Ден година храни или christmas parties по нашенски

  • 9 328
  • 55
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 2 140
е хайде пък чак всички инстанции на помощ да се викат Хеи какво общо има  например  Twisted Evil
за мен случаят е за мирови съдия - ако има такова животно у нас - заинтересувай се.
Изяснява се случаят и издава присъда, а именно да ви върнат капарото
А, защо не ?
ХЕИ с какво се занимава ?
Сутрешният репортаж по бтв ме потресе - хигиената в столичните
заведения е нула ! Пълният репортаж ще се излъчи в събота /"Хрътките"/
След като имат претенциите на светско заведение,
нека бъдат така добри и откъм хигиена и пр., а не само цени.
Цената трябва да е съобразно качеството!
А до кога ще се случват подобни нелепи случки - зависи само от нас.
Радвам се, че има хора , като Лени и , че сподели своят случай.

# 31
  • Мнения: 7 263
А, защо не ?
ХЕИ с какво се занимава ?
Сутрешният репортаж по бтв ме потресе - хигиената в столичните
заведения е нула ! Пълният репортаж ще се излъчи в събота /"Хрътките"/
След като имат претенциите на светско заведение,
нека бъдат така добри и откъм хигиена и пр., а не само цени.
Цената трябва да е съобразно качеството!
А до кога ще се случват подобни нелепи случки - зависи само от нас.
Именно ХЕИ има място във всяко едно заведение и да ви кажа никак не е лошо да бъдат по-честичко привиквани, както е видно и от репортажа, за който споменава Белла  Close Shocked
А иначе аз винаги споделям - за жалост много по-често заведения от които не съм доволна, но пък за да внесем и малко оптимистична нотка - веднага давам моите топ  заведения да речем.

Мармо - супер кухня и невероятно обслужване.

Спагети китчън - много добра кухня, добро обслужване, само е малко попретрупано за моя вкус откъм маси.
Суит бар и грил - много добра кухня, много добро обслужване.
Кръчма Петлето много приятно местенце.
Ресторант Кактус все местенца, на които сме хапвали,пийвали и прекарвали прекрасно.

# 32
  • Мнения: 3 405
Само да кажа, че днес вече адвоката ми имаше позвъняване от собственика на заведението, очевидно различен от въпросния барман или какъвто го играе там г-н Ляпчев. Като темата на обаждането е била кога и къде ще е удобно да ни бъде върнато капарото, тъй като обаче адвоката ми е извън София, най-вероятно нещата ще се развият другата седмица. Но очевидно при бърза реакция и разпращане на жалби до всички инстанции, които ви роди главата - нещата се получават.
Аз само се питам защо се налага да се стига до там?!
Ще пиша каква ще е развръзката, но на този етап не смятам да оттеглям от никъде подадените от мен жалби!

Най-напред, преди всички жалби, беше добре да се срещнете именно със собственика. Може той изобщо да не е бил в течение. Сега ще му се изсипят проверки, заради служителя му.

# 33
  • Страната на приказките
  • Мнения: 368
Също можеш да известиш и противопожарна охрана. Защо да няма общо ХЕИ? Щом е заведение за хранене, значи има общо. Щом правят такива шмекерии с капаро, значи и останалите неща не са им наред. Проверки, глоби, проверки, глоби, докато станем европейска държава, няма друг начин! Аз харесвам Хепи в МОЛ-а на Стамболийски, много приятен персонал, изключително добро обслужване.

Защо да не му се изсипят проверки???

# 34
  • Мнения: 2 032
Другият вариант е да отидеш, да консумираш колкото ти е кеф, и да оставиш тях да те гонят за доплащането на 50 лв на калпак.

Но твоят подход е по-правилен.

Жалко, че в Бг няма (или аз не знам да има) съдилища за дребни искове с бърза и евтина процедура, иначе и там можеше да ги занимаеш, за да им струва във време, нерви и разноски много повече отколкото на теб. Може би звуча отмъстително, но аз също не обичам да оставям дребни хитреци да мамят безнаказано.

# 35
  • Мнения: 7 263
Най-напред, преди всички жалби, беше добре да се срещнете именно със собственика. Може той изобщо да не е бил в течение. Сега ще му се изсипят проверки, заради служителя му.
Принципно съм съгласна, но този персонал е избран и функционира от собственика на заведението и се съмнявам, че е чак в такова неведение за случващото се - просто тази позиция е най-удобна, а пък ако наистина няма нищо общо, то въпросния служител ще си понесе последиците, тъй като ние сме го назовали и призовали, а собственика не ни беше известен докато не се обади. А и няма как да се доберем до собственика, без въпросния служител да ни насочи и даде връзка с него, което той поради ред свои си причини отказа да направи.

Другият вариант е да отидеш, да консумираш колкото ти е кеф, и да оставиш тях да те гонят за доплащането на 50 лв на калпак.
Не става, защото обичайно парите се събират още в началото и аз не мога да накарам приятели си да плащат такива суми.


Жалко, че в Бг няма (или аз не знам да има) съдилища за дребни искове с бърза и евтина процедура, иначе и там можеше да ги занимаеш, за да им струва във време, нерви и разноски много повече отколкото на теб. Може би звуча отмъстително, но аз също не обичам да оставям дребни хитреци да мамят безнаказано.
Точно затова иде реч! В моята работа аз се грижа именно клиентите да са доволни и спрямо тях всичко да е справедливо, като за целта дори се налага давлизам в спорове с колеги - но го правя, защото така е редно и клиента е в правото си да иска да бъде максимално добре обслужен!

# 36
  • Мнения: 3 405
Така е, но много често собствениците не знаят какво става, особено в заведения. В случая няма как да знаем как е.
Аз съм подавала жалба срещу служител, свързах се с управител и изредих всички жалби, които бях приготвила да пусна по инстанциите. Не се стигна до там, нещата се решиха в моя полза още на ниво управител.

# 37
  • Мнения: 1 194
Анджелина, по принцип си права, ама в този случай едва ли персонала е вдигнал минималната консумация на 50лв на своя глава.

# 38
  • Мнения: 62
Искам черна тема, вярвам, че всеки има какво да сподели по въпроса.
Тва бг тарикат със заведние е най-прекия ми път към луксозен ресторант. Просто не бива да се дава хляб на такива дебили като описания.

# 39
  • Мнения: 7 263
Така е, но много често собствениците не знаят какво става, особено в заведения. В случая няма как да знаем как е.
Аз съм подавала жалба срещу служител, свързах се с управител и изредих всички жалби, които бях приготвила да пусна по инстанциите. Не се стигна до там, нещата се решиха в моя полза още на ниво управител.

А дали това е променило цялостната политика след приключването на твоя случай?!
Защото да речем аз имам познания, контакти, да речем и достатъчно проклетия, за да се захвана, но доста хора нямат част от тези неща и не знаят как да защитят правата си.
Целта ми е тези случаи да стават изключение, и дотогава ще продължа да упорствам.
А иначе нали ти казвам стигането до управителя или по-скоро собственика в случая беше възпрепятствано от съответния служител, тоест дори да исках да реша въпроса тихо и кротко - нямаше как.

# 40
  • Мнения: 4 916
Щом собственикът е оставил управител в заведението, значи вторият изпълнява политиката на първия. Ако върти някакви далавери или прави мизерии, собственикът си носи отговорността.
Аз не бих търсила никой над този, с когото съм обсъждала кувертите - в случая управителя. Освен, ако собственикът не ми е някакъв познат и е по-лесно да вдигна телефона.

# 41
  • Пловдив
  • Мнения: 23 715
Само да кажа, че днес вече адвоката ми имаше позвъняване от собственика на заведението, очевидно различен от въпросния барман или какъвто го играе там г-н Ляпчев. Като темата на обаждането е била кога и къде ще е удобно да ни бъде върнато капарото, тъй като обаче адвоката ми е извън София, най-вероятно нещата ще се развият другата седмица. Но очевидно при бърза реакция и разпращане на жалби до всички инстанции, които ви роди главата - нещата се получават.
Аз само се питам защо се налага да се стига до там?!
Ще пиша каква ще е развръзката, но на този етап не смятам да оттеглям от никъде подадените от мен жалби!

Най-напред, преди всички жалби, беше добре да се срещнете именно със собственика. Може той изобщо да не е бил в течение. Сега ще му се изсипят проверки, заради служителя му.
Анджи - ми да си гледа служителите бе, като не си е подбирал персонала....

# 42
  • Мнения: 3 405
Не споря, гледам нещата и от другата страна.
Тук няма конкретика обаче. Както и да е Simple Smile

В моя случай, да имаше ефект, служителя срещу когото се жалвах вече не работи там.

# 43
  • Мнения: 5 710
A мисля си, не може ли да става в-с за недоразумение, например в нормален сезон цената наистина да е 20 лева, а в предколедния период да става 50, само че управителят да е забравил или нещо такова. Аз също бих говорила с човека, с който съм уговорила куверата - щом е управителя - той.

Изобщо смятам, че твърде лесно уволнявате, изпращата противопожарни , ХЕИ, трудова инспекция, данъчни... наистина ми се струва прекалено. Красива белла, аз все пак не схващам защо трябва д асе вика ХЕИ, тя оплакване от качеството ли има? Не. Не са й върнали капаро, изобщо с какъв мотив ще ги повика - елате, защото не ми върнаха капарото да проверите дали е чисто Simple Smile)



Алиса,
май точно това е мирови съдия , за който споменах - бързо да разрешава спорове м/у граждани. Мисля, че у нас има такава възможност.

# 44
  • Мнения: 7 263
10 c's очевидно не съм обяснила добре.
При първият ни разговор ми беше обявена сума за задължителна консумация, вход и капаро.
На база на тези три неща внесохме поисканото капаро и един вид сключихме договор - а именно аз внасям парите при тези условия, за да получа сделката - а именно приятно прекарване за мен и тайфата ми на определени дата и час.
В последствие предварително договорените условия бяха едностранно променени, което е предпоставка за разваляне на договора, но насрещната страна завоалирано ми го отказа при първият ни разговор. При втория вече категорично ми заяви, че няма да ми върне парите и се държа лееекинко нагло и с опит да ме засегне ( второто си остава за моя сметка да речем - свикнала съм у нас всеки да се опитва да те търкаля).
След като настоях да говоря с някой по-висшестоящ получих отговора, че няма с кого повече да говоря и че капарото няма да ми бъде върнато, е имаше един кратък момент на опит за споразумение, при което ми предложиха да ползвам капарото друг път ..... но аз отказах, защото за мен това е неприемлива сделка.
Тоест с човека е говорено нееднократно и опит да не стигаме до ескалиране на проблема от моя страна имаше! Но разбиране насреща липсваше.
Бих дала 200 лв за благотворителност, но не бих ги харизала ей така за този дето клати гората и то поради проваляне на сделка не по моя вина!
На финала стигнах до извода че единственият начин е да си търся правата, което и направих.
Не съм уволнила никого - това си е вътрешна работа на въпросните собственици, управители и т.н. персонал.
Но със сигурност в моменти като този състрадателността ми не е най-доминиращата ми страна.
Аз пък смятам, че няма нищо по-нормално и редно от това човек да си потърси правата и да си реши проблемите по най-добрия за него начин.
Иначе от скромен опит знам, че когато нарушаваш правилата в едно направление обичайно това става и в друго и да речем това е една от причините да разпратя жалбата на повече от 1 инстанция. Ако хората са чисти и изрядни, това няма да им навреди нали?! Simple Smile виж, ако не са .... то смятам, че ще съм направила добро на тези, които ще отидат там  Peace

Общи условия

Активация на акаунт