Бойлерите Stiebel Eltron влязоха в черния ми списък

  • 21 398
  • 27
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 5 160
Да ви питам - Елдом инвест или Дипломат?  Thinking

# 16
  • Пловдив
  • Мнения: 23 707
Да ви питам - Елдом инвест или Дипломат?  Thinking
Бойлери Матев. Голям фен съм им. Български.

# 17
  • Мнения: 19 501
Да ви питам - Елдом инвест или Дипломат?  Thinking
Бойлери Матев. Голям фен съм им. Български.
Матев у нас излезе голям боклук - протече безвъзвратно на третата година, наводни ужасно. Освен това докато работеше корпусът му беше горещ, което е лоша атестация за изолацията на бойлера и съответно за енергоспестяване. Сега съм с Елдом инвест и като че ли тази марка е най-малкото зло сред бойлерите, но сме взели неръждавейка.

# 18
  • Пловдив
  • Мнения: 23 707
Аз имам 6 броя бойлери Матев различни размери и нямам проблем с нито един. 6 с тези на майка ми. Различни размери, със и без серпентина.

# 19
  • Мнения: 19 501
В допълнение да пиша, че ми беше и в гаранция бойлера на Матев и като протече се направиха на разсеяни и въобще не ми съдействаха от фирмата. Този на Елдом си го купих спешно и не ми е идвало наум да давам втори шанс на тази марка.

# 20
  • Мнения: 0
Здравейте,за днес съм поредната изпатила се от сервиза на stibel Elton,от две години съм си закупила бойлера и от два дена почна нещо да тече от връзката,обадих се на тел на сервиза отразена на гаранционната бланка,до тук ОК, казаха ми че днеска ще ме посети техник и че задължително трябва да си сменя предпазния клапан който не е в гаранция но струва с монтажа 50 лв,ОК.имам ли друг избор щом така трябвало защото е за доброто на бойлера. Пристига днес техникът един възрастен чичко, почва да бърка в бойлера преди да го източи и следователно наводнява антрето и хола с вряла вода, почва да чисти и да уфка ,като се развиках защо не източихте водата отговорът беше НЯМА КАК ДА СТАНЕ !!!отам почва да мърмори кой ви е монтирал бойлера, ами Вашият сервиз по нашето искане,ами няма печат че са го монтирали те,и ние така не монтираме,после как се казва техника които го е монтирал защото съм длъжна да му помня името,а уж били само двама техника в целият сервиз. Искаше цялото време да натъкне че не те са го монтирали за да не поемат гаранцията. И накрая нямал право да пише при графа посещения и ремонти че е идвал и какво е сменил,хубава работа .
Повече ако ми се наложи ремонт няма и да ги потърся а сега ще пиша за доброто поведение на централата в германия.

# 21
  • Мнения: 19 501
Да, най-добре пиши в Германия. Като те чета, нищо не се е променила в обслужването им вече 20 години. За мен те са срам за немска марка и не заслужават изобщо да присъстват на пазара с това си поведение. Как пък един свестен техник за толкова години не срещнах в техните многократно посещавани от мен сервизи!

# 22
  • Мнения: 0
Още днес ще им пиша,сега ги нареждам добре във всички черни списъци,та да не се изпатят и други като на.отгоре на всичко ми е намалил налягането на топлата вода че сега трябва да търся от къде да я усиля .от един малък теч само главоболия ми причиниха. Следващия път ще си търсия обикновен техник и сигурно ще излезе по добър от тях,без това гледат как да не си признават гарНцията.(всеки можел да си печата тяхната бланка ,моля ви се това е израз ,а номера под който фигурираме в тяхните гаранции сигурно пак аз си го измислих. ЗА СЪЖАЛЕНИЕ ТОВА Е БГ.

# 23
  • Мнения: 0
Писах на прословутата фирма в германия,същата простотия като тук, първо ще се свържат с представителите си в БГ да разберьт проблема и после ще ми пишат ако трябва,съжалявам че се доверих на тази марка но никога повече не купувам и не препоръчвам някои да си купи от нея освен някои любител да си развали къщата.даже счупения спирачен кран не иска да го смени и по телефона днеска  ми отговаря госпожата ще ви върнем позвъняването демек гледаи си работата счупих ме ти крана,наводнихме ти апартамента и да тук сме.сега ми предстои ремонт в къщи причинен от тьпотията и неграмотността на техникът им.

# 24
  • Мнения: 19 501
Писах на прословутата фирма в германия,същата простотия като тук, първо ще се свържат с представителите си в БГ да разберьт проблема и после ще ми пишат ако трябва,съжалявам че се доверих на тази марка но никога повече не купувам и не препоръчвам някои да си купи от нея освен някои любител да си развали къщата.даже счупения спирачен кран не иска да го смени и по телефона днеска  ми отговаря госпожата ще ви върнем позвъняването демек гледаи си работата счупих ме ти крана,наводнихме ти апартамента и да тук сме.сега ми предстои ремонт в къщи причинен от тьпотията и неграмотността на техникът им.
Ами няма лошо да проверят случая, от друга страна какво очакват да им кажат тук представителите - да, наводнихме апартамента на хората, некъдарни сме и не ни се работи.....Просто стойте далеч от тази марка за в бъдеще.

# 25
  • Мнения: 0
Така ще е просто споменавам патилата си та друг да не се пати като нас. Нищо не очаквам от немската фирма но много тъп отговор беше от тяхна страна.зле говори това за цялата фирма не само за тяхното представителство в БГ.

# 26
  • Мнения: 9 486
Така ще е просто споменавам патилата си та друг да не се пати като нас. Нищо не очаквам от немската фирма но много тъп отговор беше от тяхна страна.зле говори това за цялата фирма не само за тяхното представителство в БГ.

Лекинко си ядосана..разбираемо Wink
Обаче нали не очакваш, че германците ще се доверят само на това, което твърдиш ти, без да поискат обяснение от представителя им, който им срива реномето...не ги мисли за толкоз тъпи. Peace

# 27
  • Мнения: 19 501
Така ще е просто споменавам патилата си та друг да не се пати като нас. Нищо не очаквам от немската фирма но много тъп отговор беше от тяхна страна.зле говори това за цялата фирма не само за тяхното представителство в БГ.

Лекинко си ядосана..разбираемо Wink
Обаче нали не очакваш, че германците ще се доверят само на това, което твърдиш ти, без да поискат обяснение от представителя им, който им срива реномето...не ги мисли за толкоз тъпи. Peace


Е, и представителя като вземе да си признае......Не ги мисля за тъпи никак, но отдавна трябваше да стегнат юздите на българското представителство, защото ги излагат от години. Разбирам да е първи случай да се изненадат. Още от преди 13-14 години съм имала преживявания с тях, а и не само аз съдейки по отзивите на хората от форума. И нищо не се е променило.

Общи условия

Активация на акаунт