AVON само за представители - КАМПАНИЯ 06 - Тема 128

  • 16 055
  • 249
  •   1
Отговори
# 75
  • Мнения: 14 010
Здравейте
Днес взех кашоните и леко съм се объркала,вместо брошури за кампания 7,съм си взела 20бр отново за кампания 6!Възможно ли е да ги върна /замяна/????

Със замяна Не
но можеш да ги върнеш в 7 дневен срок от датата на получаването на кашона като продукт който не искаш д а ползваш. А вече други каталози за К07 трябва или да поръчаш наново или да търсиш от кого да си купиш на изгодни цени. Най-често в офисите на ейвън продават по 50 ст. бройката.

П.С. когато беше онази одисея с каталозите които поръчваш под специален код с подарък парфюм , върнах поне на дв апъти по 20 каталога, за да се възпозлвам от офертат акоято ейвън ми бяха пуснали със закъснение.

# 76
  • Мнения: 3
Да и аз се обадих на координаторката и тя ми каза,че неможе...поне да бяха по-малко,но нищо,ще си ги разглеждам цяла кампания bowuu

# 77
  • Мнения: 14 010
Да и аз се обадих на координаторката и тя ми каза,че неможе...поне да бяха по-малко,но нищо,ще си ги разглеждам цяла кампания bowuu

Това Не Е верно!

ако искате да ги върнете ме послушайте какво да направите. Координаторката ви има интерес да не ви съдейства.

Звъните в кол-центъра и има казвате че сте сгрешили , искате да върнете каталозите, ЗНАЕТЕ  че имате това право по закон за защита на потребители, според който в 7 дневен срок от датата на закупуване ( в вашия случай датата на получаване на кашона) имате право да ги върнете. Казвате че координатроката ви ви отказва да ви съдейства и дори ви дезинформира че това е невъзможно... тъсите си правата в противен случай първо ще напишете жалба срещу нея , и второ ще индформирате агенцията за защита на потребителите че ви с епогазват правата.

Нека видим какво ще ви отговорят.

# 78
  • Мнения: 3
Преди около час и звъннах,тя нямаше отговор,изчаках я да потърси "помощ от приятел" и ми каза,че един път поръчани ,неможело да се връщат

# 79
  • Мнения: 14 010
Преди около час и звъннах,тя нямаше отговор,изчаках я да потърси "помощ от приятел" и ми каза,че един път поръчани ,неможело да се връщат

а какво друго да ви каже. Тя не защитава вашите интереси а своите.

# 80
  • Мнения: 3
Много е трудно да се развива човек по този начин....няма помощ от никъде,звъни ми само да ме натиска да стана координатор,но когато имам нужда от нея "неможе"!

# 81
  • Мнения: 3
Много Ви Благодаря _re_ge!!!!!Ще звънна,не съм за парите,но защо трябва да продължават да ни тъпчат...

# 82
  • на североизток от Рая
  • Мнения: 6 251
Здравейте
Днес взех кашоните и леко съм се объркала,вместо брошури за кампания 7,съм си взела 20бр отново за кампания 6!Възможно ли е да ги върна /замяна/????

 Когато прохождах като представител преди много години, вместо да поръчам един к-кт от 5 брошури, съм написала в бланката/тогава пускахме поръчка на хартия/ 10 к-кта и получих 50 брошури. Координаторката ми сама предложи да ги продаде в офиса и така и направи. Даде ми парите после. Сегашната ми координаторка би ги върнала, но и аз вече знам какво да изисквам и как да постъпя.
 
Ivonna_ , Рени ти дава правилен съвет, послушай я! Тъпчат те, защото го допускаш.  Wink

не може се пише отделно. Peace

# 83
  • Мнения: 14 010
Много е трудно да се развива човек по този начин....няма помощ от никъде,звъни ми само да ме натиска да стана координатор,но когато имам нужда от нея "неможе"!

Ето това е един от случите когато виждате какво става и дали си струва.

Ако искате да ги върнете направете каквото ви казвам, трябва вие да се сборите със ситуацията, аз мога да ви давам съвети но не мога да го правя вместо вас. Просто трябва да уведомите централата че искате да си упражните правата и координаторката ви пречи. Предполагам след тел, разговор ще искат да им напишете мейл - защото понякога им трябва официален сигнал за нередност. Ако го направите пишете какво да ви отговорили за да знаем какво да правим нататък.



Узи не знаех че си изпадала в тази ситуация.
Трябваше да сигнализираш бе човек.

Междудругото някой знае ли какво става а Астилла ...

# 84
  • Мнения: 3
Момичета,току що звъннах в кол-центъра,от там ми отговориха,че щом са за текущата кампания немога да ги върна.Да съм звъннела на зоналният мениджър,ако имало търсене да ги продаде

# 85
  • на североизток от Рая
  • Мнения: 6 251
нататък.





Междудругото някой знае ли какво става а Астилла ...

 И на мен ми е тревожно. Никой не знае, доколкото знам. Писах си с Фокси, те поддържаха връзка, но сега не я открива. Странно, че и страшно ми става.

# 86
  • Мнения: 14 010
Момичета,току що звъннах в кол-центъра,от там ми отговориха,че щом са за текущата кампания немога да ги върна.Да съм звъннела на зоналният мениджър,ако имало търсене да ги продаде

а с кого говори от кол -центъра? Това което са ти казали не е правилно  и е грубо нарушение  на твоите права на потребител.
Не просто питаш дали искаш да ги върнеш а знаеш че можеш.
и това че са за текуща кампания няма нищо общо. Те са дефакто продукт от текущата кампания.
Кажи им че си знаеш правата за връщане, нека ти покажат официален документ къде изрично пише че това е невъзможно и къде е този документ на сайта за да можеш да го прочетеш. тъй като това го няма написано никъде като споразумение между теб и ейвън значи можеш. Кажи им че ще откажеш да ги платиш и че ще уведомиш ангенция за защите на потребители. След това седни и напиши една официална жалба и я пусни на мейла на ейвън. Провери обезателно дали са я получили и им кажи че си я пуснала защото това ще ти аргумента пред защита на потребителите- че си опитала с добро да разрешиш проблемната ситуация.  Поитересувай се къде е централния офис на ейвън във вашия град. защото ще се наложи да ги занесеш там.

и още нещо. В жалбата задължително спомени името на човека с когото си говорила от кол-центъра , кога си говорила и какво ти е отговорил. Това също е аргумент в тоят полза.

ти трябва да си изрядна

да си върнала каталозите в офиса,
да си направила позвъняване
да си написала жалба , която те са получили.

Последна редакция: вт, 22 апр 2014, 17:14 от _re_ge

# 87
  • Мнения: 3
Прекрасен човек сте,щеше да е хубаво и аз да имах зад гърба си човек,като Вас...от малък град съм,нямаме офис в тук.Незнам дали си заслужава разправията /а тя няма да е малка/.Исках да ги върна,но май ще си ги раздавам на приятели,а следващият път ще поръчвам с отворени очи!
_Re_ge  хиляди благодарности,затова,че отдели от времето си,да се занимаваш и с моите проблеми   bouquet

# 88
  • Мнения: 14 010
...от малък град съм,нямаме офис в тук.Незнам дали си заслужава разправията /а тя няма да е малка/.Исках да ги върна,но май ще си ги раздавам на приятели,а следващият път ще поръчвам с отворени очи!

Тази случка  ме кара за сетен път да се чудя що за хора за тези координатори щом да те натискат и да искат не се спират, а като трябва да ти помагат- беж в храстите.

Наскоро подобен случай с координатор относно Великденския комлект  за Топ бронз имах. Според координаторката топ бронза нямал право на този комплект . Това не само некомпетентност го наричам ами и бай-ганьовщина . Ами като не си в час звъни и попитай или  кажи на представителя си че не знаеш, не си сигурен , чудиш се ....  накарай го той сам да се позаинтересува а не да си пльосваш мнението с авторитет неподплатен. Ако представителя е смотан и ти се доверява заминава му на кино великденския комплект.

# 89
  • Мнения: 150
Добър вечер да ви попитам ако примерно утре си пусна поръчката от К6 със пристигането и трябва ли и тогава да ми пристигне мотивационната програма за представители за К7 и ако някой вече я е получил би ли споделил   lalalala не че е нещо което няма да се разбере но любопитството ми надделява тъй като тази кампания нещо ми куца

Общи условия

Активация на акаунт