Скритите опасности на общуването с мобилни оператори

  • 9 760
  • 79
  •   1
Отговори
# 45
  • София
  • Мнения: 19 351
Защото общата полици е обща, а не само по ваше усмотрение с какво да я занимаваме, а с какво не.  Simple Smile
А защо да е по Ваше усмотрение?
Утре някой ако каже зад Вас "бау" и се стреснете - ще викаме кварталния ли?
И аз плащам данъци и бих искала полицията да не се занимава със щуротии. Е, коя е по-правата?
Или да си премерим данъците? Или здравните осигуровки?

# 46
  • Мнения: 4 458

Утре някой ако каже зад Вас "бау" и се стреснете - ще викаме кварталния ли?
Ако уплашения получи удар и почине например като нищо  ''шегаджията'' може да бъде осъден за причиняване на смърт по непредпазливост. Има такива съдебни практики .
Когато една компания продава продукт е длъжна да уведоми клиента за евентуални проблеми и неудобства които могат да го сполетят в процеса на използването на съответния продукт. Тези ''дреболии'' са разписани подробно в търговското право и са добре известни на юристите в тази компания. Клиента не е длъжен нищо ''да се сеща''.

Ще подмина предложението ''да мерим ''каквото и да било .Не се обиждайте темата не е такава .



Ангелче, проблема ни са входящите обаждания .

# 47
  • София
  • Мнения: 6 372
Ангелче, проблема ни са входящите обаждания .

и тях мобилният оператор НЕ ограничава по желание на клиента.

# 48
  • София
  • Мнения: 44 248
Ангелче, проблема ни са входящите обаждания .

и тях мобилният оператор НЕ ограничава по желание на клиента.

това ми е ясно, за това написах горното, че не е много по темата, просто ми стана странно служител на мтел да  твърди, че и това не правели.

Каквото имах да споделя като личен опит по темата, вече го направих..

# 49
  • Мнения: 9 487
Ангелче, проблема ни са входящите обаждания .

и тях мобилният оператор НЕ ограничава по желание на клиента.

това ми е ясно, за това написах горното, че не е много по темата, просто ми стана странно служител на мтел да  твърди, че и това не правели.

Каквото имах да споделя като личен опит по темата, вече го направих..



бивш служител съм. И проосто ви споделих какво са ни учили да отговряме!

# 50
  • Мнения: 28
И аз имам такъв проблем смених си номера преди 3 4 месеца на Емтел . След това започнаха през ден да ми звънят някакви номера и да търсят някаква жена това е доста често . И ми писна вече да казвам имате грешка. Някаква жена е била с моя номер кредитен консултант е била и сега постоянно е търсят на моя номер.

# 51
  • София - Варна - Бургас
  • Мнения: 4 107
Като бивш служител на Мтел ще ви помогна доколкото мога.Идвали са хора при мен със същия проблем и молба за ограничаване на входящи и изходящи разговори.Входящ разговор от оператор може да се ограничи само с полицейска заповед т.е трябва да е доказано,че разговорите съдържат заплахи за живота или системен тормоз ,но уловката е ДОКАЗАН.С две думи никой не тръгва да се съди за да се стигне до заповед иначе нямат право.За изходящите разговори също съм питала регионалните (детето беше на Прима и доста малко още) отговора беше :забраняват се от апарата,ние такива правомощия нямаме! Надявам се да съм била полезна  Peace

не е по темата, но  в нашият случай изходящите са ограничени от оператора (мтел) не от апарата. Peace

ще се радвам ако са оправили това. Много клиенти недоволстваха  Peace

 Работили сте в М-тел, но и вие не схващате задната мисъл на Операторите! - А тя е: да не може да спирате СПАМ-а от търгашески а и откровено ИЗМАМНИЦИ, от които получаваме десетки на месец. Нали и това трупа трафик, а с него и печалби за оператора?!

# 52
  • Мнения: 9 487
Като бивш служител на Мтел ще ви помогна доколкото мога.Идвали са хора при мен със същия проблем и молба за ограничаване на входящи и изходящи разговори.Входящ разговор от оператор може да се ограничи само с полицейска заповед т.е трябва да е доказано,че разговорите съдържат заплахи за живота или системен тормоз ,но уловката е ДОКАЗАН.С две думи никой не тръгва да се съди за да се стигне до заповед иначе нямат право.За изходящите разговори също съм питала регионалните (детето беше на Прима и доста малко още) отговора беше :забраняват се от апарата,ние такива правомощия нямаме! Надявам се да съм била полезна  Peace
не е по темата, но  в нашият случай изходящите са ограничени от оператора (мтел) не от апарата. Peace

ще се радвам ако са оправили това. Много клиенти недоволстваха  Peace

 Работили сте в М-тел, но и вие не схващате задната мисъл на Операторите! - А тя е: да не може да спирате СПАМ-а от търгашески а и откровено ИЗМАМНИЦИ, от които получаваме десетки на месец. Нали и това трупа трафик, а с него и печалби за оператора?!

това си е работа на оператора! Служителите вина нямат,както и е без значение мнението им за политиката на фирмата! Има кой да ги мисли тези неща!

# 53
  • Мнения: X
С цялото ми уважение, не е работа на оператора да следи клиентите си и заниманията им. Не ви знам от коя гора идвате, но подобни презумпции са характерни за управленска върхушка на милиционерско-клюкарско-тоталитарна държава.  Ако някой има ангажимент и отговорност, това е бившият титуляр на номера. Длъжен е своевременно да уведоми за промяна в личните данни, контакти и т.н.  Утре някой интЕлегент със сменн номер ще писне, че операторът не е уведомил клиентите му за смяната - така де, отде-накъде клиентът ще си мърда задника да информира контрагентите си - това е вашата логика.

# 54
  • Мнения: 4 458
Грубостта  не е аргумент.  Едно е да изразите позиция ,а съвсем друго да обиждате  онези които не споделят мнението ви. Разбирате ли тук никой не ви пречи с доводи и аргументи културно и наистина с уважение към опонентите да ги убедите в правотата си. Вместо това сипете обиди и квалификации, което не само не привлича аудиторията към защтаваната от вас позиция ,но и създавате лошо впечатление.
... считам, че е задължение на родителя да предупреди детето и да ограничи входящи обаждания, различни от родителските.
Можете да бъдете  много полезна по темата ако обясните как точно да се ограничат всички входящи освен родителските?
Възниква въпроса и за това колко струват апаратите ,които позволяват изобщо каквото и да е ограничаване .По точно дали е уместно на дете да се дава телефон струващ чериицифрена сума?
Все пак децата са си деца губят вещите си,невнимателни са и ги повреждат.За мен като  родител е много по-приемливо да  ги дам приемлива сума  веднъж за чист ( безопасен) номер  и с по-евтин апарат вместо да купувам скъп апарат всеки път та да може да забранява входящи .

# 55
  • Мнения: X
Ако дефинираш и премливата цена, ще е прекрасно. За хората и такса 12 лв за смяна на сим карта е неоправдано чарджене за няма нищо. Предвид че ти плащаш месечно за наема на номера, колко би дала на месец за неизползван номер?

# 56
  • Мнения: 4 458
Не получих отговор на въпроса си за това го повтарям:
как точно да се ограничат всички входящи освен родителските?
Поради високата цена на апаратите ,които позволяват забраняването на входящи обаждания и като се има в предвид че децата  ги губят и не пазят .Не е без значение че притежанието на такъв апарат може да им навлече и  други  неприятности , например възможността  да ги набият и да им го вземат не ми се вижда чак толкова невероятна.
С удоволствие бих заплатила еднократно за услугата забраняване на входящи различни от родителските като се има в предвид че е за малко дете  до 150-200лв ,не е нужно номера да е нов + най-евтиния възможен апарат. Дори при тази сума ще ми е в пъти  по-евтино от колкото да съм принудена да купувам постоянно скъпи апарати ,които детето губи или чупи .
Приемливо ми се вижда и да ми се предложи детски план с възможни входящи само мама и татко като само за услугата да съм спокойна че никой няма да притеснява детето ми  бих платила до 25 на месец.
Едва ли съм критерии за определяне на цена на дадена услуга ,за козметика ,фризьор и маникюр реално давам може би дори повече. Ако ми се наложи да избирам  кое ми е по-важно изобщо няма да се колебая.

# 57
  • Мнения: 1 518
И аз наскоро си взех картa на Виваком и след няколко дни ми звъни непознат номер да търси някакъв Х. еди кой си. Отговорих, че има грешка, и последва въпроса как може да го открие. Ами откъде да знам, като не познавам такова лице...
Повече не са ме търсили непознати номера, но знае ли човек...

# 58
  • Мнения: X
Какви са тези телефони за 4-цифрени суми, които ограничават номера и кои номера ограничават? Защото познавам хора (за съжаление не мога да цитирам марки, отдавна не съм комуникирала с тях), които са ми рецитирали как ограничават конкретни вече въведени номера от самия телефон. А апаратът не беше някаква скъпарска гъзария, нещо от рода на самсунгче тип служебно.
На въпроса съм ти отговорила - оператор. Да, операторът трябва да има желание да го направи, защото нищо не го задължава - нито законово, нито морално, колкото и напъни да се пишат в тази тема за второто. За да има желание, операторът трябва да поеме отговорност какви хора му наемат мобилните номера, което е абсурдно. Представяш ли си как отиваш в Дрънтел и ти казват "съжаляваме, но не сключваме договори с кредитни инспектори, представители на каталожна козметика, таксиметрови шофьори, лекари..."? Аз не си го представям.
С удоволствие бих заплатила еднократно за услугата забраняване на входящи различни от родителските като се има в предвид че е за малко дете  до 150-200лв ,не е нужно номера да е нов + най-евтиния възможен апарат.
Приемливо ми се вижда и да ми се предложи детски план с възможни входящи само мама и татко като само за услугата да съм спокойна че никой няма да притеснява детето ми  бих платила до 25 на месец.
Това вече е нещо съвсем различно и далеч по-разумно от предложението неползвани досега номера да са по-скъпи.

# 59
  • Мнения: 4 458
Българинът не се интересува от това нещо, а и считам, че е задължение на родителя да предупреди детето и да ограничи входящи обаждания, различни от родителските.
На въпроса съм ти отговорила - оператор. Да, операторът трябва да има желание да го направи[quote
Ето че позицията ви претърпя забележителна промяна от''... считам че задължение на родителя е...'' към '' ....операторът трябва да има желание да го направи...''.
Остава само поне за момент да се поставите на мястото на притеснения родител безсилен пред липсата на желание за съдействие на оператора и вече ще си стиснем ръцете по изясняването на проблема.
...познавам хора (за съжаление не мога да цитирам марки, отдавна не съм комуникирала с тях), които са ми рецитирали как ограничават конкретни вече въведени номера от самия телефон. А апаратът не беше някаква скъпарска гъзария, нещо от рода на самсунгче тип служебно.
Много полезно !Не е идеален вариант в предвид неудобството , че най-досадните входяши са от скрит номер и няма как да бъдат забранени ,а   останалите могат да бъдат забранени едва след а не преди обаждане, което до някъде обезмисля цялото начинание,но поне се изяснява че е възможно(ако се окаже вярно) и с евтин апарат
В моя случай докато (ако) изобщо операторите се сетят да предложат някакъв приемлив вариант най-вероятно отдавна вече няма да се нуждаем от него, но проблема е сериозен и би било хубаво да се намери приемливо разрешение. Вярвам безопасността на мъничетата и спокойствието на майките им особено скоро след раздялата ,когато мама тръгва на работа а детенцето на градина ще са си заслужавали усилията. Hug

Общи условия

Активация на акаунт