В същия град, в пицария гасне тока, заради което не могат да ни анулират поръчката, но не могат и да ни сервират ястието. В продължение на 10-15 минути всички сервитьори изчезват от полезрението, без никакво обяснение. Накрая отивам на бара, за да попитам какво става, казват ми, че няма ток и че трябва да почакаме с коментара - "и без това повредата засяга целия район и никъде няма да си намерите място, на което да ви поднесат храна" Но няма да се сетят да ти поднесат студена напитка напр. докато чакаш (в този случай би следвало да е за сметка на заведението) или пък да дойдат да ти се извинят, че поръчката се бави по независещи от тях обстоятелства.
Обслужването е на ужасно ниво, не знам кога нещата ще се променят Жалкото е, че с цел повишаване на оборота се изискват допълнителни заплащания (като примера с такса "хавлия"), а не се мисли за подобряване на качеството (било то на стоката, на услугата или на обслужването)