък по камък да построят всичко автентично. В София никой не си е направил труда даже да се опита да направи същото. 



И да, Варшава е развиваща се модерна столица, но на 15-20 минути от центъра, където са били стари соц блокове или поляни.

 http://www.skyscrapernews.com/images/pics/783LibeskindDoesWarsaw … yscraper_pic3.jpg

Последна редакция: чт, 24 юли 2008, 22:43 от Kalinka

# 126
  • Мнения: 984
Единственото, което искам да кажа на Рокси е, че Дефанс в Париж е мястото с бизнеса. Тук, във Варна е редно един малък Дефанс да се построи, но така както трябва - извън града! За да се запази автентичността, както е в Париж, Залцбург, Виена, Прага, Краков, че дори и Лондон.
Автентичността на централната част на Варна е в нейните сгради, строени през началото на миналия век - Девическата гимназия, Катедралата, сградите по цялата ул "Княз Борис". Разбира се, те трябва да бъдат възстановени и поддържани. 
Модерните сгради нямат място в сърцето на Варна, защото му пречат да тя свети със собствената си светлина. Смесицата от стилове и приумици е смърт за автентичността на града.

По-късно мога да ви кача снимки от реалността в първия кръг на Париж, сравнен с Дефанс. И от Залцбърг /център/ и предградия, примерно.

Последна редакция: чт, 24 юли 2008, 22:47 от Мишона

# 127
  • Там,където се събуждам щастлива.
  • Мнения: 8 967

Модерните сгради нямат място в сърцето на Варна, защото му пречат да тя свети със собствената си светлина. Смесицата от стилове и приумици е смърт за автентичността на града.


напълно съм съгласна с теб, но за съжаление  много малко българи мислят така...

# 128
  • Варна
  • Мнения: 2 133
Ако напостроят небостъргачи около мене вече ще имам чувството, че спя в офиса.

# 129
  • София
  • Мнения: 2 161
Като говорим за запазване автентичноста на сграда , ето какво са измислили в  Букурещ : Mr. Green


# 130
  • БЪЛГАРИЯ
  • Мнения: 340

Модерните сгради нямат място в сърцето на Варна, защото му пречат да тя свети със собствената си светлина. Смесицата от стилове и приумици е смърт за автентичността на града.


напълно съм съгласна с теб, но за съжаление  много малко българи мислят така...


            На същото мнение съм!

# 131
  • Мнения: 2 018
Да не говорим, че в градоустройството отдавна са открили топлата вода- разширяването на една градска пътна артерия води до пренасочване на трафика към нея и тя пак "отеснява".

Ако си права, чудя се, как пък няма задръствания по Владислав? Ако се мисли преди да се направи нещо и всички улици са разширени задръстванията ще спаднат.
Четох една статия в дневник - за направата на едни от първите улици във Варна - Владислав, Мария Луиза /кръстовището на катедралата/ - по това време са минавали всичко на всичко три файтона на ден. Как тогава е можело да се мисли, а сега - не!?
 Като са открили отдавна топлата вода, защо все със студена ни заливат?

# 132
  • Варна
  • Мнения: 1 383

Тъй, първо - много от хотелите са строени с кредити и няма да ги рушнат, щото тея кредити трябва да се връщат. Но това пак няма връзка конкретно с Варна...
Това за градоустройсвения план и архитекта го има точно толкова, колкото и нарушенията и рушветите - пример: застояването в Морската градина.
После - Варна е богата община, с развита икономика (поради това почти цяла североизточна БГ се струпва тук да работи) за разлика от други части на страната и можа да си позволи велоалея напр. - защо тогава не може да си оправи пътищата... Въпроса ми е риторичен.
Съгласна съм, че Варна расте - това е много хубаво, но да е както трябва. Града ни е ограничен физически (от море и Франгата) и не е все едно как ще натъпчеш толкова маймуни на клона...

# 133
  • Мнения: 396
... както ние днес негодуваме срещу тесните улици!

Не съм противник на новото, но да се прави с мисъл, а не само с пари!

Бо, и аз си мислех , че улиците на Варна са тесни, но те каня да дойдеш на Родос и ще си промениш мнението!
Когато минаваш с кола имаш точно по 30-тина см от двете страни...някъде и по-малко.
За жалост не можем всички да се движим с Мини Купър или  afwitch

# 134
  • Мнения: 4 300
За трафика и справянето с него по света
Владислав е с две платна, на ВИК  са по 3 и пак стават задръствания. Т.е. не ширината на улицата е определяща. Но дори и 2 платна не могат да се построят на мястото на Дебър да кажем. Затова ако се направят подземни паркинги ( под сградите) няма да има паркирали коли по и без това тясната улица, поне ще можеш да маневрираш нормално. В София служебния ни паркинг е над метрото и под тревна площ- като минаваш отгоре ако не се загледаш няма и да разбереш.
За архитектурната стойност на сградите нямам намерение да споря, нямам академични познания в тази област. А без тях личното мнение е просто субективно. Така или иначе никой не събаря поддържаните стари сгради. До Света Петка има частна къща, построиха я прекрасно, запазвайки наполовина старата фасада. Значи може.

П.С. Стъклената пирамида пред Лувъра е чудесен пример според мен за съжителството на старо и модерно.

Последна редакция: пт, 25 юли 2008, 10:33 от Рокси

Общи условия

Активация на акаунт