Както, предполагам, се досещате от заглавието на темата, това ще да е поредната питанка относно организационните въпроси свързани с бременността прекарана редовно във висшето учебно заведение.
Историята е следната:
Студент първи курс съм в частен университет. В началото на учебната годината разбрах, че ми предстои тази малка плашеща радост в живота на една жена. С течение на времето покрай напасване с лекари, тичане по изследвания и лекции възникнаха няколко административни въпроси, чиито отговор, някак, основните източници в интернет не формулират съвсем ясно.
Въпроси:
1. При следване в редовна форма на обучение на бъдещата майка се полага парично възнаграждение(платено двукратно, в последователни семестри) в размер 2880лв. Вярно или грешно?
В случай, че не греша, каква следва да бъде процедурата към получаването на сумата? Съответно, каква е нужната ми документация, условията и последователните стъпки?
2. Нужно ли е прекратяване на посещаването на учебните занятия в определен момент от бременността в случай, че се чувствам добре здравословно?
3. Полага ли ми се някаква социална стипендия и поема ли се майчинство от университета предвид, че по статут съм безработна от началото на октомври месец тази година?
Благодаря Ви, предварително.
Извинявам се, за хаотичността в темата.
Въпреки мрачното време навън, усмихнат и успешен ден на всички!