134-то СОУ за първокласник?

  • 43 443
  • 198
  •   1
Отговори
# 90
  • София
  • Мнения: 2 768
Много сте странни..кандидатствате някъде,би следвало да имате интерес към тези у-ща..и след като не ви приемат,започвате да плюете.
Подкрепям напълно Peace

# 91
  • Мнения: 385
Има ли родители които са ходили да гледат работата на децата? Просто исках да разбера какви са задачите  и как се оценяват. Моята понеже е приета, знам че не може да си видим работата, но аз все пак отидох да ги питам в канцеларията - отказаха ми  Blush  Rolling Eyes

# 92
  • Мнения: 81
Много сте странни..кандидатствате някъде,би следвало да имате интерес към тези у-ща..и след като не ви приемат,започвате да плюете.
Разбира се, че имаме интерес към тези училища. Те сами по себе си са много различни, така че не разбирам с какво точно ги плюя. За първи път имам първолаче, изпаднах в шок, когато на първо класиране я приеха само в едно училище. И знаете ли защо пиша това, за да дам малко спокойствие на други родители, които ще подадат заявления за децата си в няколко училища. След като мина второ класиране, приеха детето ни в Шесто, Седмо, 133-о, в 38-о.. Който разглежда анализите на успехите на тези училища след Седми клас разбира много добре какво точно казвам в момента. За първолаците най-важен е безспорно началният учител. И така това са четири съвсем различни едно от друго училища със съответните плюсове и минуси, чисто организационно, логистично, вид език, занималня, натовареност, брой факултативни часове, вид, материална база, възможност за допълнителни занимания, провеждани на място! (Помислете си след училище и занималня например, как ще заведете дете на език, спорт или каквото други предпочитание имате.)

 Училищата, в които кандидатствахме и не ни приеха са 18-о и 134-о. Единствените с "изпит".

"Изпит" абсолютна пародия. В 18-о например на 30 май следобед обявиха на 31-и май да се явим, за да препотвърдим желанието си за кандидатстване! В работно време, разбира се, за да ни е удобно. И препоръчително с детето!? Е, не заведох детето. Предпочетох да е на зелено училище по това време. И? Препоръката "с детето", на място се оказа "за нас няма значение присъствието на детето"! Питаха ме потвърждавам ли? Отговорих: да. Необходимо ли е това, при условие, че заявлението е подписано от двамата родители и е подадено в срок? Но, не... драма трябва да има, опашки, притеснения.

Изпитът в 134-о?
Децата отделени, без свидетели от родителите, никакво интервю. В 8 ч. в неделя при 6-дневна работна седмица да решат задачки. И това ли им е представата за детето? Пред психолози? Които се правеха на квестори и изобщо не влязоха в ролята на психолози. Пълни измишльотини. А и двете училища са доста назад в класацията, така че няма нужда аз "да  плюя". Видно е.

38-о? Електронно подаване на документи! Прекрасна идея, работеща. Силен успех, приятни отзиви с няколко десетки изключения. Занималня - да. И нищо повече. никакви допълнителни занимания. След първо класиране бяха обявени 10 резерви. Оказа се, че за второ има 23 свободни места. НЕ СЕ НАЛОЖИ да се ходи на място, да се виси на опашки, за второ класиране НЕ СЕ подава допълнително заявление. ЖЕСТ - малък, но ценен. Ценен за хората, които имат натоварено ежедневие, ценен за хората, които ползват компютър в 21-и век. Без опашки, без лудница. Обадиха се по телефона и ни поканиха най-учтиво да запишем детето. Няма да кажа дали я записахме. Не е това важното.

Шесто. Шесто основно училище. Няма занималня, възможно е в първи клас да има, но от втори - не. Английски - на място - Мери Попинз. Извънкласна дейност: Езиков  алианс „Мери Попинз“ – английски език
Школи за модерни танци
Баскетбол
Футбол
Шахмат
СИП Вокална група
СИП Изобразително изкуство
СИП Волейбол
СИП Футбол.
Поканиха ни най-учтиво да се запишем. Няма да кажа дали я записахме. Не е това важното за четящите моя пост.

Седмо. Седмо е СОУ, знаете. Материалната база е леко притеснителна, но по-скоро в горен курс. Извънкласни дейности - АЙКИДО
АНГЛИЙСКИ ЕЗИК
ФУТБОЛ
ХИП-ХОП ТАНЦИ
БАСКЕТБОЛ
ЗАБАВНА МАТЕМАТИКА
БАЛЕТ
Английски - преподаван от англоговорящи преподаватели от Интернешънъл хаус с цел създаване на изкуствена чуждоезикова среда, на много добри цени - на място. 2 пъти по 45 мин за седмица. Много висок успех на НВО след 7-и клас, в сравнение с гореописаните. Занималня? Няма проблеми - до 18 ч. През м. юни - на принципа на частните занимални децата имат право да посещават училището, таксите не са високи и са директно в бюджета на училището. Подходящо за родители с малки отпуски или странни работодатели. Готви се на място. Вкусно! Поканиха ни най-учтиво да се запишем. Няма да кажа дали я записахме. Не е това важното за четящите моя пост.

133-о. Любимата ми тема. Чаках 5 часа на опашка. Отидох в 7 ч. и се оказа, че съм сто и някой си номер. Не ни приеха на първо класиране. На второ - нямаше проблеми. ..... И ..... Заради подигравката да си като изгонен пред училище, докато висиш да кандидатстваш, заради купчините с боклуци пред вратата, заради принудените хора да висят и на всеки 3 часа да се "презаявяват", че са на опашката, заради ръководството на училището, което поредна година показва тоалети пред камерите, за да обясни, колко желано е това училище, докато хората видят отвън. Заради същото това ръководство, което не може да инсталира елементарен софтуер, разработен и видимо действащ! Заради това ръководство, за което вх. № има значение само, ако си висял на опашка. Заради ниското ниво на занималнята, което успешно се "компенсира" от частните занимални, в които работят същите тези учители. Качествено. За по-високи доходи. Заради безумните критерии: учил в училището, работил в училището! Това по цял свят се нарича конфликт на интереси! Изпадате в ужас, че в държавната администрация работят роднини, но не пречи например, целият род да има точки за едно и също училище? То да не му е наследствено?!?! Поканиха ни най-учтиво да се запишем. Няма да кажа дали я записахме. Не е това важното за четящите моя пост.

Поради големия набор деца 2009, кандидатствахме и в други училища - две от тях - електронно, едно на място. За тях нямам допълнителни впечатление, отпаднаха поради трудна логистика до тях, което обаче при Вас може да не е фактор.

И така. Изписах всичко това, за да дам сили на следващите родители, когато кандидатстват.
Мнения за учителите няма да пиша, защото не е честно при условие, че нямам лични впечатления.
Пожелавам на всички дечица прекрасни педагози и на всички педагози - прекрасни дечица. Здрави и щастливи! Надявам се да съм била полезна.

Последна редакция: вт, 28 юни 2016, 17:08 от siskin

# 93
  • Мнения: 385
............
134-о. Любимата ми тема. Чаках 5 часа на опашка. Отидох в 7 ч. и се оказа, че съм сто и някой си номер. Не ни приеха на първо класиране. На второ - нямаше проблеми. ..... И ..... Заради подигравката да си като изгонен пред училище, докато висиш да кандидатстваш, заради купчините с боклуци пред вратата, заради .......

Само да отбележа, че не описвате 134-то, а описвате 133-то (руското), някой може да се подведе от поста ви.  Peace

# 94
  • Мнения: 81
............
134-о. Любимата ми тема. Чаках 5 часа на опашка. Отидох в 7 ч. и се оказа, че съм сто и някой си номер. Не ни приеха на първо класиране. На второ - нямаше проблеми. ..... И ..... Заради подигравката да си като изгонен пред училище, докато висиш да кандидатстваш, заради купчините с боклуци пред вратата, заради .......

Само да отбележа, че не описвате 134-то, а описвате 133-то (руското), някой може да се подведе от поста ви.  Peace

Да, поправих го. Благодаря!

# 95
  • Мнения: 112
Много сте странни..кандидатствате някъде,би следвало да имате интерес към тези у-ща..и след като не ви приемат,започвате да плюете.

Изпитът в 134-о?
Децата отделени, без свидетели от родителите, никакво интервю. В 8 ч. в неделя при 6-дневна работна седмица да решат задачки. И това ли им е представата за детето? Пред психолози? Които се правеха на квестори и изобщо не влязоха в ролята на психолози. Пълни измишльотини. А и двете училища са доста назад в класацията, така че няма нужда аз "да  плюя". Видно е.

Ок, лоши са и тогава каква е била идеята да кандидатствате там? За да Ви дадат първия час, то сте били от първите на опашката. Има една интересна книга "тест за училищна готовност" на Пламен Калчев, в която прочетох, че груповите тествания на деца е добре да се правят преди обяд. Там е описано и какво трябва да е поведението на психолозите. А вие как знаете какво е било поведението им пред децата? Въпросът ми е риторичен. Просто не разбирам описването на дейностите в други училища какво помага на родители дошли да четат за 134-то? Да разбирам ли, че то не предлага никакви извънкласни дейности?

# 96
  • Мнения: 81
Много сте странни..кандидатствате някъде,би следвало да имате интерес към тези у-ща..и след като не ви приемат,започвате да плюете.

Изпитът в 134-о?
Децата отделени, без свидетели от родителите, никакво интервю. В 8 ч. в неделя при 6-дневна работна седмица да решат задачки. И това ли им е представата за детето? Пред психолози? Които се правеха на квестори и изобщо не влязоха в ролята на психолози. Пълни измишльотини. А и двете училища са доста назад в класацията, така че няма нужда аз "да  плюя". Видно е.

Ок, лоши са и тогава каква е била идеята да кандидатствате там? За да Ви дадат първия час, то сте били от първите на опашката. Има една интересна книга "тест за училищна готовност" на Пламен Калчев, в която прочетох, че груповите тествания на деца е добре да се правят преди обяд. Там е описано и какво трябва да е поведението на психолозите. А вие как знаете какво е било поведението им пред децата? Въпросът ми е риторичен. Просто не разбирам описването на дейностите в други училища какво помага на родители дошли да четат за 134-то? Да разбирам ли, че то не предлага никакви извънкласни дейности?

Явно сте по-наясно - споделете опит. Да, като квестори са били - попитах дъщеря ми и тя каза - стояха до нас прави и мълчаха. За изпит - тип интервю, както беше обявено на сайта за кандидатстването: Анкетиране и събеседване с родител
При определяне на посочените критерии за определяне на нивото на представяне на детето се изхожда от разбирането, че това са ключови компетентности, които трябва да притежава дете на съответната възраст:
- равнище на саморегулация - способност за управление на вниманието, контрол върху емоциите и социалните взаимодействия;
- адекватни мотиви за учене - обобщено положително отношение към задачите от учебен тип, както и към възрастния;
- равнище на когнитивно развитие - начални езикови и математически умения, кодиране;
- равнище на социално развитие - умение за общуване, адекватни реакции спрямо родител и присъстващи;
Събеседването се осъществява по групи с численост от 10 ученици и се провежда от външна комисия психолози, назначени на граждански договор.Задаваните задачи за наблюдение от комисията са стандартизирани.

Нищо от обявеното не се случи. ТОВА е посочено от ръководството на училището. ТЕЗИ са били планираните изисквания. Така че дали е написано някъде как става груповото изпитване явно най-малко има значение за ръководството на 134-о, след като настоявате да продължим темата за 134-о.
Да, била съм от първите на опашката, защото подадох преди да започне моето работно време. И да не е било моето дете от 8 ч., било е друго. Какво значение има? Въпросът е принципен. Това, което проведоха изобщо не може да се нарече "интервю с децата с квалифициран екип от психолози. Детски психолози!"Запознах се скоро с третокласник от 134-о, извинявайте, обаче на английски не можа да каже нищо. Сподели, че учели хелоу, хау ар ю цяла година. Представям си на какво ниво е ивритът срещу учебници за 330 лв. Никого не агетирам за нищо. Споделила съм опита си от различни училища в няколко теми, защото така съм преценила. Извънкласни дейности в 134-о съгласно правилника на училището определя директорът. Тъй като явно сте няасно - може да споделите информацията, с която разполагате - какви извънкласни дейности предлага училището на място, за да добият "родителите дошли да четат за 134-о" представа. И тук все пак не говорим за лятно и зелено училище.

# 97
  • Мнения: 11
УН иска тази година да организира "Базар за униформи", надявам се да успеят.
Ние си търсим размер 134, първолаци сме, но сме доста височки Simple Smile
Ами дано, защото наистина няма какво да ги правя. Аз давам носени дрехи на по-малки наши познати, ама униформата точно не върви, а и брандирана. А си е съвсем ОК, за да изхвърля просто.

Относно изпита за първокласниците, задачите са като тип тези за НУКК. Само че предполагам поведението и самоконтрола на децата по време на изпита се взима повече пред вид в 134, докато в НУКК се отчитат само резултатите.
Английският започват да учат в 3-ти клас, така че едва има какво толкова да се очаква за първа година запознаване с езика.
За иврита - не цената на учебника прави ученето, предполагам е ясно.
И ако някой си мисли, че поради натоварената си програма може да обръща внимание на детето си само сутрин преди 8 и вечер след 7 просто мнооооооого се е объркал.
И не мисля, че някой трябва да агитира за 134-то училище. Който издържи изпита влиза, който не издържи не влиза - толкова е просто.

# 98
  • Мнения: 81
УН иска тази година да организира "Базар за униформи", надявам се да успеят.
Ние си търсим размер 134, първолаци сме, но сме доста височки Simple Smile
Ами дано, защото наистина няма какво да ги правя. Аз давам носени дрехи на по-малки наши познати, ама униформата точно не върви, а и брандирана. А си е съвсем ОК, за да изхвърля просто.

Относно изпита за първокласниците, задачите са като тип тези за НУКК. Само че предполагам поведението и самоконтрола на децата по време на изпита се взима повече пред вид в 134, докато в НУКК се отчитат само резултатите.
Английският започват да учат в 3-ти клас, така че едва има какво толкова да се очаква за първа година запознаване с езика.
За иврита - не цената на учебника прави ученето, предполагам е ясно.
И ако някой си мисли, че поради натоварената си програма може да обръща внимание на детето си само сутрин преди 8 и вечер след 7 просто мнооооооого се е объркал.
И не мисля, че някой трябва да агитира за 134-то училище. Който издържи изпита влиза, който не издържи не влиза - толкова е просто.
Да, но плащаш учебника. Часовете са "държавни".
Приемът в 134-о няма нищо общо с издържания изпит. Нали не мислите, че няма деца "извън списъка" с всички решени задачи и неприети. Как точно прецениха кои да и кои не?
И за три думи след 1 г. английски наистина тази  подготовка видимо не струва. И да, наистина, точно както казвате, явно няма какво да се очаква. Всеки родител сам преценява кога да обръща внимание на детето си и не мисля, че има нужда от Вашия съвет с това "мноооооого се е объркал". Ясно е, че няма да отглеждате Вие децата на останалите родители.
В поста ми става въпрос за първото впечатление от училището. Да, подадох заявление за това училище, поради обичайните причини, сравнително добри резултати, добри педагози, подход ИНДИВИДУАЛЕН!!! от деня на кандидатстването - както бяха обявили, занималня, логистика, местоположение, материална база. И още от деня на неизпълненото им качествено събеседване стана ясно, че ръководството ИЗОБЩО не се интересува от това, което е поставило като критерии и то за първолаците! Мисля, че няма никакъв смисъл да продължаваме този спор. Влизате в роля на защитник на училище, за което явно и Вие се чудите дали е добро. Защото за неизпълнени критерии за прием, за непрозрачни резултати от приема, за сравнително ниско ниво на НВО, за липсата на извънкласни занимания - ясно обявени на страницата, за неприемането на децата от подготвителните групи!!! НАЛИ ТАМ ГИ ГОТВЯТ! И не са издържали изпитите повечето! За три думи на английски след цяла година часове по английски, да - Заради всички тези неща - да, има смисъл да се съмнявате дали сте постъпили правилно. Решението си е Ваше, индивидуално е. Но това са моите мотиви, т.е. от първия ден на прекрачване на прага на това училище с детето и разделянето екип А, екип Б, липса на събеседване или както искате го наречете, без да се спазят обявените критерии по прием, установих, че не мога да доверя детето си на този екип, още преди да излязат резултатите. На Вас и всички други родители пожелавам успешни учебни години, в което и училище да са. И изисквайте от екипите на тези училища, защото с години искаха да са самостоятелни, делегиране на бюджет, права, решения. Здравички да сте.

http://alekdimitrov.com/uchilishte/rezultati-NVO.asp ето резултатите

Последна редакция: ср, 29 юни 2016, 13:57 от siskin

# 99
  • Мнения: 385
И аз искам да споделя "съдбата" на моето дете, която е всъщност точно обратна на "съдбата" на детето на siskin. (използвам думата "съдба", но може да се използват и думите "късмет", "достъпност до хубаво квартално училище"...). Просто, за да се види колко различни гледни точки/съдби може да има в света, различен от личния ни свят.
Точно обратното на вас, нас ни приеха в хубави/елитни училища единствено и само в училищата където нямаше точкуване по N на брой критерия, а влизането й зависеше само и единствено от знанията й, и представянето на изпит/интервю. Защо? Ами защото, нито живеем в центъра, нито работим в центъра (където са повечето училища с хубави резултати). И аз осъзнавайки липсата на каквито и да е предимства, разбрах че мога да разчитам само на детето и това как е подготвено то по време на предучилищната си подготовка - затова учихме почти всеки ден през последната година, минимум по 2 ч. на ден - висчко което тя трябваше да знае от детската градина, но не го знаеше.

Най доброто училище, до което имах достъп с "точкуване" е на близо 70-та позиция в цитираната класация.
Затова за хора като мен и моето дете, наличието на училища, където точките по местоживеене/работа нямат голямо значение, е много важно преимущество и аз дълбоко оценявам това!
Затова моля да погледнете монетата и от другата страна - точкуването важи за много-много училища, до които вие имате достъп (всички изброени, в които са ви приели на второ класиране със съответния брой точки), но семейства като моето нямат тази привилегия.
Затова може да разчитаме само и едиствено на подготовката на децата си за училищата с изпит, които са по високо в класацията от 70-то място (е...други може да разчитат и на връзки, но ние и такава привилегия нямаме  hahaha )

# 100
  • Мнения: 11
Относно обръщането на внимание на детето - това е голям урок за всички родители. Урок, който и аз осъзнах по трудния начин, с лишаване от време за мен, за да го отделя за детето си, затова винаги защитавам тезата си. И аз съм си мислела, че записваш детето си някъде и там го обучават, но за голямо мое съжаление не е така, слава богу че го разбрах в градинския период. Детето е отговорност преди всичко на родителя и след това на който и да е друг.
Относно училището - за държавно такова, мисля, че е много добро. Има си забележките, естествено, но както отбелязах по-горе родителят трябва да отреагира съответно. Играта е отборна.
За изпита не мога да коментирам, не съм психолог, нито педагог, но и при нас детето решаваше единствено задачки, докато ние разговаряхме с психолог на няколко метра от него (което според мен е по-подвеждащо и по-разсейващо за едно дете), така че тази година да отделят родители от деца ми се струва разумно.
И независимо от всички класации, към които проявявам лек скептицизъм, спазвайки правилото за родителското отношение, всяко дете ще може да прояви най-доброто от себе си, независимо в кое училище е.

# 101
  • Мнения: 81
И аз искам да споделя "съдбата" на моето дете, която е всъщност точно обратна на "съдбата" на детето на siskin. (използвам думата "съдба", но може да се използват и думите "късмет", "достъпност до хубаво квартално училище"...). Просто, за да се види колко различни гледни точки/съдби може да има в света, различен от личния ни свят.
Точно обратното на вас, нас ни приеха в хубави/елитни училища единствено и само в училищата където нямаше точкуване по N на брой критерия, а влизането й зависеше само и единствено от знанията й, и представянето на изпит/интервю. Защо? Ами защото, нито живеем в центъра, нито работим в центъра (където са повечето училища с хубави резултати). И аз осъзнавайки липсата на каквито и да е предимства, разбрах че мога да разчитам само на детето и това как е подготвено то по време на предучилищната си подготовка - затова учихме почти всеки ден през последната година, минимум по 2 ч. на ден - висчко което тя трябваше да знае от детската градина, но не го знаеше.

Най доброто училище, до което имах достъп с "точкуване" е на близо 70-та позиция в цитираната класация.
Затова за хора като мен и моето дете, наличието на училища, където точките по местоживеене/работа нямат голямо значение, е много важно преимущество и аз дълбоко оценявам това!
Затова моля да погледнете монетата и от другата страна - точкуването важи за много-много училища, до които вие имате достъп (всички изброени, в които са ви приели на второ класиране със съответния брой точки), но семейства като моето нямат тази привилегия.
Затова може да разчитаме само и едиствено на подготовката на децата си за училищата с изпит, които са по високо в класацията от 70-то място (е...други може да разчитат и на връзки, но ние и такава привилегия нямаме  hahaha )

Леле леле леле. Много сте се заблудили, толкова много, че не мога да го опиша с думи.
А кой Ви е казал, че живеем в центъра? Хахаха, Вие да нямате гадателски способности като ръководството на 134-о - и те така на магия ги приемат. Хахахаха.
Ето за да ви обясня:
 В Шесто имаше критерий местожителство, но не и месторабота, т.е. нямахме покрит критерий. Нито сме учили там, нито имаме братче/сестриче. Независимо от това приеха детето без да се правят на палячовци и без връзки. В 38- имаше критерий местожителство, на който не отговаряме, независимо от това приеха детето без да измислят изпити със съмнителни критерии. В 7-о - директорката каза изрично на родителската среща - ще приема всички деца, без значение от местожителство и месторабота. И ги прие. И нова паралелка направи.
В 133-о единствено ми послужи точкуване от месторабота, но както обясних по-горе в характеристиката, това училище ме отблъсна от деня на подаване.
Така че "достъпност до хубаво квартално училище" е странен термин, който използвате.
До всички посочени по-горе училища стигам за две спирки - с тролей/автобус до 18-о и 134-о, с метро до 6-о, 7-о, 133-о, с четири спирки до 38-о. Но Ви уверявам, че нито едно от училищата не ми даде предимство за местоживеене по простата причина, че това са училища от район "Средец" и който е там другият район на 134-о и 18-о даже не знам, а живеем в район "Сердика". В 18-о за паралелките с източен език този критерий не е важен, за разлика от пародията за препотвърждаване на желанието/ само за другите езици се гледа местоживеене, което така или иначе пак не ми вършеше работа. Така че не знам за каква съдба говорите и за какви критерии. Отворете моля Ви изискванията на тези училища при кандидастването и не говорете глупости, защото ставате за смях.  Просто описаните от мен училища спазиха обявеното и на никого не раздаваха измислени номера, изпити, събеседвания. И пак Ви казвам, защо решихте, че в 134-о всички деца, решили задачите са приети????? къде го видяхте това? Имаше ли публични резултати с точки от изпитите? На кой свят живеете? Така че - да, приеха ни в хубави, елитни училища и то без точкуване по местожителство и месторабота (отново със забележката за 133-о, в което имам 35 т. за месторабота, както десетки други, освен това като я класираха на второ класиране и ни се обадиха останаха изумени, че се отказваме.) Не съм учила с детето по 2 часа на ден и изобщо тази пародия с изпитите ... не се самозалъгвайте.

Съвсем различен е въпроса, ако тези училища, за които става въпрос в поста ми, не представляват интерес за Вас. Но да изкарвате нещата, че "влизането зависи от знанията", че "сте от непривилигированите" и т.н., моля Ви наистина залитате ... Моля не ми класифицирайте съдбата и късмета на детето. По отношение на достъпност - Вие сте имали абсолютно същата достъпност както и ние.

Последна редакция: ср, 29 юни 2016, 15:11 от siskin

# 102
  • Мнения: 385
Да, не съм чела критериите за всички училища в София, моля за извинение.  Mr. Green
Но със сигурност знам, че 133-то е със точкуване и то минимум 35 точки - което означаваше точно месторабота в района, а 6-то и 7-мо са на няколко преки от 133-то, което значи, че и там сте имали предимство някакво, щом 133-то са ви приели, дори да си мислите, че нямате - класирането не го правите вие, нали? Wink
Също така защо обсъждате каква невярна информация имало на сайта на 134-то, след като на сайта на вашето училище има същата такава невярна информация, а нея не я обсъждате, че не е вярна? - На сайта на 7-мо ясно са изброени критерии за прием и строго точкуване, а сега вие казвате че директорката била взела самосиндикално друго решение - всички приела - такава информация няма на сайта им!  Mr. Green Просто питам, любопитно е...
И моля да не ставате толкова емоционална...не сте на изпит.  Flutter
Обсъждането тук, мисля, е съвсем приятелско!

Последна редакция: ср, 29 юни 2016, 15:55 от zk_avram

# 103
  • Мнения: 81
Да, не съм чела критериите за всички училища в София, моля за извинение.  Mr. Green
Но със сигурност знам, че 133-то е със точкуване и то минимум 35 точки - което означаваше точно месторабота в района, а 6-то и 7-мо са на няколко преки от 133-то, което значи, че и там сте имали предимство някакво, щом 133-то са ви приели, дори да си мислите, че нямате - класирането не го правите вие, нали? Wink
Също така защо обсъждате каква невярна информация имало на сайта на 134-то, след като на сайта на вашето училище има същата такава невярна информация, а нея не я обсъждате, че не е вярна? - На сайта на 7-мо ясно са изброени критерии за прием и строго точкуване, а сега вие казвате че директорката била взела самосиндикално друго решение - всички приела - такава информация няма на сайта им!  Mr. Green Просто питам, любопитно е...

Не става въпрос за всички училища в София, жалвате се, че тези с успех били непостижими за Вас, защото не сте в Центъра. Еми не е вярно.
Веднага Ви отговарям. Вероятно не съм го написала ясно.
В сайта на 7-о има списък за точките. Така е. И е написано, че децата ще бъдат подредени по тях. Но никъде не пише, че няма да приемат деца без точки. Така че не си измисляйте. Обявените места ги запълниха по точките подред. Установиха, че напливът за там е голям. Новата паралелка е с немски - изрично  пише, че ако има желаещи - ще я съставят. И да - много по-мило е да те посрещнат с - няма да Ви върнем детето, защото то е ценно за нас (7 СОУ), отколкото - ако не Ви приемат - ще Ви приемат другаде - не е свършил светът (134 -о).

За Шесто - да, има критерии, както за всички училища. И като за другите училища - на тези критерии не сме отговаряли. Критерий месторабота обаче там няма. Въпросът, който повдигнахте Вие обаче е, че не сте в центъра, не сте привелигировани - ето казвам Ви - не сте отишли да подадете заявление - щяхте да сте приети - но вече е друг въпрос.  

В 38-о също има критерии, на които ние не отговаряме. Въпросът, който повдигнахте обаче е, че не сте в центъра, не сте привелигировани - ето казвам Ви - нито живеем в центъра, нито имаме братче или сестричка. И въпреки това приеха детето. Електронно е всичко. Отворете сайта на 38-о и се убедете за точкуването.

Никъде за 133-о не пише "минимум". Както писах, възмущението ми за 133-о беше точно заради факта, че се държат така, сякаш е "наследствено", така че не знам за какво точно ми подскачате. Там бях с 35 т. по месторабота - единственото училище, в което местоработата ми свърши работа на второ класиране, но заради отношението и гаврата там също няма да си дам детето. Въпрос на принципи - влезе, но не я записах по няколко пъти упоменатите причини.

Това че не сте отишли да подадете заявление в тези училища вече е друг въпрос. Може и да не сте искали.   Също и никъде по по  сайтовете не пише, че няма да приемат деца без точки. Пише, че се подреждат по броя точки, до изчерпване на местата - освен свещеното 134-о, разбира се.
И да - затова Ви обясних - отидох според свободното време преди и след работния ден на срещите с учителите, на родителските срещи, зададох въпросите си, запознах се с екипа. Вие защо не отидохте?

Последна редакция: ср, 29 юни 2016, 16:07 от siskin

# 104
  • Мнения: 385
"Минимум" точки значи граничната група от точки, която е всяка година една и съща - тази на хората с месторабота в района. А гранична група значи - заявленията с еднакъв брой точки, но не всички от които приети. Това е "минимум".
Аз не съм се интересувала от тези училища, но и да се бях интересувала, може би пак нямаше да кандидатстваме, поради ясната причина, че на сайта им е обявен прием с точкуване, а ние не покриваме, който и да е критерий. Вие работите близо до тях и затова сте се интересували и надявали да се случи "чудо" и да ви приемат - и това "чудо" се е случило на второ класиране.
И пак казвам - няма как да сте сигурна, че не са ви класирали точно заради местоработата ви, и също така не мисля, че са приели всички подали документи деца в 7-мо, вие от къде знаете това - има ли ясна информация колко са подадените заявления и колко са приетите деца? В списъка с класираните няма обявени точки.

Емоционална, още може да се дефинира като първична - което значи че не 134-то, а еволюцията ни прави неемоционални.
Факти не видях във вашите текстове - само емоция, емоция,...В публичното пространство емоциите трябва да се сдържат, както и на пътя (ако сте шофьор), за да не се стига до необмислени/глупави инциденти и грубости.

Последна редакция: ср, 29 юни 2016, 16:32 от zk_avram

Общи условия

Активация на акаунт