Пазаруване от Amazon - тема №55

  • 93 354
  • 770
  •   1
Отговори
# 45
  • Бургас
  • Мнения: 614
Мерси за темата!
Аз нищо не поръчах от уредите.
Пожелавам ви да си получите всичко Grinning

# 46
  • Мнения: 1 731
Според вас този уред за кисело мляко заслужава ли си за 16 евро? Аз имам такъв от Лидл и се чудя защо го пуснах.... и дали да не го откажа
http://es.buyvip.com/#page=d&sale=A1T0H7T3I3ZCXF&asin=B0 … 169EBKK4&fc=1

# 47
  • Luxemburg
  • Мнения: 1 707
Ох, прочетох ви. От обяд до сега сте изписали над 10стр. Биете всякакъв рекорд. По ЧП изписвахме по 1,5 теми, но май не сме изписвали 15стр за няколко часа  Laughing.
С риск да се повторя ако пуснат Еспресо машини пак на "хубавите" цени, дори о да не ви трябват да вземете една. За БГ ми трябва.

# 48
  • гр. София
  • Мнения: 4 777
Да кажа, че чакам чаршафи от амазон, би трябвало другата седмица да пристигнат при превозвача. Още не са си дръпнали парите, много се бавят с последните поръчки. Преди не ми се беше случвало, но от около месец се туткат поне 3-4-5 дни да дръпнат парите, и съответно доставката се забавя. При всяка поръчка ми се случва. newsm78

Дааааа, и при мен последната поръчка тръгна след 3-4 дена. Много се учудих. Добре, че пристигна бързо до превозвача, защото единия артикул беше за подарък за РД малко след това и щях да увисна геройски.  Mr. Green

# 49
  • Балчик
  • Мнения: 9 220
Според вас този уред за кисело мляко заслужава ли си за 16 евро? Аз имам такъв от Лидл и се чудя защо го пуснах.... и дали да не го откажа
http://es.buyvip.com/#page=d&sale=A1T0H7T3I3ZCXF&asin=B0 … 169EBKK4&fc=1

Абсолютно си заслужава, става и за сирене.

# 50
  • Мнения: 272
Днес изпратих факс с исканите от тях данни от банковата ми сметка и ми разблокираха акаунта. Помислих, че сагата около поръчките е приключила и сега вече всичко е наред....но като влезнах на моите поръчки, видях само част от тях.
Липсваха 7 поръчки от 4-ти и 5-ти, когато беше истерията за кафе машините.
Писах на съпорта им, но се оказа, че тази промоция (Tarjeta Regalo 20E) не била предназначена за Българския пазар и са ми отменили всички поръчки от тези дати Simple Smile
Поствам част от чата, който проведох с тях. Може и само аз да съм изтеглил късата клечка Laughing
Хората са казали, всяко зло за добро.....така че не съжалявам дори и да анулират тези които са останали активни в момента.


# 51
  • гр. София
  • Мнения: 4 777
Според вас този уред за кисело мляко заслужава ли си за 16 евро? Аз имам такъв от Лидл и се чудя защо го пуснах.... и дали да не го откажа
http://es.buyvip.com/#page=d&sale=A1T0H7T3I3ZCXF&asin=B0 … 169EBKK4&fc=1

А и ми се струва, че по-назад някой питаше за такъв...... newsm78 Това в случай, че се откажеш.  Peace Аз също го поръчах. Нямам никакво време за готвене камо ли за десерти и се надявам този уред да ме замести  Embarassed

hanavi, моята поръчка за кафе машини от 4.11. седи.  Thinking

Последна редакция: ср, 09 ное 2016, 22:30 от Leila

# 52
  • Балчик
  • Мнения: 9 220
Ами да не те отчайвам, ама щом нямаш време, едва ли ще го ползваш много. Иска си време, определено. Варене, чакане до определена температура, подквасване, след това прибиране в хладилник. Не е автомат все пак. Peace Дано си доволна все пак. Моят е  друга марка, но много ми харесва.
Интересно десертите на какво приличат?

Последна редакция: ср, 09 ное 2016, 22:49 от Джемма

# 53
  • София
  • Мнения: 1 678
Аз също поръчах уреда за кисело мляко, но си мисля, че има грешка в описанието, не знам дали е възможно да е 2200 вата, гледах различни видове такива уреди и всичките бяха до 50 вата, 2200 ми се струва нереално много за температурата, която трябва да поддържа.. не че това е от значение де.. просто се чудех..

П.П. Попрочетох и всъщност може и да е 2200W, защото нали уж прави десерти и ги нагрява до 85 градуса.. сега обърнах внимание, че бурканчетата са по 6 х 150 мл (в друг сайт пишеше 140 мл) = 900 (840) мл (май ми се искаше да правя по повече кисело мляко наведнъж.. Simple Smile)

Последна редакция: ср, 09 ное 2016, 22:45 от jenn_kata

# 54
  • Пловдив
  • Мнения: 2 877
Дано пристигнат всички поръчки! Simple Smile Аз чакам с нетърпение.  Flutter

Някой получи ли кецовете Richter? В бяла кутия ли бяха опаковани?

За канселираните поръчки уведомиха ли ви? Или само видяхте в профила?

Последна редакция: ср, 09 ное 2016, 22:45 от adoration_

# 55
  • гр. София
  • Мнения: 4 777
Ами да не те отчайвам, ама щом нямаш време, едва ли ще го ползваш много. Иска си време, определено. Варене, чакане до определена температура, подквасване, след това прибиране в хладилник. Не е автомат все пак. Peace Дано си доволна все пак. Моят е  друга марка, но много ми харесва.

 Tired Е...... Дано успея събота или неделя...... Пък в крайна сметка мога да го подаря....  newsm78 Ще го помисля. Има време - 1 месец. Много обичам сирене и кис. мляко.

# 56
  • DE
  • Мнения: 9 068
От випа винаги ми идват бавно поръчките. Преди два месеца едни кецове дойдоха след 3 седмици в България. В Германия пристигат малко по-бързо.

# 57
  • Мнения: 253
Днес изпратих факс с исканите от тях данни от банковата ми сметка и ми разблокираха акаунта. Помислих, че сагата около поръчките е приключила и сега вече всичко е наред....но като влезнах на моите поръчки, видях само част от тях.
Липсваха 7 поръчки от 4-ти и 5-ти, когато беше истерията за кафе машините.
Писах на съпорта им, но се оказа, че тази промоция (Tarjeta Regalo 20E) не била предназначена за Българския пазар и са ми отменили всички поръчки от тези дати Simple Smile
Поствам част от чата, който проведох с тях. Може и само аз да съм изтеглил късата клечка Laughing
Хората са казали, всяко зло за добро.....така че не съжалявам дори и да анулират тези които са останали активни в момента.




Да не би това Tarjeta Regalo 20E да е само някаква карта за отстъпка, а не машина в този случай с това обяснение в чата? Аз съм поръчала машина Крупс и в скоби след описанието й стои Tarjeta Regalo 20E, та сега ме съмнява да не е само промоционална карта за отстъпка за капсули...

# 58
  • Мнения: 1 340
hanaviнелогичен им е отговора. Щом позволява да се направи поръчка с адрес до България, значи няма такова условие да не важи за БГ пазара.

# 59
  • Мнения: 3 732

За канселираните поръчки уведомиха ли ви? Или само видяхте в профила?
Които ти си си канселирал или тях канселирани?
За тези,които ти откажеш,получавш имейл.
Тези,които те са анулирани,поне моите от снощи са просто изтрити от акаунта и ни дума ,ни вопъл...

Общи условия

Активация на акаунт