Скритите опасности на общуването с мобилни оператори

  • 9 777
  • 79
  •   1
Отговори
# 30
  • София
  • Мнения: 6 375
А че детето ти се е светнало за другия начин - ти къде си била, че не си видяла как набира?

отново не четеш... в момента, в който видях, веднага реагирах и се разкри историята.

не разбирам защо се опитваш да изкараш мен виновна за нещо, за което очевидно не съм? толкова е ясно къде е проблемът и той не е в моята или на детето ми неспособност да се справим с новите български реалности... Sad

и друго нещо. не мерете всички деца със собствения си аршин и по собствените си впечатления. всяко дете е различно. изобщо не можете да очаквате, че като сте обяснили много подробно и много пъти дадено нещо, детето веднага го запомня, възприема и започва да прилага без изключения и пропуски!
ако вашето дете е такова, е - моето не е. и стига вече с това какво аз съм била длъжна да направя. направила съм всичко, което трябва и малко повече от това.

очевидно, всеки народ си заслужава съдбата. щом намираме за нормален такъв начин за търговия и обслужване - получаваме си го в пълен размер...

# 31
  • София
  • Мнения: 19 419
Хората сменят работа, дават им служебни телефони и т.н., появяват се по-изгодни условия и нови оператори.
Изобщо не виждам какъв е точно великият проблем. Че и полиция да занимаваме, а после да пишем теми как не ни обръщат внимание.
Мисля, че входящи повиквания се забраняват от телефона, а не от оператора.

Какви генерални заключения от една дребна неприятност...Както се казваше в един виц: Е, да, ужас....ама чак пък "ужас, ужас, ужас"  Laughing

# 32
  • Балчик
  • Мнения: 9 219

Имах предвид описаните по-горе случаи, в които по няколко пъти се казва на банковите служители , но те не разбират от дума и смс-ите и обажданията се повтарят всеки месец.

Cuckoo, не всички телефони имат такива екстри да забраниш даден номер. А ако не обръщат внимание си е за оплакване, те затова са там и затова си плащам данъците. Ако имам проблем от тяхната компетенция, трябва да ми го решат.
И пак с уговорката за тежки случаи. Аз лично не се дразня и не обръщам внимание ни на смс-и, ни на обаждания. Но аз не си сменям номерата като носни кърпи. Този ми е втори, защото минах на друг оператор, преди 12 години. Първият беше преди това.

Последна редакция: вт, 23 дек 2014, 15:26 от Джемма

# 33
  • Мнения: 3 181
Shocked Пълна простотия е това! Законът наистина ли им я позволява?
и мен ме интересува, законът дали им го позволява, не че има значение, щом го правят

# 34
  • Мнения: X
Авторката, не се опитвам да те изкарам виновна, без да си. Защо не си ограничила входящи обаждания? Отиваш в офиса на мобилния оператор и питаш как става.
Освен това, телефонистките на банката очевидно нямат права да трият номера, на който звънят/пращат смс. Отиваш в банката и обясняваш. Лично! Защото ти може да кажеш, че този номер не е на човека Х, но щом ти не отиваш в банката, за да го заявиш, това автоматично значи, че номерът все пак е на Х и Х се крие.
Сега да не започнеш с "вие като сте такива, аз не съм". За детето вече разбрахме, че не е като другите.
За мене това са елементарни неща и от сегашния титуляр зависи дали ще се реши проблемът. Системите не са толкова автоматизирани, за някои неща се иска заявление и да се пипне ръчно.

# 35
  • София
  • Мнения: 4 549
И аз не обичам да си сменям номера, ама на...като ми предложиха смартфон за без пари при по-изгодна тарифа от тази на стария ми номер и взех, че го смених. За последните 20 години май това ми е трета смяна, или четвърта newsm78. Хората си намират безброй причини, за да си сменят номера. И не на последно място, за да се скрият от досадни кредитори и други подобни.

# 36
  • Мнения: 2 022
Голяма част всъщност не разбират за какво точно е темата. Ясно е, че авторката ще вземе мерки вече от тук нататък. Сигурно вече е взела, но се опитва да ви предупреди! За мен лично това предупреждение е много полезно. Когато се купува телефон на дете според мен е редно то да е първия собственик на този номер и няма нищо нередно да има такива номера, както пише авторката, които да са по-скъпи. Ще кажете, случва се да се сгреши номер, да се запише грешно и т.н. , но в случая става дума за възможна постоянна вълна от погрешни обаждания от контингент, какъвто не можем да предполагаме какви хора са. За големи деца вече е ясно, те трябва да са ориентирани вече и в онлайн общуването и общуването с непознат по телефон. А ако децата са на 7-8? И ако може да се ограничат външните обаждания, защото номерът е рециклиран, не е ли редно самите оператори да предложат това. Клиентът не знае какъв номер му продават, за да може да съобрази и това. Открит е пропуск в системата и мисля, че негодуванието е напълно основателно!

Последна редакция: ср, 24 дек 2014, 11:24 от Cygnus

# 37
  • Мнения: X
Хайде сега някой да обясни как се избира числовата комбинация на номерата.
Авторката веднага я разбрах какво иска да каже, но не е работа на оператора да следи кого търсят на дадения номер. Вие сериозно ли смятате, че някой от оператора е наясно дали този номер е бил на дилър, проститутка или... хм наемен убиец може би? Че следи дали е било така?
Въобще не разбирам как ще вземе някой ей-така, без да пита, карта на дете под 10 години (някои даже и на такса я взимат) и ще очаква едва ли не да се подразбира, че обаждания трябва да има само от и към мама и татко.

# 38
  • Мнения: 1 213
Когато съм взимала картата за детето си/преди 4 години/ изобщо не съм знаела,нито предполагала,че номера е бил ползван преди това.Затова и не съм питала.Вече знам Peace

# 39
  • Мнения: 4 462
Налага се да изясня някои многократно повтаряни заблуди в темата, което повторение обаче съвсем не ги прави истини .
1, Като се отиде ''на крака'' и лично с телефона в конкретната банкова институция и там като си ''отбележат'' и нещо се променя-Заблуда! Съпруга ми ''наследи'' служебен телефон от бивша колежка която познава и поради факта че получаваше нейна лична информация на телефона си а не беше редно си направи труда като коректен и добронамерен колега лично да посети въпросната банка и да обясни ,че не е редно такава една лична информация да се праща..... и така три пъти .....до момента( седма година) ефект никакъв .
2,Оператора забранява (ограничава ) външни обаждания.-Заблуда! Много е некоректно да се подлъгват така хората в стил ''една жена каза:''. Такива практики в м-тел няма ,ако някой се е възползвал от такава услуга ,най-учтиво моля да даде повече и по-конкретна информация.
3,Когато такъв ''рециклиран'' номер попадне в ръцете на малко дете ,най-малкото би било редно родителя да бъде уведомен и то писмено за възможни нежелани  ''предишни контакти ''.Всичко извън това си е чиста е измама .
4,Никой няма право да наставлява ,още по неуместно е да си позволява да дава оценки в това какво е намерил даден родител за приемливо и какво е преценил за неприемливо особено когато се касае до спокойствието и безопасността на собственото му дете.

# 40
  • Мнения: 9 487
Като бивш служител на Мтел ще ви помогна доколкото мога.Идвали са хора при мен със същия проблем и молба за ограничаване на входящи и изходящи разговори.Входящ разговор от оператор може да се ограничи само с полицейска заповед т.е трябва да е доказано,че разговорите съдържат заплахи за живота или системен тормоз ,но уловката е ДОКАЗАН.С две думи никой не тръгва да се съди за да се стигне до заповед иначе нямат право.За изходящите разговори също съм питала регионалните (детето беше на Прима и доста малко още) отговора беше :забраняват се от апарата,ние такива правомощия нямаме! Надявам се да съм била полезна  Peace

# 41
  • София
  • Мнения: 19 419
3,Когато такъв ''рециклиран'' номер попадне в ръцете на малко дете ,най-малкото би било редно родителя да бъде уведомен и то писмено за възможни нежелани  ''предишни контакти ''.Всичко извън това си е чиста е измама .
4,Никой няма право да наставлява ,още по неуместно е да си позволява да дава оценки в това какво е намерил даден родител за приемливо и какво е преценил за неприемливо особено когато се касае до спокойствието и безопасността на собственото му дете.

3. А защо родителят не се е сетил да провери за такива неща? И кой от Мтел знае, че картата е за малко дете? А като е малко, наложително ли е да има ГСМ?
4. А защо някои хора си позволяват да дават оценки на народа и държавата, в която и АЗ живея, само въз основа на някаква дребна и поправима неприятност? И защо трябва да занимават общата полиция с такива неща?

Жената е писала тук, аз също имам право да пиша и да изкажа оценката си. Не съм отишла у тях, нито съм звъннала на ГСМ-а (Боже опази!) за да я наставлявам.
Но и аз да направя един генерален извод - наблюдава се осезаем дефицит на способност да се поставиш на мястото на другия.

# 42
  • Балчик
  • Мнения: 9 219
Защото общата полици е обща, а не само по ваше усмотрение с какво да я занимаваме, а с какво не.  Simple Smile

Аз лично знам за няколко случая, в които полицията е помогнала в подобни случаи, но обажданията бяха от частно лице, не банкова институция. Тяхно задължение е да приемат и разследват жалби от граждани. Много  ги ожалвате, скъсали са се от работа горките. Щом банките дори и за седем! години не разбират от дума... Макар че, и там е действано неправилно вероятно. Вземаш служебна бележка, че е на твое име телефона и писмено, с входящ номер и с копие до централата подаваш заявление. Ако не спре- второ с упоменаване вече на мерките, които ще предприемеш. и тогава вече- в полицията.

Последна редакция: пн, 29 дек 2014, 16:33 от Джемма

# 43
  • София
  • Мнения: 44 302
Като бивш служител на Мтел ще ви помогна доколкото мога.Идвали са хора при мен със същия проблем и молба за ограничаване на входящи и изходящи разговори.Входящ разговор от оператор може да се ограничи само с полицейска заповед т.е трябва да е доказано,че разговорите съдържат заплахи за живота или системен тормоз ,но уловката е ДОКАЗАН.С две думи никой не тръгва да се съди за да се стигне до заповед иначе нямат право.За изходящите разговори също съм питала регионалните (детето беше на Прима и доста малко още) отговора беше :забраняват се от апарата,ние такива правомощия нямаме! Надявам се да съм била полезна  Peace

не е по темата, но  в нашият случай изходящите са ограничени от оператора (мтел) не от апарата. Peace

# 44
  • Мнения: 9 487
Като бивш служител на Мтел ще ви помогна доколкото мога.Идвали са хора при мен със същия проблем и молба за ограничаване на входящи и изходящи разговори.Входящ разговор от оператор може да се ограничи само с полицейска заповед т.е трябва да е доказано,че разговорите съдържат заплахи за живота или системен тормоз ,но уловката е ДОКАЗАН.С две думи никой не тръгва да се съди за да се стигне до заповед иначе нямат право.За изходящите разговори също съм питала регионалните (детето беше на Прима и доста малко още) отговора беше :забраняват се от апарата,ние такива правомощия нямаме! Надявам се да съм била полезна  Peace

не е по темата, но  в нашият случай изходящите са ограничени от оператора (мтел) не от апарата. Peace

ще се радвам ако са оправили това. Много клиенти недоволстваха  Peace

Общи условия

Активация на акаунт