Какво представлява WebСъветник?

WebСъветник е онлайн платформа за писмени и телефонни консултации с лекар.
Регистрираните в платформата потребители могат да направят:

  • писмена консултация чрез изпращане на запитване или
  • телефонна консултация под формата на телефонен разговор с лекар, който има график за този вид консултации

Всеки потребител закупува т.нар. кредити, с които след това може да проведе консултация.
Тя може да бъде писмена или телефонна – с конкретен консултант по избор или с дежурен лекар на линиите “Дежурен лекар деца” и “Дежурен лекар възрастни”.
Всеки от консултантите има цена за даваните от него консултации, която се определя в зависимост от неговата квалификация (брой специалности, наличие на академична титла, опит и т.н.)

Какво е необходимо, за да проведете консултация в WebСъветник

  • Регистрация и активиран профил (потвърден през линк, изпратен на имейла, посочен при регистрацията). Всеки новорегистриран потребител получава 10 бонус кредита при своята регистрация. Потребител може да бъде всяко лице, навършило 18 години. Родителите добавят децата си като пациенти към своя потребителски профил и извършват консултации от тяхно име.
  • Наличие на поне 20 кредита в профила (минималната цена за писмена или телефонна консултация в WebСъветник, еквивалентът в лева е 10 лв.)
  • Връзка с интернет за писмените консултации и телефонна връзка за телефонните консултации
Препоръчваните браузъри са Chrome и Mozilla, по възможност последните им версии.
  • Тук ще откриете указания как да  използвате WebСъветника стъпка по стъпка

Какви консултации можете да проведете в WebСъветник?

Най-честите видове запитвания, които получаваме от потребители в платформата, са:

  • Съвети за кърменето, храненето, къпането, разходките и други важни въпроси за новороденото.
  • Симптоми като температура, повръщане, диария, хрема, кашлица, обрив и др. Ориентир доколко е спешно да се посети лечебно заведение.
  • Съвети и разяснения по назначено лечение, планирана операция или болнично лечение.
  • Разчитане на лабораторни резултати.
  • Корекции във вече назначено лечение след преглед на живо в 1ДКК или МКЦ “Моят лекар”.
  • Съвети за провеждане на задължителни и препоръчителни ваксинации.
  • Второ мнение по документи от изследвания, епикризи и др. документи.
  • Съвети при здравословни проблеми на отдалечени места, в които нямате достъп до лекар.
  • Здравни съвети за предстоящи пътувания в чужбина.
  • Административни въпроси, свързани с НЗОК, ЛКК, смяна на личен лекар, участие в клинични проучвания и т.н.
  • По-специфични въпроси, свързани с хронични заболявания, които изискват преглед от специалист – подготовка за прегледа, необходими изследвания и т.н.

Трябва да имате предвид, че консултацията в WebСъветник не може да бъде еквивалент и не може да замести прегледа при лекар на живо, а може единствено да даде ориентир по отношение на: спешността на състоянието, необходимите изследвания, какъв специалист да се посети, какво предстои като прегледи и изследвания и други уточнения и разяснения, свързани със здравното състояние на пациента и диагностично-лечебния процес.

В какви случаи не бива да използвате WebСъветник?

Ако смятате, че състоянието Ви изисква незабавна лекарска намеса, моля, свържете се със Спешна медицинска помощ на телефон 112!

Какви специалисти има в WebСъветник

  • Педиатър
  • Детски пулмолог
  • Детски нефролог
  • Детски гастроентеролог
  • Детски дерматолог
  • Детски хомеопат
         
  • Нефролог
  • Гастроентеролог
  • Невролог
  • Дерматолог
  • Вътрешни болести
  • УНГ
  • Пулмолог
  • Инфекционист
         
  • Дежурен лекар деца
  • Дежурен лекар възрастни
  • Административен специалист

В WebСъветник в момента има 24 активни консултанти и техният брой непрекъснато се увеличава.

Работно време и срок за отговор

Дежурните линии за деца и за възрастни в WebСъветник работят от 8:00 ч. сутринта до 20:00 ч. вечерта, 7 дни в седмицата. Графиците за телефонни консултации са различни в различните дни, в зависимост от възможностите, обявени от нашите консултанти. Срокът за отговор на писмена консултация е 24 часа, а за телефонна – в рамките на 2 часа.


Вижте още

Специалистите в WebСъветник

Как да използвате WebСъветник

Последна редакция: сб, 02 дек 2017, 16:44 от Редактор*