Дали това означава, че едно дете, ходило на балет, пиано и английски е по-качествен човек от 3 деца, ходили само на английски? И как се измерва качеството на човек? И каква е връзката с това на колко извънкласни занимания е ходил, като е бил на 8години?
Ааа, чакай, не е въпроса на колко неща е ходил, а в колко области се е развил Това се вижда после, не може да се прецени в началото. Но опредлено е жалко ако се пропилее талант. Знаеш ли имам приятелка, която подари пианото си на едно детенце. немско пиано, подари го ей така, защото детето беше от семейство с малки възможности и нямаше как да си купи инструмент. Свирело в някаква школа и там открили, че е талант, но това без пиано вкъщи не се развива. Стига един момент, в който или продължаваш, или спираш, защото нямаш финансова възможност. В момента момчето учи в музикалното училище Същото е с танците. Аз съм се интересувала от състезателните танци например. То хубаво ще тръгне да танцува. Ако има талант ще продължи и по-серизоно и тогава се сблъскваш с въпроса откъде да намеря пари за костюми, защото това се плаща от родителя. Същото е със спорта, плащат се състезателни права. Смятам, че човек трябва да мисли точно в тази насока. Всяко дете си има някакви заложби, едно в спорта, друго в музиката, трето в математиката. И не бива да се пропускат възможностите. За съжаление живеем във време, в което всичко зависи основно от парите