Пазаруване от Aliexpress.com 53

  • 95 671
  • 740
  •   1
Отговори
# 615
  • Мнения: 21
пак не става. Излиза това
You haven't finished adding your card. Fill in your card information and click 'done' or click 'cancel' to use another card.

# 616
  • Бургас
  • Мнения: 1 929
и мен ме бяха принудели да е запомня, но не ми пука на 1 март е деактивираха и като падне нацяло снега ще си взема нова

http://virtualcard.ccbank.bg/index.php?m=850&lang=1

и се надявам да нямам проблеми като си сменя данните в алиплей

Последна редакция: нд, 04 мар 2018, 00:41 от musicdoubl3

# 617
  • у нас
  • Мнения: 7 447
пак не става. Излиза това
You haven't finished adding your card. Fill in your card information and click 'done' or click 'cancel' to use another card.
Натисни Done после ще махнеш данните на картата.

# 618
  • Мнения: 1 462
Здравейте как е възможно да изтрия вече добавена карта с която са направени няколко поръчки след добавянето. Пробвах какво ли не не ми се получи.

# 619
  • София
  • Мнения: 37 829
Здравейте как е възможно да изтрия вече добавена карта с която са направени няколко поръчки след добавянето. Пробвах какво ли не не ми се получи.
Тук пробва ли?
https://intl.alipay.com/user/queryUserBindCard.htm
Manage your cards

# 620
  • Мнения: 1 462
Здравейте как е възможно да изтрия вече добавена карта с която са направени няколко поръчки след добавянето. Пробвах какво ли не не ми се получи.
Тук пробва ли?
https://intl.alipay.com/user/queryUserBindCard.htm
Manage your cards
Не бях пробвала, вече пробвах получи ми се, премахнах я.
Благодаря!

# 621
  • Мнения: 1 462
Аз пак с въпрос : оставащото време за обработка ми е 1ден и нещо. Какво следва?. Да увелича ли времето за обработка или да откажа пратката, платена е ?

# 622
  • Мнения: 1 273
Здравейте! От скоро пазарувам от Али...Получих си поръчката, но в действителност няма нищо общо с описанието и това, което съм поръчала. Писах на продавача, пратих снимки, както пожела и накрая отговори, че съжалява, ама може само да ми направи отстъпка при следващо пазаруване...Аз обаче при това положение нямам намерение повече да пазарувам от него. Има ли смисъл да пускам диспут и изобщо посъветвайте ме как да постъпя?

# 623
  • Стара Загора
  • Мнения: 2 753
Здравейте! От скоро пазарувам от Али...Получих си поръчката, но в действителност няма нищо общо с описанието и това, което съм поръчала. Писах на продавача, пратих снимки, както пожела и накрая отговори, че съжалява, ама може само да ми направи отстъпка при следващо пазаруване...Аз обаче при това положение нямам намерение повече да пазарувам от него. Има ли смисъл да пускам диспут и изобщо посъветвайте ме как да постъпя?

Aз бих пуснала диспут с приложени снимки

# 624
  • Мнения: 1 120
Аз пак с въпрос : оставащото време за обработка ми е 1ден и нещо. Какво следва?. Да увелича ли времето за обработка или да откажа пратката, платена е ?
И при мен има подобно нещо. Непрекъснато се оправдават че имали празник.?! Е,  наптаво ми писна. Десет дни още не са я пуснали???

# 625
  • Мнения: 1 462
Аз пак с въпрос : оставащото време за обработка ми е 1ден и нещо. Какво следва?. Да увелича ли времето за обработка или да откажа пратката, платена е ?
И при мен има подобно нещо. Непрекъснато се оправдават че имали празник.?! Е,  наптаво ми писна. Десет дни още не са я пуснали???
Аз редом с тази поръчка имам и от друг продавач и тя тръгна..
Та да видим.
Ще видиме какво ще ме посъветват по опитните??

# 626
  • Бургас
  • Мнения: 1 929
след китайската нова година (официалните дни), фирмите имат още 2 седмици почивка
което значи до 5 март - в този период дори ида ви ги спуснат ще седят в местната им поща

всички които пазарите имате нет и можеше да си го проверите

http://calendarite.com/Kitaiska-Nova-Godina.html

Последна редакция: нд, 04 мар 2018, 22:48 от musicdoubl3

# 627
  • Бургас
  • Мнения: 1 929
Аз пак с въпрос : оставащото време за обработка ми е 1ден и нещо. Какво следва?. Да увелича ли времето за обработка или да откажа пратката, платена е ?
ще ти е пусне, не вярвам да изгуби клиент - какъв търговец е ако гони клиенти
А и да не ти е пусне нищо не губиш връщат се автоматично парите

# 628
  • Мнения: 1 120
Благодаря ви!

# 629
  • Мнения: 1 462
Аз пак с въпрос : оставащото време за обработка ми е 1ден и нещо. Какво следва?. Да увелича ли времето за обработка или да откажа пратката, платена е ?
ще ти е пусне, не вярвам да изгуби клиент - какъв търговец е ако гони клиенти
А и да не ти е пусне нищо не губиш връщат се автоматично парите

Да но при условие че изтича времето за обработка, какво следва от моя страна?

Общи условия

Активация на акаунт