Първа кола

  • 51 863
  • 698
  •   1
Отговори
# 465
  • Сф
  • Мнения: 5 574
Като цена до колко може да се свали, и колко й е реалната цена?

# 466
  • Мнения: 3 654
Като цена до колко може да се свали, и колко й е реалната цена?
Сравни ги в нета за да имаш реална представа за цена погледни поне още една такава кола за да имаш база за сравнение.Вече за цената както се договорите.

# 467
  • Мнения: 35 816
Много ми се вижда за Шкода на 110 хил. км.

# 468
  • София
  • Мнения: 6 425
Много ми се вижда за Шкода на 110 хил. км.
И на мен. И наистина е малко дървена.

# 469
  • sofia
  • Мнения: 9 258
Няма много обяви за Фабия и няма кой знае какъв избор, но тази е с добър двигател за това купе. Повечето в обявите са 1,2 и по 70 коня. Тоя формат коли, в тоя ценови клас са си дървени по принцип.
Колко може да се свали е въпрос на пазарене с продавача. Аз тия работи не ги умея и максимума, който съм смъквала е 200 лв. от цена 4000(примерно).
Отиди, тествай я и виж дали ще ти "проговори".

# 470
  • Мнения: 3 732
Извинете ме за глупавия въпрос, но какво точно значи "дървена"?
И за моята чух такъв коментар. Първа ми е, две чужди карах за малко и пак не разбрах подтекста на думата.

# 471
  • Мнения: 4 186
Извинете ме за глупавия въпрос, но какво точно значи "дървена"?
И за моята чух такъв коментар. Първа ми е, две чужди карах за малко и пак не разбрах подтекста на думата.
Дървена означава, че вози твърдо, по-трудна за шофиране и е лишена от към екстри.

# 472
  • Canada
  • Мнения: 3 383
Дървена означва, че вози твърдо, обикновено за тези, които се возят отзад.
Трудна за шофиране не знам какво значи - без хидравлика? Екстри без какви - паркинг камера, навигация?

# 473
  • Мнения: 3 732
Кое точно е екстра и кое е необходимост?

Питам защото не знам, не за да се заяждам.

П.П
Тия отзад ... Защо? Заради окачването ли?


# 474
  • София
  • Мнения: 6 425
Камера и навигация все още не са сериозен стандарт.
Дървеното, е по-скоро усещане, трудно се дава определение. Недобра возия, неповратливост, понякога лека нестабилност, "твърдост" и пр.
Най-голямото дърво, което аз лично някога съм карал, е фиат панда /от най-старите, ръбати/. Simple Smile  А съм имал ЗАЗ, карал съм и москвич. Simple Smile

# 475
  • Canada
  • Мнения: 3 383
Кое точно е екстра и кое е необходимост?

Питам защото не знам, не за да се заяждам.

П.П
Тия отзад ... Защо? Заради окачването ли?




Заради окачването, да.

Най-голямото дърво, на което съм се возила беше Рено Сценик. Зъбите ми тракаха отзад, егати ужаса.

# 476
  • Мнения: 19 291
Карала съм доста коли, но по-голямо дърво от Форд до сега не съм срещала. Все си мисля, че Шкодата ще е поне една идея по-приятна за каране

# 477
  • Мнения: 35 816
Возила съм се отзад в Дачия Дъстър. Е, няма такова дърво, имах чувството, че ще ми изпаднат бъбреците и то по сравнително хубав път.

# 478
  • Мнения: 3 732
Четейки написаното и моята кола е дървена.

Друго си мисля - колко е важно задволанното устройство и колко колата.
Аз ако карам и не намаля на легнал полицай или дупка, не само тия отзад, а и тоя до мен може да си ударят главата в тавана ако не е колана.
Същата кола в ръцете на умел шофьор, а аз до него, катери почти отвесни баири, не присецва, не гасне, не се усеща как вози. Дори звука й е различен - приятен и монотонен.

Кое прави добрия шофьор такъв? Изминатите км, годините книжка или усета и уменията? Последните две как се придобиват?

Последна редакция: ср, 03 окт 2018, 23:09 от Plava luda lutka

# 479
  • София
  • Мнения: 6 425

Кое прави добрия шофьор такъв? Изминатите км, годините книжка или усета и уменията? Последните две как се придобиват?


Кое е първо? Яйцето или кокошката. Simple Smile

Общи условия

Активация на акаунт