Ebay 96

  • 61 845
  • 744
  •   1
Отговори
# 690
  • Варна
  • Мнения: 6 873
От английския ибей, опитах да купя това http://www.ebay.com/itm/222227373901?ssPageName=STRK:MESINDXX:IT … p3984.m1436.l2649.
Виждам, че е отчело една покупка на брояча/1 sold/, но не се вижда никаква информация за купувача, т,е, аз евентуално.
Къде е чата в английския, дайте линк. Аз писах някъде ... Member To Member Support, това ли е? От час няма отговор, пише да чакам. Егати чата.

Парите все още не са дръпнати просто защото всичко това се случва в последните 2 часа. Но в пейпал двете транзакции са си под статус completed.
Уф.

# 691
  • София
  • Мнения: 1 223
Не виждам продадена бройка.
Как така не са дръпнати парите? При мен се теглят от баланса или от картата в момента на покупката.

Относно двете плащания, едното е за артикула а другото за транпорта - Shipping to Bulgaria via the Global Shipping Program -  GBP 17.84

# 692
  • Варна
  • Мнения: 6 873
Имам мейл от ибей, извинения за неосъществената сделка и необработено плащане. Да опитам пак ме съветват.
В пейпал върнаха парите.
Мерси момичета ... ядосвам се, че ми съсипаха няколко часа от вечерта и че ми трябват тези чудесии до две седмици.
Чудя се дали да пробвам утре пак. Цената е твърде ниска и имах предчувствие,че нещо няма да е наред. Wink

# 693
  • София
  • Мнения: 390
здравейте, момичета и аз да включа със следния казус:
От доста време пазарувам от английския ебей и до сега проблем не е имало, но както се казва никога не е късно Sad
Поръчах маратонки на 30,07,2016г. за ММ от продавач с изцяло полож. рейтинг (бай ит нал) и зачаках търпеливо. Превозвача ми е Габко. Все още пратка няма Close свързах се с продавач, съпорт и т.н.
Продавача ми написа съвсем нормално, че може и да е изгубена и толкова, но той имал доказателство от Кралската поща. След рой имейли ми приложи бележката-доказалство и ме прати аз да ходя и да пускам бланки в Royal Mail за изгубена пратка и те да ми възстановят сумата по пратката.
Моля за съвет какво да правя и как да постъпя:shock:мисля. че е редно той да ми окаже съпорт(а стана ясно, че той няма да го направи) и да провери какво се случва с пратката, а не аз да я издирвам от друга държава. Парите не са малко и не мога да ги прежаля. Sad

# 694
  • Мнения: 145
здравейте, момичета и аз да включа със следния казус:
От доста време пазарувам от английския ебей и до сега проблем не е имало, но както се казва никога не е късно Sad
Поръчах маратонки на 30,07,2016г. за ММ от продавач с изцяло полож. рейтинг (бай ит нал) и зачаках търпеливо. Превозвача ми е Габко. Все още пратка няма Close свързах се с продавач, съпорт и т.н.
Продавача ми написа съвсем нормално, че може и да е изгубена и толкова, но той имал доказателство от Кралската поща. След рой имейли ми приложи бележката-доказалство и ме прати аз да ходя и да пускам бланки в Royal Mail за изгубена пратка и те да ми възстановят сумата по пратката.
Моля за съвет какво да правя и как да постъпя:shock:мисля. че е редно той да ми окаже съпорт(а стана ясно, че той няма да го направи) и да провери какво се случва с пратката, а не аз да я издирвам от друга държава. Парите не са малко и не мога да ги прежаля. Sad
На бележката от Роял мейл трябва да има подпис, кой ги е взел. Прати я на превозвача да видят, това техен служител ли е. Много често имам пратки, на които, изпращачът не е написал името ми, съответно превозвача няма как да знае за кого са. Моите превозвачи/кдшопинг/ в сайта си имат раздел"пратки без име". Понякога след няколко седмично чакане там съм си виждала пратките. Според мен по-скоро от превозвача търси съпорт, не от продавача.

# 695
  • Мнения: 192
здравейте, момичета и аз да включа със следния казус:
От доста време пазарувам от английския ебей и до сега проблем не е имало, но както се казва никога не е късно Sad
Поръчах маратонки на 30,07,2016г. за ММ от продавач с изцяло полож. рейтинг (бай ит нал) и зачаках търпеливо. Превозвача ми е Габко. Все още пратка няма Close свързах се с продавач, съпорт и т.н.
Продавача ми написа съвсем нормално, че може и да е изгубена и толкова, но той имал доказателство от Кралската поща. След рой имейли ми приложи бележката-доказалство и ме прати аз да ходя и да пускам бланки в Royal Mail за изгубена пратка и те да ми възстановят сумата по пратката.
Моля за съвет какво да правя и как да постъпя:shock:мисля. че е редно той да ми окаже съпорт(а стана ясно, че той няма да го направи) и да провери какво се случва с пратката, а не аз да я издирвам от друга държава. Парите не са малко и не мога да ги прежаля. Sad

Да, свържи се с превозвача. Написала ли си ID-то? Може това да е проблемът. Понякога идват пратки с име, но без попълнено ID от продавача. Превозвачът, който аз ползвам (Leron.bg), са ми намирали пратката, която се е оказала, че е в камиона, но е без ID и просто си е стояла там, но пък и в такива случаи винаги е било бързо 1-2 дни макс. Свържи се с Габко и им кажи, на коя дата е доставена в Англия (ако имаш тази информация) и, че може да е без ID.

# 696
  • София
  • Мнения: 390
здравейте, момичета и аз да включа със следния казус:
От доста време пазарувам от английския ебей и до сега проблем не е имало, но както се казва никога не е късно Sad
Поръчах маратонки на 30,07,2016г. за ММ от продавач с изцяло полож. рейтинг (бай ит нал) и зачаках търпеливо. Превозвача ми е Габко. Все още пратка няма Close свързах се с продавач, съпорт и т.н.
Продавача ми написа съвсем нормално, че може и да е изгубена и толкова, но той имал доказателство от Кралската поща. След рой имейли ми приложи бележката-доказалство и ме прати аз да ходя и да пускам бланки в Royal Mail за изгубена пратка и те да ми възстановят сумата по пратката.
Моля за съвет какво да правя и как да постъпя:shock:мисля. че е редно той да ми окаже съпорт(а стана ясно, че той няма да го направи) и да провери какво се случва с пратката, а не аз да я издирвам от друга държава. Парите не са малко и не мога да ги прежаля. Sad
На бележката от Роял мейл трябва да има подпис, кой ги е взел. Прати я на превозвача да видят, това техен служител ли е. Много често имам пратки, на които, изпращачът не е написал името ми, съответно превозвача няма как да знае за кого са. Моите превозвачи/кдшопинг/ в сайта си имат раздел"пратки без име". Понякога след няколко седмично чакане там съм си виждала пратките. Според мен по-скоро от превозвача търси съпорт, не от продавача.

До този момент я няма в раздел"пратки без име" и нищо на мое име в офиса. От транспортната фирма казват да изчакам още малко, но 20 дена си е мн време до сега никога е нямало такова забавяне  Rolling Eyes дано се появи.
Ако някой все пак има опит с Роял мейл и бланки за рекламации по изгубени пратки, моля да сподели Praynig

# 697
  • Мнения: 3 729
На твое място, бих се свързала с чата да попитам. Ако не се лъжа, при неполучена пратка продавачът трябва да възстанови стойността.
Каква точно бележка ти е пратил продавачът? Ако е само доказателство, че е изпратил пратката (certificate of postage май беше), то това съвсем не означава, че пратката е получена. Доколкото си спомням, в бланките на пощите имаше въпроси от сорта на кога е пусната пратката, в кой клон и т.н., така че получателят няма как сам да ги попълни и съдействието на изпращащия е необходимо.
Ако е с обратна разписка, искай да ти каже човекът, който се е разписал за получаването на пратката.
Ако е пуснал с проследяващ номер, тогава съвсем лесно може да се установи къде е пратката ти.

Мисля, че можеш да си поискаш парите за неполучена пратка, ако е първият вариант, но все пак се консултирай с чата на и-бей.

# 698
  • Мнения: 1 780
Имам питане спешно е искам да поръчам от САЩ нещо над 100 долара смятате ли че ако го пратя на адреса ми в Англия ще си спестя разправиите с митница?

# 699
  • Sofia
  • Мнения: 15 553
Имам питане спешно е искам да поръчам от САЩ нещо над 100 долара смятате ли че ако го пратя на адреса ми в Англия ще си спестя разправиите с митница?

   Зависи какъв смисъл влагаш в "ще си спестя разправиите". ДДС най-вероятно ще ти начислят, като освобождаването към английската митница ще е изцяло онлайн. Ти си прецени. За мен не си струва – бих поръчала директно до България. Peace

# 700
  • Мнения: 1 780
Имам питане спешно е искам да поръчам от САЩ нещо над 100 долара смятате ли че ако го пратя на адреса ми в Англия ще си спестя разправиите с митница?

   Зависи какъв смисъл влагаш в "ще си спестя разправиите". ДДС най-вероятно ще ти начислят, като освобождаването към английската митница ще е изцяло онлайн. Ти си прецени. За мен не си струва – бих поръчала директно до България. Peace
Mersi

# 701
  • Мнения: 1 780
Здравейте за моята порчъка дето писах по-горе чак сега се зачетох пише това Import charges:
US $32.86   (amount confirmed at checkout)
За първи път имам такова изписване това митническите такси ли са и значи ли че няма да се разправям с митница.
Освен това се оказа че таксите до Англия са с 20 долара по-ниски и май си струва да дам тамошния адрес но не знам дали няма да е проблем.

# 702
  • Sofia
  • Мнения: 15 553
За първи път имам такова изписване това митническите такси ли са и значи ли че няма да се разправям с митница.

   Да, точно това означава. Simple Smile Не се притеснявай, няма да има никакви проблеми. Явно продавачът ползва "Global Shipping Program", при която ДДС-то се изчислява и плаща със самата стока. Лесно и удобно е. Peace Аз съм получавала пратка на адрес в UK по този начин, само че моята беше транспортирана от DPD. Всичко беше точно. Смело ползвай английския посредник.

# 703
  • Мнения: 1 780
За първи път имам такова изписване това митническите такси ли са и значи ли че няма да се разправям с митница.

   Да, точно това означава. Simple Smile Не се притеснявай, няма да има никакви проблеми. Явно продавачът ползва "Global Shipping Program", при която ДДС-то се изчислява и плаща със самата стока. Лесно и удобно е. Peace Аз съм получавала пратка на адрес в UK по този начин, само че моята беше транспортирана от DPD. Всичко беше точно. Смело ползвай английския посредник.
Много мерси.

# 704
  • София
  • Мнения: 390
На твое място, бих се свързала с чата да попитам. Ако не се лъжа, при неполучена пратка продавачът трябва да възстанови стойността.
Каква точно бележка ти е пратил продавачът? Ако е само доказателство, че е изпратил пратката (certificate of postage май беше), то това съвсем не означава, че пратката е получена. Доколкото си спомням, в бланките на пощите имаше въпроси от сорта на кога е пусната пратката, в кой клон и т.н., така че получателят няма как сам да ги попълни и съдействието на изпращащия е необходимо.
Ако е с обратна разписка, искай да ти каже човекът, който се е разписал за получаването на пратката.
Ако е пуснал с проследяващ номер, тогава съвсем лесно може да се установи къде е пратката ти.

Мисля, че можеш да си поискаш парите за неполучена пратка, ако е първият вариант, но все пак се консултирай с чата на и-бей.

Благодаря ти Дидичка.
бележката доказателство е: it is important that you retain this receipt as it is your proof of posting
там се вижда пощенския ми код и билдинг нейм или номер е номера на склада. и на самата бележка се вижда от кой клон е пусната и на коя дата има и session ID  newsm78 ще поровя в Роял мейла няма как newsm45

Общи условия

Активация на акаунт