Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как да се отвори диспут при несъответствие или оплакване при пазаруване от AliExpress?
Как да постъпя, след като отворих диспут и продавачът ми иска да му прехвърля парите чрез PayPal?
Как да постъпя, ако поръчаната рокля не съвпада с очакванията ми?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как да се отвори диспут при несъответствие или оплакване при пазаруване от AliExpress?
При несъответствие или оплакване при пазаруване от AliExpress, имате право да отворите диспут до 5 дни след потвърждаването на пращането от продавача. В диспута имате възможност за договаряне с продавача, но ако няма споразумение, се преминава в ескалиране, където решението се взима от AliExpress. В случай на възстановяване/връщане на пари, продавачите обикновено предпочитат да връщат парите чрез PayPal, за да избегнат отварянето на диспут.
-
Как да постъпя, след като отворих диспут и продавачът ми иска да му прехвърля парите чрез PayPal?
-
Как да постъпя, ако поръчаната рокля не съвпада с очакванията ми?