2 ЗАЩО след като децата ни веднъж са научили как се смята до десет, (моето смята и трицифрени числа, като бърка по някога, но това е нормално) сега трябва да пише чертички в училище и да се чуди какво да прави на тоя чин на който е прикован цял ден.
3 ЗАЩО когато така или иначе се говори, че училищната програма после е доста сложна и на децата им е трудно, сега като са малки, научили са се да смятат, четат и пишат (силно казано), и мозъкът им е като гъба не се наблегне на предмети като: география , история и всичко което трябва да се учи наизуст, за сметка на облекчаването на програмата после, когато трябва да учат сложни формули по математика , физика , химия .....
Да, така е, не знам защо...............и аз съм се питала, общо взето 1 клас преминава в едно безкрайно и безсмислено писане и преписване ..............на текстчето от буквара , на задачите от тетрадката за работа в клас. Може би техниката и бързината на писане са основните умения, които трябва да се овладеят в 1 клас. Факт е, че има деца на които им е трудно и такива на които им е скучно, такава ни е образователната система.
Може да компенсирате липсата на интелектуални стимули с извънкласни занимания , чужд език ( но с четене и писане), свирене на иснтрумент, сборници с логически задачи за тази възраст, четене на енциклопедии.