www.feelunique.com - 12

  • 58 072
  • 735
  •   1
Отговори
# 690
  • Мнения: 74
И моята поръчка (както при Skeeter) беше обявена за изгубена. Попитаха ме дали искам да ми я пратят отново или да ми върнат парите. Поисках да ми я пратят отново. Получих е-майл, че ще я пратят скоро. Мина седмица, но не са ми пратили е-майл, че е изпратена. Писах им отново,но отговор няма, а в лайв чат не мога да ги хвана. В момента съм в неведение какво точно се случва. Съжалявам, че не си поисках парите. Много съм разочарована. Това ще е първата и последната ми поръчка от този сайт. Явно не съм сред късметлийките, които до седмица си получават поръчките.

# 691
  • Мнения: 2 564
Не чакай е-мейл да ти пратят, че са ти я изпратили повторно. И аз имах същия проблем със загубена пратка. Писах е- мейли никой не ми отговори и някой в темата спомена за лайф чат. Там си писах с три различни асистенти и получих три различни отговора. Щяла съм да получа мейл, другата каза,че в хисторито ще видя кога е изпратена отново.Третата ми каза,че нищо не пращат помолих я да ми каже кога е изпратена пратката в случай,че не в получа. Хубаво е,че чатовете не се губят ще ги получиш на мейл.
Погледни хисторито и ако са ти написани два пакета, а всъщност нещата са били в един пакет са ти го изпратили. Но съвет от мен хвани ги в лайф чат.Успех

# 692
  • София
  • Мнения: 2 008
Лайф чатът е пълна скръб! След като си писах с двама души за поръчка от 30.12 ми отговориха две напълно различни неща. Пратката не ми била изпратена, защото един гифт сет го нямало наличен. Въпросният гифт сет си стоя наличн две седмици след поръчката ми, но уви за това време никой не успя да обработи моите пет продукта и да ми ги изпрати.  Twisted Evil
Голямо разочарование от този сайт, който иначе харесвам. Съпортът им е под всякаква критика, координацията им също. Отне им над две седмици да ми отговорят на един мейл. И между другото парите за изчерпания артикул все още не си ги виждам по картата.

# 693
  • Мнения: 74
Благодаря на cloe и iveto_11 за отговорите!
Първо писах майл, за да им кажа че не  съм си получила поръчката. Не ми отговориха и ги дебнах в лайв чата. Явно трябва пак да ги дебна. Погледнах историята на поръчката и там пише че пратката е изпратена в 2 пакета, а продукта е само един и е в наличност. Вероятно са го пратили отново, от друга страна си стои старата дата на пращане. Дано скоро успея да се свържа с тях.

# 694
  • София
  • Мнения: 2 008
abcch, в лайф чата съм ги хващала и двата пъти около 20 часа наше време.

# 695
  • Мнения: 1 162
Благодаря на cloe и iveto_11 за отговорите!
Първо писах майл, за да им кажа че не  съм си получила поръчката. Не ми отговориха и ги дебнах в лайв чата. Явно трябва пак да ги дебна. Погледнах историята на поръчката и там пише че пратката е изпратена в 2 пакета, а продукта е само един и е в наличност. Вероятно са го пратили отново, от друга страна си стои старата дата на пращане. Дано скоро успея да се свържа с тях.
пиши им във фейсбука, там поне отговарят по-бързо

 точно там са ми решавали проблеми да сега, обаче не знам дали не се е променило нещо  newsm78

# 696
  • Мнения: 2 564
Моля Hug.
Точно както при мен написано двс пакета, но датата беше от първата поръчка.

# 697
  • Мнения: 3 595
За лайв чата и аз вече не знам какво да мисля. До вчера не ми отговориха на мейла както винаги, цял ден дебнах лайв чата и най-накрая като се свързах Мелиса или както и беше името не успя да разбере какъв ми е проблемът, явно не и се случва често човек след 50 дни да им каже, че поръчката в последствие е дошла и тъй като парите са били върнати иска да я върне. Нищо не се разбрахме, сега ще дебна втори път...

# 698
  • София
  • Мнения: 4 777
Време им е да наемат още хора, излагат се с тоя лош customer service!
Вече предлагат много, много марки и явно имат супер много поръчки, а не смогват и не се справят добре.

За първи или втори път ми се наложи да им пиша за няколко години, откакто ползвам сайта, и получих отговор чак след 3 дни, а преди отговаряха за часове. Че и отговора беше малко неадекватен.

Сайтът за мен е номер 1 и много се радвам, че обогатяват асортимента, но с тези проблемни поръчки, за които се пише си развалят името. Аз чакам една поръчка от 11-ти, дано както винаги пристигне за седмица. Надявам се в понеделник да ме изненадат от пощата.

# 699
  • Мнения: 14 502
За лайв чата и аз вече не знам какво да мисля. До вчера не ми отговориха на мейла както винаги, цял ден дебнах лайв чата и най-накрая като се свързах Мелиса или както и беше името не успя да разбере какъв ми е проблемът, явно не и се случва често човек след 50 дни да им каже, че поръчката в последствие е дошла и тъй като парите са били върнати иска да я върне. Нищо не се разбрахме, сега ще дебна втори път...

Според мен така процедират в тези случаи. При тях вече е отбелязано загубена поръчка, пуснали си са документи по застраховки и т.н. и въобще не ги интересуват твоите пари. Не се занимавай Peace

# 700
  • In transit
  • Мнения: 11 941
И на мен за първи път от много години откакто пазарувам в тоя сайт ми се случва поръчка направена на 13.01 все още да не е изпратена!  Crossing Arms Възмутена съм. Писах им в четвъртък, в събота ми отговориха, че имали много поръчки покрай намаленията и не смогвали. То хубаво, ама днес е вече 7-ми ден и все още не е изпратена! Добре, че не са ми спешни нещата. После се оплакваме от ЛФ, че се бавели нещата. Ама хората поне за няколко часа ти обработват поръчката и я пращат. А ги бавят от холандските пощи, явно там им е складът.

# 701
  • Мнения: 1 197
Момичета, по този повод със забавянето на изпращането имам поръчка от миналата седмица и не бях получила мейл, че е пратена. И сега си влизам в профила и гледам шипната на следващия ден, а мейл не са ми пратили. Да не би и при вас така просто да не са уведомили, че е изпратено, а всъщност да е?  newsm78

# 702
  • In transit
  • Мнения: 11 941
Момичета, по този повод със забавянето на изпращането имам поръчка от миналата седмица и не бях получила мейл, че е пратена. И сега си влизам в профила и гледам шипната на следващия ден, а мейл не са ми пратили. Да не би и при вас така просто да не са уведомили, че е изпратено, а всъщност да е?  newsm78
Hug златна си. Наистина са я диспачнали, но след като им писах. Явно са я замотали нещо.

# 703
  • Мнения: 198
Здравейте, на 29.12 поръчах една палитра на Герлен намалена на 50% и изключително бързо след няколко часа излезе че е диспачната и все още не съм я получила. На 30.12 правих друга поръчка с ваучер за РД, тя беше диспачната чак след 3 дни, но си пристигна обичайно за седмица. Има ли някой друг, който да чака пратка от намаленията от този период. Писах им, но още нямам отговор  Thinking

# 704
  • Мнения: 1 197
Момичета, по този повод със забавянето на изпращането имам поръчка от миналата седмица и не бях получила мейл, че е пратена. И сега си влизам в профила и гледам шипната на следващия ден, а мейл не са ми пратили. Да не би и при вас така просто да не са уведомили, че е изпратено, а всъщност да е?  newsm78
Hug златна си. Наистина са я диспачнали, но след като им писах. Явно са я замотали нещо.
Peace Hug

Общи условия

Активация на акаунт