Първа кола

  • 51 985
  • 698
  •   1
Отговори
# 240
  • Мнения: 1 822
Идеалка си е. Всичко според джоба на човека.

# 241
  • Мнения: 19 311
Един ден, когато децата ми изкарат книжки, бих им купила ето такива коли в началото, а после те да си купуват, каквото искат. Тъкмо до тогава ще им паднат цените и като за първа кола ще им е екстра.

За сина ми

Скрит текст:


На дъщеря ми

Скрит текст:


Обожавам кабриолетите, винаги съм искала да карам, но така и не ми се получи. Така поне покрай децата и аз ще им се порадвам  Mr. Green

# 242
  • Мнения: 1 822
Т'ва се кара в Калифорния, Южна Америка и т.н.

# 243
  • Мнения: X
Кабриолетите дори и с твърд таван са бела на стари години, а с мек положението е плачевно...

# 244
  • Мнения: 19 311
Т'ва се кара в Калифорния, Южна Америка и т.н.

Кабриолетите дори и с твърд таван са бела на стари години, а с мек положението е плачевно...

От нас това - на който не му харесва да си купува нова Simple Smile В крайна сметка хем подарък, хем претенции - няма как да стане. /това в кръга на шегата разбира се Simple Smile/

# 245
  • Варна
  • Мнения: 6 931
Smile
Фолксваген като цяло са скъпа марка и за една и съща цена друга марка ще ти предложи много повече екстри!

Пробвай да поддържаш ауди и пак ще си говорим кое е скъпо.

Чакай сега, аз говоря за предложени екстри, ти ми говориш за поддръжка?? Smile  Smile
На Ауди А4 и VW Passat примерно частите са им едни. И двете марки са от една група, еднотипни, скъпи.

Между другото онзи ден една приятелка ми показа каква кола са й оставили техните да кара - Daewoo Kalos.
https://www.cars.bg/?go=cars&p=view&carofferId=1522426
Еми много ме изкефи! Хем компактна отвън, хем просторна отвътре. Е да, полото ми е по-красиво и с 4 години по-ново, но пък и е 3 пъти по-скъпо. Joy 

# 246
  • Мнения: 27 872
Един ден, когато децата ми изкарат книжки, бих им купила ето такива коли в началото, а после те да си купуват, каквото искат. Тъкмо до тогава ще им паднат цените и като за първа кола ще им е екстра.


На дъщеря ми

Скрит текст:


Обожавам кабриолетите, винаги съм искала да карам, но така и не ми се получи. Така поне покрай децата и аз ще им се порадвам  Mr. Green
Ако някога обмисляш осиновяване, имай ме в предвид...имам книжка, добро дете съм. Laughing Laughing Laughing

# 247
  • Мнения: X
Smile
Фолксваген като цяло са скъпа марка и за една и съща цена друга марка ще ти предложи много повече екстри!

Пробвай да поддържаш ауди и пак ще си говорим кое е скъпо.

Чакай сега, аз говоря за предложени екстри, ти ми говориш за поддръжка?? Smile  Smile
На Ауди А4 и VW Passat примерно частите са им едни. И двете марки са от една група, еднотипни, скъпи.

Между другото онзи ден една приятелка ми показа каква кола са й оставили техните да кара - Daewoo Kalos.
https://www.cars.bg/?go=cars&p=view&carofferId=1522426
Еми много ме изкефи! Хем компактна отвън, хем просторна отвътре. Е да, полото ми е по-красиво и с 4 години по-ново, но пък и е 3 пъти по-скъпо. Joy 

ВАГ-ините са скъпи и чупливи автомобили. Но при фолцваген положението е ОК, докато при ауди си таковало майката.

# 248
  • Canada
  • Мнения: 3 383
Ауди е класи над Фоклсваген. И освен колко струва една кола, следващото за което се мисли при покупка е колко ще струва поддръжката. Simple Smile Фолксваген не бих си купила никога. Както каза Иван - чупливи са.

# 249
  • Мнения: X
Ауди са още по-чупливи от фолцваген, нищо че много системи и части са им идентични.

# 250
  • Варна
  • Мнения: 38 454
Да бе, сто класи над фолксваген, как не. Ядох й попарата на една такава "класна" кола. А дотук съм сменила три фолксвагена, включително така спрягания за "скъп" пасат, ами не, поддръжката ми не е скъпа.

# 251
  • Мнения: 19 311
Първо, няма такова нещо, като чупливи и здрави коли, когато става дума за кола втора употреба. Всичко зависи от това как е била карана и поддържана от предишния собственик/ци и как ще се кара и поддържа от новия. Примерно сестра ми си купи Голф 4-ка. Това е първата кола, която купува, нито е ходила на сервиз, нито нищо - директно я взе. Като я видях щях да се разплача - Голф 4-ка с чисто нови фарове и волан от Пасат. Какво ви говори това и познайте дали е имала проблеми с нея или не! Скъса се да я прави. Тази кола е толкова размазвана от предишните собственици, че направо ме е яд да я гледам.
Съседката също си купи Голф 4-ка. Но нейната не е мръднала. Кара си я вече няколко години, веднъж смени едни накладки и това е. Ето на - две еднакви коли, а разликата между тях е космическа!
Пример - аз карам Ауди А4 вече четвърта година. Единственото, което направих по нея това лято беше смяна на масло, филтри, ремъци и масло на скоростна кутия. Когато я купих всичко й беше сменено и нищо не съм пипала, освен да сменям гумите. Преди това карах Нисан Микра и при нея нещата бяха същите - само масло съм сменяла. Тя е с верига, така че нито ремъци, нито нищо. Не ми е мръднала. И нея я карах около 3 години.
Когато говорим за първа кола е ясно, че колата ще е по-старичка и вероятно ще дава проблеми. Нормално е. Но пък в крайна сметка първата кола се кара 1 - 2 години, докато шофьора се научи да кара и след това се сменя с по-нова. Като се вземе по-нова /или чисто нова/ всичко ще си е наред. Под по-нова визирам кола на 2 - 3 - 4 години.


# 252
  • Мнения: 19 311
Ако някога обмисляш осиновяване, имай ме в предвид...имам книжка, добро дете съм. Laughing Laughing Laughing

Ще те имам предвит. Само да ме поядосват още малко дечурлигата и направо ти звъня да идваш  Mr. Green

Другото, за което се сетих - няма как всички марки на Фолксваген да са здрави, само Ауди да са зле. Просто шанса да се попадне на читави Ауди А8, А7, А6, Пасат, Шкода Супърб и Октавия е малък, защото голяма част от тях са купувани за служебни автомобили, карани са точно, като служебни автомобили и хем са на стотици хиляди километри, хем са изтърбушени от всякъде. Голф и Ауди А5 и А3 се карат доста спортно и от тях също има доста, които са в не особено добро състояние. Затова и в предишните постове тук казах, че най-добрия вариант е колата да се вкара в оторизиран сервиз, където си знаят проблемите на всеки модел, ще направят пълна характеристика на колата и ще кажат всичко.

# 253
  • Варна
  • Мнения: 38 454
Пример - аз карам Ауди А4 вече четвърта година. Единственото, което направих по нея това лято беше смяна на масло, филтри, ремъци и масло на скоростна кутия. Когато я купих всичко й беше сменено и нищо не съм пипала, освен да сменям гумите.

И аз така ама с пасат. Така че онова изказване за класното ауди пред скъпия пасат е супер тъпо и ограничено.

Някой питаше за форд. Ето ви нещо да се посмеете по тоя повод.



Това висеше на стъклото на гумаджията, където си връткам гумите Simple Smile Доста се позабавлявах.

# 254
  • Мнения: X
Ако някога обмисляш осиновяване, имай ме в предвид...имам книжка, добро дете съм. Laughing Laughing Laughing

Ще те имам предвит. Само да ме поядосват още малко дечурлигата и направо ти звъня да идваш  Mr. Green

Другото, за което се сетих - няма как всички марки на Фолксваген да са здрави, само Ауди да са зле. Просто шанса да се попадне на читави Ауди А8, А7, А6, Пасат, Шкода Супърб и Октавия е малък, защото голяма част от тях са купувани за служебни автомобили, карани са точно, като служебни автомобили и хем са на стотици хиляди километри, хем са изтърбушени от всякъде. Голф и Ауди А5 и А3 се карат доста спортно и от тях също има доста, които са в не особено добро състояние. Затова и в предишните постове тук казах, че най-добрия вариант е колата да се вкара в оторизиран сервиз, където си знаят проблемите на всеки модел, ще направят пълна характеристика на колата и ще кажат всичко.

A8 и A6 служебни автомобили доста малко вероятно, по-скоро ги карат бизнесмени здраво. А7 пък ако намериш служебна освен някаква рекламна пари ти давам Grinning

Като цяло си права, най-важно е как е подържана една кола. Но все пак повечето модели на Ауди имат заложени бая проблеми, които започват сериозно да се появяват след 200к километра. За сравнение при повечето аналогични модели на Мерцедес проблемите започват след 300-350к. Например А4 Б8, няма една здрава конфигурация двигател/кутия с автоматични скорости, ако не е куатро. Бензиновите мотори имат дефект и харчат масло, прави се ремонт за 2-3к. Дизеловите пък трошат скоростната кутия мултитроник, която не е добре предвидена. Около 5 процента от 2.0тди на това поколение хвърля "нафтовата помпа" - който е спечелил от тази лотария гори с 5к лева. За 3.0тди пък където n на брой вериги са консуматив на 200к километра няма да говоря, бе случайно на този мотор галено му викат душегуба Grinning За такъв клас автомобил това са си сериозни разход, бил то и ауди.

Твоята А4-ка кое поколение и кой мотор е? Ако е Б7 1.8т е нормално да нямаш много грижи, това сигурно им е най-надеждния модел евър.

Общи условия

Активация на акаунт