Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как мога да откажа поръчка?
Как да спра преобразуването на плащанията, ако вече съм избрал опцията за плащане в евро или в лева?
Как мога да върна артикул, закупен от Amazon Warehouse?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как мога да откажа поръчка?
За да откажете поръчка от Amazon, първо влезте в акаунта си и отидете на „Последни и текущи поръчки“. Ако има бутон „Редактиране на поръчката“, можете да я промените или анулирате. Поръчките могат да бъдат отказани или променени само преди парите да бъдат блокирани от вашата карта. Можете също така да опитате да се свържете с чат поддръжка и да поискате отмяна на поръчката; въпреки това, средствата ще бъдат деблокирани след около 45 дни, в зависимост от вашата банка.
-
Как да спра преобразуването на плащанията, ако вече съм избрал опцията за плащане в евро или в лева?
-
Как мога да върна артикул, закупен от Amazon Warehouse?
За да върнете артикул, закупен от Amazon Warehouse, трябва да го направите в рамките на 365 дни. Влезте в профила си и отидете до менюто за връщане. Изберете артикула и разпечатайте етикета за доставка със снимка. Поставете артикула в кутия и го изпратете с Български пощи, препоръчано, без приоритет. Доставката обикновено отнема 7-8 дни. Разходите за доставка не се възстановяват в този случай. За връщане на дефектен артикул VIP членовете поемат разходите за доставка. За целта трябва да снимате разписката от пощата и да им я изпратите по имейл.
-
Как мога да се свържа с отдела за обслужване на клиенти на Amazon?
-
Какви са наблюденията за намаленията на смесители и душове по време на Черния петък?