На какъв план сте? /мобилни оператори/

  • 148 975
  • 3 388
  •   1
Отговори
# 795
  • Мнения: 17 921
Знаете ли КРС в какъв срок отговаря? Жалбата ми е входирана на 22.02., нямам отговор. В сайта им не виждам къде може да се провери развитието.

# 796
  • Мнения: 5 827
На нас при преподписване ни предлагат такса,важаща само за половината срок на договора. Та четете и малките букви,да не се окаже,че служителят волно или не ви е заблудил.
Нашите така при прекратяване бяха ,,объркани,,и получиха призовки от фирма за вземания за прекратен в срок договор. Оказа се,че служителят е вписал грешна дата и от там дължаха неустойки за две години. Оправихме се с цената на месеци разправии и много нерви на нашите.

# 797
  • Мнения: 75 441
От КРС ми върнаха само вх.номер. И от КЗП така...в жалбите посочих отговор да ми върнат по имейл който посочих. Не помня от КРС дали получих по мейл, или са пратили на адреса на майка писмо, което се е загубило...в понеделник ще преровя документите и ще мога да кажа.

А, гледам аз всичко. Ще чекна да влезе в сила след 7 дни, та да имам време още веднъж да го изчета. Чета го бавно и преди подпис да се сложи.

Обмислям да прехвърля майка на дом.нет и тв към местен доставчик, а само моб. гласови услуги да й останат към вивата. Поне ще се отърве от безумното индексиране всяка година, местните ни доставчици НЕ индексират, ще отпадне и тегавата разправия на всеки 2г, която ужасно ме отегчава и натоварва.

Та, бай бай, виваком...скоро...

Чревоугодник, мерси.

# 798
  • Мнения: 2 283
Здравейте, безплатните мб важат ли в Лондон или трябва допълнителен пакет да се купува от 123?
На Виваком съм.
Благодаря .

# 799
  • Мнения: 75 441
От оператор Виваком получавам до тук три оферти...все различни.
Единият път казвам кои услуги искам да комбинирам, да дадат оферта - отсреща друго ми говорят. Смешковци.

# 800
  • Мнения: 5
Повече от 10 години бях клиент на Теленор/Йетел и прочие, но тази година обмислям да ги сменя вече, не са никак конкурентно способни особено пред Виваком. В момента таксата ми е 39 лв, това след като си актуализираха цените два пъти, имам неограничени минути, интернет на скорост 100 мб и едно безплатно приложение, във Виваком същата работа + безплатни смс-и е на 33 лв... Въпросът ми е как стоят нещата с прехвърлянето на номер, защото искам да си го запазя, договорът ми изтича през май, колко по-рано да се задействам?


Операцията за прехвърляне номера ми към друг оператор започнах към края на договора ми с Глобул. Най-лесно и бързо е с нов номер към новия оператор, става за миг. Но за да си запазиш същия номер трябва да действаш и с двата оператора (говорете и с двата и ще Ви кажат подробности как/какво) но има една тънкост... Уверете се, чрез новия оператор, че Глобул със сигурност са пуснали заявката към прехвърляне на номера Ви.. Мен месеци наред ме влачеха "има забавяне, трябва да се изчака", продължавах да им плащам тъпия план и не издържах.. отидох при другия оператор да видя те какво ще кажат и се оказало, че Глобул никакви заявки не са пращали за прехвърлянето, а просто са си ме лъгали и държали към тях през цялото време.  И още в същия ден ги настъпихме да пуснат тъпата заявка и след 7 дена, както ми и казаха, ми спряха Глобул сим картата и си пъхнах тази на новия оператор и бум. Всичко точно

# 801
  • Мнения: 75 441
На сайтовете и на трите оператора има качена информация как става това.
Отваряте, четете.
Например ако искате да прехвърлите номера си към виваком, четете тук
https://www.vivacom.bg/bg/residential/polezni-syveti/chesto-zada … uslugi-na-vivacom

Ходи се при НОВИЯ оператор. Сега е така. Преди години не знам.

# 802
  • Мнения: 61 637
Уверете се, чрез новия оператор, че Глобул със сигурност са пуснали заявката към прехвърляне на номера Ви.. Мен месеци наред ме влачеха "има забавяне, трябва да се изчака", продължавах да им плащам тъпия план и не издържах.. отидох при другия оператор да видя те какво ще кажат и се оказало, че Глобул никакви заявки не са пращали за прехвърлянето, а просто са си ме лъгали и държали към тях през цялото време. И още в същия ден ги настъпихме да пуснат тъпата заявка и след 7 дена, както ми и казаха, ми спряха Глобул сим картата и си пъхнах тази на новия оператор и бум. Всичко точно

Грешката е твоя, че си се занимавал с Глобул/Теленор, а не само с новия оператор. Аз не съм информирала Теленор, че се местя във Виваком, отидох само да си платя в офис последните такси.
Преди 4 години беше това.

# 803
  • Буркина Фасо
  • Мнения: 16 828
Няма изгодни никъде.
Не знам защо за пенсионери няма спец.планове...а само за хора с ТЕЛК има, и то над 50%..и само слухови и зрителни увреждания бяха при единия оператор дори.
моя позната  чува и вижда нормално, но е с друг ТЕЛК - използва си намалението от Вивата.

# 804
  • Мнения: 75 441
За пенсионери говоря. Не за телкаджии работещи или не.

# 805
  • Мнения: 17 042
Всъщност и тези облекчения за ТЕЛК се дават само на хора, които са пълнолетни. Едното ми дете е с ТЕЛК, но въпреки, че съм родител не мога да взема на детето си специалния план. Добре, ме бабата (на 90г) също ни е с ТЕЛК, че на нейно име може от А1 три отделни карти. Но за дете и със 100% не може.
Предполагам, ме защото пенсиите по болест са доста по-малки, а тези хора са с ограничени възможности, затова са им дали такова облекчение.
Аз пък тэрся планове за деца - повечко интернет, а не безкрайни минути, по-ниска цена, ограничения / защита за номер на дете - да не може например да му се звъни с разни реклами...и все ми предлагат ... майкита....

# 806
  • Мнения: 6 382
Аз пък тэрся планове за деца - повечко интернет, а не безкрайни минути, по-ниска цена, ограничения / защита за номер на дете - да не може например да му се звъни с разни реклами...и все ми предлагат ... майкита....
Виж какво сме писали последните страници. Това "повечко интернет" е доста субективно и трябва повече конкретика.
Защита от рекламни обаждания и съобщения няма, но можеш да откажеш такива издаващи от оператора, както и би трябвало вече всеки телефон да има възможност да блокираш всички входящи обаждания и съобщения с изключение на тези в контакти. Така кардинално можеш да си решиш този проблем.

# 807
  • Мнения: 17 042
Кэм момента съм намерила решение на проблема си. Това, което аз търсех за дете беше нещо от порядъка на до 1000 минути, може и по-малко и 5-6000 ГБ интернет, без роуминг, защото децата ми няма на кого да звънят в чужбина или от чужбина. А след една възраст, аз и да блокирам даден номер, то детето, ако иска, може да го разблокира.
Преди време след закупуване на предплатена карта започнаха обаждания от мъж, който звънеше от един и същ номер и търсеше един и същ човек. Всеки път, в който аз вземех телефона на детето и казвах, че това е телефон на дете и не познаваме такова лице тормозът продължаваше. При връщане на обаждане попадах на централата на оператора. Накрая звъннах в централата обясних проблема и след проверка от тяхна страна, звъненето престана. Но съмнението, че е от техен служител остана. Редовноот оператор звънят на децата да предлагат нови планове, звънят от кредитни институции да си предлагат кредитите и подобни...Затова казвам, ме трябва да има защитени номера за деца, на които да не може да се звъни току-така. Нещо подобно на картите за майкита, на чиито номера може да се звъни само от ограничен брой въведени предварително номера. От тези номера да не може да се правят покупки в приложения и игри и т.н.
Достатъчно интернет за мен значи да не ми се предлагат планове с по 100 - 600 - 1000 ГБ интернет, ясно е, че децата играят игри и извън дома, а фемили линкът спира да действа, ако няма интернет. И всичко това се предлага на едни немалки цени. Защо на дете с ТЕЛК не се предлагат преференциални условия както и за пълнолетните? Дори и самото дете да не е в състояние да ползва телефон, то нали родителят е негов законен представител, в много случаи е и асистент на детето и не е в състояние да работи?

# 808
  • Мнения: 17 921
Защото няма как да знаеш кой ползва номера. Ти може да вземеш план за детето на супер ниска (в сравнението с другите) цена, но да си го ползваш ти.

# 809
  • Мнения: 17 042
Ако е дете с увреждане защо майката да не може да ползва или самото дете?

Общи условия

Активация на акаунт