Има ли подвеждаща информация в Booking.com?

  • 17 442
  • 103
  •   1
Отговори
# 30
  • София
  • Мнения: 11 492
И аз не ползвам вече букинг, не са коректни. Резервирала съм много с тях, до момента в който направих резервация за хотел и после видях на сайта на хотела, доста по-ниска цена от предлаганата. След безсмислена размяна на имейли с букинга, естествено не ми върнаха разликата. А уж гарантират най-ниска цена - да, да, друг път. Вече ги ползвам само за инфо и справка.
Е, не, не , никъде не казват, че предлагат най-най-най-ниската цена за всеки,всеки, всеки един хотел, а само за някои. И да, разбира се, повече пъти цените са им 5-10 лв. разлика, защо се връзвате и вярвате, че някой е написал „най-ниска цена“. Вие какво, да не би като кауфланд напише „най-ниска цена за еди-кой си продукт“ и „възстановяваме разликата“, да не би, ако видите същите пуканки в Билла с 3 ст. по-евтини да идете да си вземете разликата от Кауфланд!??!
Вижте, въобще не съм изследвал въпроса с „най-ниската цена“ на бнукинг – на какво основания я пишат (вероятно е уточнено някъде какво се има предвид), просто поглеждам и други оферти, и както писах по-горе звъня или пиша на сайта на самия хотел, където обикновено е най-изгодна. Особено за хостели по чужбина.

# 31
  • Мнения: 3 962
Така, подозирам, че авторката под "снимката" има предвид тази, която е сложила за корица на темата. Кратка справка в гугъл и ми излиза този хотел:

http://www.booking.com/hotel/es/hostal-argo.en-gb.html

Ами, повече от ясно са си го написали хората, че стойността не се възстановява, какво повече?

# 32
  • Мнения: 3 955
Букинг предлагат най - ниската цена за момента. Като им остане една стая, няколко дни преди датата, може да я пуснат на по - ниска цена. Скоро си говорихме с един познат - резервирал хотел на Сл. бряг (с безплатно анулиране). След известно време вижда, че същата стая е на по - ниска цена. Анулирал си старата резервация и си направил нова  Laughing
Аз също съм резервирала повечето си почивки през Букинг. Обикновено гледам избрания хотел и в други сайтове, чета коментари и тогава резервирам. Случвало се е да харесам хотел в Букинг, но да резервирам чрез рецепцията на хотела, защото ми излиза по - изгодно.
Досега не е имало нещо, което силно ме е възмутило.
Само не ми хареса за една от почивките, които запазих за Гърция, без кредитна карта и с възможност за безплатно анулиране 1 месец преди датата. Аз резервирах март месец за септември, с идеята, че ако имам проблем, август месец ще мога да анулирам. Да, но след два дни от хотела ми писаха мейл, че ако не им пратя 30% капаро до 1 седмица, ще ми анулират резервацията  ooooh!
Както и да е, пратих и се надявам до септември всичко да е наред и да не съм разочарована от хотела.

# 33
  • Мнения: X
И аз не ползвам вече букинг, не са коректни. Резервирала съм много с тях, до момента в който направих резервация за хотел и после видях на сайта на хотела, доста по-ниска цена от предлаганата. След безсмислена размяна на имейли с букинга, естествено не ми върнаха разликата. А уж гарантират най-ниска цена - да, да, друг път. Вече ги ползвам само за инфо и справка.
Е, не, не , никъде не казват, че предлагат най-най-най-ниската цена за всеки,всеки, всеки един хотел, а само за някои. И да, разбира се, повече пъти цените са им 5-10 лв. разлика, защо се връзвате и вярвате, че някой е написал „най-ниска цена“. Вие какво, да не би като кауфланд напише „най-ниска цена за еди-кой си продукт“ и „възстановяваме разликата“, да не би, ако видите същите пуканки в Билла с 3 ст. по-евтини да идете да си вземете разликата от Кауфланд!??!
Вижте, въобще не съм изследвал въпроса с „най-ниската цена“ на бнукинг – на какво основания я пишат (вероятно е уточнено някъде какво се има предвид), просто поглеждам и други оферти, и както писах по-горе звъня или пиша на сайта на самия хотел, където обикновено е най-изгодна. Особено за хостели по чужбина.

И аз ВЕЧЕ така правя, но това се случи преди 4-5 години, бях млада и неопитна. И не говоря за 5 лв., така че не иронизирай. Тогава на сайта пишеше точно това - гарантираха най-ниската цена. Ако искаш да си изровя мейлите и да ги пльосна тук. Те твърдяха, че цената им е най-ниската, а не че не я гарантират. Нощувките бяха в скъпа дестинация и можех да си спестя едни пари, но нейсе. Всъщност проблема може би е бил в хотела, едва ли букинта набиват цени и снимки, но мен това не ме интересува, аз резервирам със сайта, те можеха да проверят и после от хотела да ми върнат парите (примерно).

# 34
  • Мнения: 3 031
Ами, повече от ясно са си го написали хората, че стойността не се възстановява, какво повече?
Да, и аз сложих произволни дати, на някои варианти пише, че парите не се възстановяват, при това си го пише на главната страница с нормален шрифт. Никъде не пише, че стаите имат балкони.

Последна редакция: вт, 21 юли 2015, 17:29 от Moin

# 35
  • Мнения: 2 885
Чета всичко от-до, преглеждам за мнения и задължително преглеждам и сайта на хотела.
Бяхме по Великден в Барселона в апартамент, резервиран от booking.com
Изключително сме доволни, точно както беше написано.
И предоволна съм от инфо гайдът, която пускат в сайта за Барселона - кое/какво/къде да посетим.
И от това, че има информация за сумата за щети, която ни бе върната 2 дни, след като се прибрахме.

# 36
  • Мнения: 9 785
Добре де, ако наистина има несъответствие м/у предлаганото в хотела и боокинг, не пишете ли оплакване до сайта? Например, резервирали сте с балкон, балкон няма - пишете им, за да си поправят текста.
Аз пък последният път не само, че взех по-добра цена, но получихме и две стаи за сумата.

# 37
  • Мнения: 380
Ако наистина става въпрос за хотела от линка на Pagane, не виждам изобщо къде е проблемът. Рейтингът е добър, хората са масово доволни, в трипадвайзър също има добър рейтинг. А политиката за канселиране на стаята е от ясно по-ясно написана. В описанията на стаите (3 вида таман) пък никъде не се обещават балкони.
А цената е повече от приемлива (поне според мен)  Peace

# 38
  • Мнения: 4 418
И аз не мисля, че букинг претендират за най-ниска цена. Просто е една от най-големите платформи за резервация на хотели и има много изгодни оферти, тайни оферти и т.н.

За най-ниски цени може да се ползва trivago, там се сравняват цените от няколко платформи.  Peace

# 39
  • Мнения: 559
Имам доста резервации през сайта, само една от които проблемна- супер евтина нощувка в Белград. В интерес на истината- не се бях постарала да я проучвам. Оказа се, че на посочения адрес хотел няма! Разпитвах, обиколих цялата сграда - нищо! Наблизо имаше хотел с подобно име (1 буква разлика!), и явно някакъв собственик даваше като хотел собствения си апартамент. Издири ни по телефона, за да уточни кога пристигаме часове след като се бяхме настанили в истинския хотел Имаше нахалството да претендира, че не сме уточнили точен час на пристигане в отговор на негов (непрочетен от нас) мейл! Това при обявена 24-часова работа на рецепцията. Ами, писах веднага на bookin.com. Отговориха ми, че разчитат на коректността на хотелиерите. Пари, обаче,  НЕ взеха.

# 40
  • Мнения: 5 215
Проблемът не е в booking.com , а в теб, че не си чела какво избираш.  Laughing
На себе си трябва да се сърдиш, защото всичко е написано пределно ясно.
Букинг мисля, че е на първо място по хотелски резервации в Европа, така че говорим за най-големия.
Никакъв интерес нямат да мамят който и да било Wink

По-нагоре видях мнения, че нямало гаранции за най-ниска цена.
Ами не е вярно - имат си и ако намерите някъде по-ниска цена ще ви я уважат.
Имам може би над 100 нощувки, резервирани с booking.com и всичко е било перфектно винаги.

Дано модератор смени заглавието, защото е много некоректно в този вариант! Naughty

# 41
  • Мнения: 1 681
Да споделя и моя скромен опит- имахме резервации в Будапеща,, Прага, Виена,Бърно през април. Във Виена и Бърно всичко беше както трябва, даже във Виена вместо апартамент с 1 спалня ни дадоха с 2(бяхме 3 възр. и 2 деца). В Будапеща чичката не говореше почти никакъв английски, настани ни в 1 стая с 3 разпънати дивана(при резервация за апартамент с 1 спалня и отделно хол). След лека разправия и заплашване, че ще се оплачем в Букинг, настани другото семейство( възр.+дете ) в друга стая без допълн.заплащане. На тоя апартамент отзивите бяха от 8 нагоре. А в Прага, след като пристигнахме на мястото, собственикът по телефона каза , че има проблем с апартамента и ни пренасочи към хотел. После от България се оплакахме в Букинг, ама какво от това. Но и аз мисля, че проблемът не е в сайта, а в некоректните понякога наемодатели(говоря за апартаменти или стаи под наем).

# 42
  • Мнения: 2 285
Ами, повече от ясно са си го написали хората, че стойността не се възстановява, какво повече?
Да, и аз сложих произволни дати, на някои варианти пише, че парите не се възстановяват, при това си го пише на главната страница с нормален шрифт. Никъде не пише, че стаите имат балкони.


Освен това, дори на снимката аз балкон не виждам. Има само панорамен прозорец до пода и парапет от ковано желязо от външната страна...

# 43
  • Мнения: 5 215
Разбира се, че има стаи с балкони! При мен се вижда много добре на снимките в booking.com.
Ето я сградата :



Няма балкон в икономичната стая, която гледа към вътрешния двор.

Според мен е най-добре да пишеш на хотела, да кажеш, че си се объркала при резервацията и да ги помолиш да доплатиш за нормална двойна стая.

Вижте примерно Шератон. Големите снимки в страницата на хотела са общи за хотела, и там има снимки на всички типове стаи, т.е. ще има снимки и на президентския апартамент примерно, но ако изберете по-долу икономична стая, няма да ви настанят в президентския. Когато избирате стаята има снимки на самата нея.

# 44
  • София
  • Мнения: 3 771
Заглавието на темата е силно заблуждаващо!

Резервирала съм десетки хотели през Букинг и досега не съм срещнала нито един, за който да е описано нещо различно от това, което съм получила в последствие!

Подкрепям това на 100%. Също и да се смени заглавието на темата...

Темата става дразнеща за всички, които малко или много пътуват и знаят как стоят нещата.
Всеки има право на мнение, но преди да го напише трябва да го обмисли.
Да, грешки стават във всяка една платформа за резервации на хотели, не само в тази.
Но да се говори за измами, точно в тази, е просто прекалено.
Както е написано, тук много пътуващи имат десетки резервации без проблеми, а нашите са стотици.
Не може с лека ръка да се слага петно на нещо, което ни е крайно необходимо...
99% от проблемите се получават след наше недоглеждане и неразбиране на резервацията.
Във форума има поне още две теми свързани с тези резервации, няма да е лошо да бъдат прочетени преди да се направят първи стъпки. Или най-малкото да се попита.
Още повече, че всичко в платформата се качва от собствениците на хотели.
И когато даден хотел сгафи/случва се често/, веднага получава червен картон...
Лично аз съм сигнализирала за такива хотели, след което те вече не могат да бъдат резервирани.

Обръщайте внимание, освен на всичко друго, каква е стаята ?
Икономична
Класическа
Екзекютив
Супериорна

Няма нещо, което да не е описано, остава да се съобразим с това...

Въздействието на пуснатата тема е обратно на търсеното.
Темата става рекламна брошура на тази платформа, поради това, че почти не виждам негативни мнения.


X Реклама

Общи условия

Активация на акаунт