Прием в СМГ след четвърти клас-ІІ част

  • 279 244
  • 1 657
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 4 204
Задачата с монетите и аз и синът ми я бяхме сгрешили първоначално. тоест полули сме отговор 3, пишем го и не гледаме нататъка. После ми обърнаха внимание, че може и 5 да е.
Пък съм тръгнала да давам акъл на детето да внимава. Embarassed

# 31
  • Мнения: 21 455
Задачата с монетите и аз и синът ми я бяхме сгрешили първоначално. тоест полули сме отговор 3, пишем го и не гледаме нататъка.
Моят навремето го научих при точно такъв тип отговори:
а)3  б)5 в)4  г)3 и 5 да проверява задължително " двойната" възможност ако двете и части присъстват като " единични" отговори.

# 32
  • Мнения: 920
Според мен, на 2-ра/в), отговорът е 62. Имаме 6 квадрата 5х5, които можем да подредим като правоъгълник 15х10 и 10 квадрата 3х3, които можем да подредим като правоъгълник 15х6. Като ги долепим по страната 15, можем да получим правоъгълник 15х16 с обиколка 62.

Това е и най-малката обиколка, защото от всички правоъгълници с дадено лице, с най-малка обиколка е този, с най-малка разлика между страните, а няма квадрат с лице 240 (с целочислени страни).

Общото ми впечатление е труден тест и лесни описателни.

# 33
  • Мнения: 115
Харесват ми задачите имаше от всичко.....Щом ние се  затрудняваме, значи са подбрани добре...Децата / поне моето / се труди доста през двете години, опитва се да реши задачите на ум... не пише и не чете до края ....но даде всичко от себе си, най -вече да стои до 12 ч  Grinning
Още веднъж успех на всички.... Simple Smile

# 34
  • Мнения: 4 204
Доверявам ти се Герка,  но имам един въпрос , ако е решено само едно под условие на втора задача от втория модул, колко горе долу точки ще получи ?
28.6 е доста далеч, нямам търпение .......

Предполагам-3т.

# 35
  • София
  • Мнения: 4 025
Струват ми се средна хубост задачите.
Дидева, чудесна стратегия за двойните отговори, жалко че не я знаех преди, та има грешка на тази задача детето (и аз направих като ги решавах Embarassed), плюс още една изчислителна на 18-та.

# 36
  • Мнения: 4
задача 13 , всички отговори са верни

# 37
  • Мнения: 4
зад.13 за монетите:
5х20=100
10х10=100
2х50=100
резултат: 3 лв.

4х50=200
7х20=140
6х10=60
отг. 4 лв.

5х20=100
7х50=350
5х10=50
оотг.5 лв.

Което означава, че и 4те отговора са верни????

Как се изчислява финалният изпит: разбрахме, че може да се преизчисли като се вземе максималния резултат Тмаксимум и след това да се умножи по 3.

Като цяло се очертава труден изпит и няма да

има много високи резултати. Очакваме мнения?

# 38
  • София
  • Мнения: 4 025
дадено е обаче че, монетите по 20ст. правят цяло число левове

# 39
  • Мнения: 21 455
зад.13 за монетите:


4х50=200
7х20=140
6х10=60
отг. 4 лв.


Което означава, че и 4те отговора са верни????


От кога лев и 40 е " цяло число левове"?  Wink

# 40
  • Мнения: 864
В условието пише че стойността на монетите от 20 ст. е цяло число левове......

# 41
  • Мнения: 4
Така е, верен отговор г - с 3 и 5 лева

# 42
  • България, София
  • Мнения: 638
Някой да има идея как биха разпределили 10-те точки върху трите подусловия на големите задачи?
Намирате ли подусловие в) по-трудно или ще бъдат горе-долу по около 3т. всяко?

# 43
  • Мнения: 123
коригирах се, защото си открих грешка/////////////////По мои сметки без да претендирам за вярност отговорите са:
1. Б
2.В
3.А
4.Б
5.В ......
Съгласна съм с тези отговори не че сме ги постигнали всички. Май задачите са по-трудни и от 4 модул. Но в случая по-важното е да си едно от 100 деца.

# 44
  • Мнения: 920
При нас положението е следното: тест 17 т. (дъщеря ми е сгрешила 7/13/17/18/20); 1-ва описателна а) + в); 2-ра описателна а) + б), като на а) е получила 220 дм, но е забравила да го превърне в метри.

Тя обикновено описва добре, така че очаквам на 1-ва 6/7 точки (в зависимост от точкуването на отделните условия) и на 2-ра 5/6 (в зависимост от това, как ще санкционират непревръщането на дм в м). Общо 29-30 точки, което може да е достатъчно, a може и да не е.

P.S. Ако погледнем последният пробен, като най-близкия във времето и най-доближаващия се по трудност до изпита тест, нещата са горе-долу следните (брой деца / точки / брой деца над определени точки): 1/44/1; 3/41/4; 2/40/6; 1/39/7; 4/38/11; 5/37/16; 2/36/18; 3/35/21; 3/34/24; 6/33/30; 5/32/35; 4/31/39; 8/30/47; 6/29/53; 11/28/64; 12/27/76; 14/26/90; 7/25/97; 9/24/106.

Тук трябва да прибавим още 6-7 от водачите в рейтинга, които не са се явявали на пробните в СМГ, но които традиционно се представят добре и по принцип влизат.

Разбира се, горното може и да няма нищо общо с реалността.   

Последна редакция: сб, 22 юни 2013, 22:17 от Ant12

Общи условия

Активация на акаунт