AVON само за представители - КАМПАНИЯ 06 - Тема 128

  • 16 022
  • 249
  •   1
Отговори
# 210
  • Мнения: 284
А тези торбички за които дори не знам че съществуват имат ли си дръжки и как мога да разбера какъв размер са  newsm78
Нямат дръжки,размерите са:малка-10х18,средна-25х17,голяма-35х22 см  Peace
Ето така изглеждат:
https://lh6.ggpht.com/JzIdclltUD4S6iveDsxwCzmue8BUhGtg4ofI8aoh6p … dCOk_oI4zXlg=s113

# 211
  • Мнения: 5 390
Е,значи все пак започна раздаването на таблетите,но само при една от нас.Капка по капка вир става  Laughing Сигурно си от София,нали?Би трябвало там по-бързо да си ви ги раздадат,а ние ще почакаме още някой друг ден.
Под аватара на As-q пише "под тепетата", в превод - от Пловдив е.
Вчера чаках целия ден ...вкъщи. Не отидох дори да си взема кашона от пощата, тъй като не ми е наблизо.  Не дойде куриер....Не може да стоим като затворници и да чакаме дни наред, нали?!  Не може ли да ни позвънят и да ни дадат ориентировъчно дата и време на доставка!

# 212
  • София
  • Мнения: 1 731
Вчера чаках целия ден ...вкъщи. Не отидох дори да си взема кашона от пощата, тъй като не ми е наблизо.  Не дойде куриер....Не може да стоим като затворници и да чакаме дни наред, нали?!  Не може ли да ни позвънят и да ни дадат ориентировъчно дата и време на доставка!

По принцип, като идва куриерска пратка у вас, или ти се обаждат по телефона предварително, или ти пускат СМС. Няма нужда да чакаш 24/7 в къщи.
Скоро си бях пръчала една книга, която трябваше да пристигне с куриер и от фирмата два пъти ми пратиха съобщение кога точно ще дойде куриерът, както и телефон, на който мога да се обадя, за да променя часа.

# 213
  • Мнения: 150
А тези торбички за които дори не знам че съществуват имат ли си дръжки и как мога да разбера какъв размер са  newsm78
Нямат дръжки,размерите са:малка-10х18,средна-25х17,голяма-35х22 см  Peace
Ето така изглеждат:
https://lh6.ggpht.com/JzIdclltUD4S6iveDsxwCzmue8BUhGtg4ofI8aoh6p … dCOk_oI4zXlg=s113
много благодаря така като си измерих мисля че средните идват най-практични за шампоанчета и такива др.

# 214
  • Мнения: 805
Пак аз ... възможно ли е празнично-почивните дни да са причина за липса на фактура ... от вчера насам?

# 215
  • на североизток от Рая
  • Мнения: 6 251
Пак аз ... възможно ли е празнично-почивните дни да са причина за липса на фактура ... от вчера насам?

 Що не. Нека да си отпочинат заслужено всички, ще ни фактурират. И аз вчера пуснах поръчка, но не чакам фактура.  Whistling

# 216
  • Мнения: 805
Оф... ми като им такава системата, че чак във фактурата да видиш какво евентуално са ти начислили и изчислили .... я чакам с интерес...
Никога не съм пускала първи дни на кампания и не съм била в ситуация да не ми се появява дълго време... и си дразни.....

# 217
  • на североизток от Рая
  • Мнения: 6 251
 Споко, де, и да се дразниш, фактурата няма да се появи когато я поръчаш ти. Аз си чакам кашона по-скоро , не фактурата. Вече ми призлява да разпределям пакетчета и да раздавам. Минавам през такива етапи, пък после вземе, че ми мине.

# 218
  • Мнения: 805
Grinning не се тръшкам де .... ти пък... мрънкам малко и аз ...
А и нищо не разпределям ... всичко си е за мен Simple Smile.. с мънички изключения Wink

# 219
  • Мнения: 284
Е,значи все пак започна раздаването на таблетите,но само при една от нас.Капка по капка вир става  Laughing Сигурно си от София,нали?Би трябвало там по-бързо да си ви ги раздадат,а ние ще почакаме още някой друг ден.
Под аватара на As-q пише "под тепетата", в превод - от Пловдив е.
Вчера чаках целия ден ...вкъщи. Не отидох дори да си взема кашона от пощата, тъй като не ми е наблизо.  Не дойде куриер....Не може да стоим като затворници и да чакаме дни наред, нали?!  Не може ли да ни позвънят и да ни дадат ориентировъчно дата и време на доставка!
Е значи си ги раздават както дойде

# 220
  • Мнения: 13 877
Пак аз ... възможно ли е празнично-почивните дни да са причина за липса на фактура ... от вчера насам?

Ами то си пише на сайта , че ще бъдат фактурирани от утре сутринта.

, обаче няма никаква документация и това ме смути. Писах на координаторката, за да се похваля и я питах къде е гаранционната карта все пак? Когато отговори ще пиша.

Предполагам Таблета се купува от името на Компанията и съответно гаранцията е също към Ейвън. Затова ако има проблеми с таблета се върща на вйън и готово. Звучи ми логично, понеже няма как да се закупят таблети като се оформят гаранционни карти за всеки представител поименно.

# 221
  • Мнения: 805
Пак аз ... възможно ли е празнично-почивните дни да са причина за липса на фактура ... от вчера насам?

Ами то си пише на сайта , че ще бъдат фактурирани от утре сутринта.


Мх ... къде? Нищо не съм забелязала...

# 222
  • Мнения: 5 390
Узи, миналата година намерих пред дома си куриер- в ранния следобед на работен ден-никой не беше ми се обадил, на входа няма номер или въобще табела. Човекът ме пита за адреса, аз пък него кого търси, накрая му обясних, че всъщност мен търси и така  получих пратка- подарък.
  Бе от Ейвън, в кашонче, но не като обичайните.

# 223
  • Мнения: 114
От Пловдив съм. Куриерът ми се обади, че е пред входа. Казах му даже да ме изчака, все пак в почивен ден човек не стои обут пред вратата в готовност. Re_ge, и аз достигнах до същия извод. Така е най-логично наистина, да се обръщаме към фирмата  за гаранцията/ надявам се, да не се налага все пак  Praynig/ . Все пак нека и другите да споделят какви документи получават с таблета. В   събота си взех  кашона от пощата и освен мострите на парфюмите,  нищо друго не съм погледнала. Явно всеки има такива  моменти на безразличие. Хареса ми парфюма-подарък на Ерве Леже, днес си го отворих и все още го усещам осезаемо. Приятен ден и утре весел празник!  Hug

# 224
  • Мнения: 572
Здравейте и от мен!  bouquet
Аз приключих с Кампания 6 - с малка поръчка, но от сърце:). Сега разглеждам каталог 7 и се чудя, дали ще събера и тогава за поръчка, че някои нещица ми харесват, по-скоро цената им ме устройва...Но най-доволна съм от мострите на Аню-20-те броя...така им се радвам:)

Общи условия

Активация на акаунт