БЯХ НА ПРАГА ДА НАТРОВЯ ДЪЩЕРЯ СИ.........!
На 05.09 /събота на връщане от морето спрях в Бургас МЕТРО и закупих четири стека пюрета на Ганчев,защото решихме да отидем на планина и исках да подсигуря храна на детето си.Три часа по-късно пристигнахме в планината и отворих стек с риба ХЕК със зеленчуци.До едно мяха развалени всички пюрета.Отворихме и другите стекове пилешко с картофи и моркови и те бяха развалени.Отворихме телешко с картофи-до едно бяха развалени.Отворихме четвъртия стек зеленчуци с ориз-от тях само две изпукаха и бяха читави......
Побеснях и веднага се обадих на горещия им телефон 070010071 и направих рекламация на всички закупени стекове.Същата вечер от Бургас МЕТРО ми се обади някакъв ,който не ми се представи....и ми каза да върна пюретата в Бургас,след което му вдигнах скандал ...и после той ми каза да ги върна в София на Цариградско ,а оттам щели да ми върнат парите.....От централа на МЕТРО ми се обадиха да ме попитат кога ще им ги върна,но аз им казах в понеделник,когато се прибера в София.Още вечерта един приятел от компанията отиде до София и изпрати до Хановер две пюрета по самолет за изследване в немската лаборатория.Вчера получихме резултатите,които бяха покъртителни и ни казаха,че такава фабрика трябва да се затвори веднага.Още в понеделник се обадих на РИОКОЗ Бургас да ги информирах за случая.Дадох им партидните номера.Срокът на годност на пюретата е 2011 година 04.07. месец.И най-очудващото беше,че пюретата в Бургас бяха на храдилен стилаж при пресните млека,което веднага ме навя на мисълта,че има и други оплаквания.....,защото пюретата не се съхраняват в хладилник....После се обадих в Софийския РИОКОЗ и от там ми дадоха номера на някаква госпожа Дженка Щерева ,която правела анализи в Софийската лаборатория на ХЕИ.Въпросната госпожа ми каза,че не може да направи изследвания за органолептика и микробиологичен анализ,защото съм се обадила в понеделник,а не в събота или неделя....УЖАС..!!!!!!!!
И другата причина била,че съм отворила пюретата.....Трябвало да не ги отварям........Попитах я ,ако бях закупила едно пюре от магазин пак ли ще ми откаже,а тя ми отговори ,че и на него неможела да направи анализи....ТОВА Е НЕЧУВАНО!Попитах я къде можа да представя пюретата и да ми се издаде документ,че съм ги представила...,а тя ми отговори НИКЪДЕ!Тогава се ядосах и и казах,че няма да допусна друго дете да пострада.....Отговори ми,че могат да направят проверка във фабриката,но това мен не ме удовлетворява,защото вече партидите са на пазара в търговските мрежи....
И започнах ходене по мъките.........
Двъннах в Министерството на здравеопазването и обясних случая на г-жа д-р Венцислава Тасева-директор Дирекция качество и безопасност на храните....Тя ми даде телефон на г-жа др. Алтънкова-директор обществено хранене в министелството...,която от своя страна ми даде телефон на др.Попов-директор ХЕИ.Разговарях с него и му разказах как г-жа др.Щерева ми е отказала да направи анализи и проби на пюретата.Той от своя страна ми отговори,че била права....и че не можело дори едно пюре да се изследва......но накрая се съгласи да занеса пюретата за анализ,но ми обясни,че нищо няма да постигна,защото само с проверка в завода,ако откриели нередности ,едва тогава можели да реагират....Казах му,че тази партида е вече на пазара,но той каза,че е безпомощен.....
През това време ми се обади Директора на пюретата Ганчев/,защото и тях ги издирвах..../ и ми обясни ,че от МЕТРО никой не го е потърсил........за случай.Когато му казахуче ще заведа дело срещу МЕТРО за този случай,той ми отговори,че транспортирането на пюретата не се извършвало от тях ,а от транспорт на МЕТРО .....И че ако заведа дело срещу МЕТРО,покрай МЕТРО щяло да пострада името на пюрета Ганчев...Попита ме какво обезщетение искам.....Боже,това е НЕЧУВАНО!
До късния следобяд ме молеха да върна пюретата.....но аз мисля,че не е редно,защото може някои дечица да пострадат.....ТАКА,КАКТО ДЪЩЕРЯ МИ БЕШЕ НА КОСЪМ ДА БЪДЕ НАТРОВЕНА...!
И поради тази причина реших да заведа дело срещу МЕТРО,защото пюретата съм ги закупила от тях,а не от фирма Ганчев!
Мили мами,пожалете децата си,защото се оказа,че нашата мила Родина не я е грижа за нашите деца!
Реших да си спестя главоболията с бюрокращината и да поема по юридическия път-Граждански иск срещу МЕТРО.
Ако има и други майки,които са пострадали от пюретата ,закупени от МЕТРО,нека ми пишат.
А и мисля,че е време да се обърна към пресата за защита на децата ни по този случай,защото няма да се очудя,ако някое дете вече е пострадало.....
Благодаря Ви,че отделихте време ,за да прочетете несгодите ми в този инцидент,но се опитвам да предпазя децата ни...!