eBay – 98

  • 63 752
  • 736
  •   1
Отговори
# 720
  • Мнения: 6 885
Предполагам, че са погледнали и като се видяли, че пише доставено не са гледали на кого е доставено. То за да видиш трябва да погледнеш tracking events. Обаче не ми даде възможност да им изпратя скриншот.

Ето какво ми отговориха:

Thank you for contacting eBay Customer Support.

 

I am sorry to learn that the transaction for 233124935455 did not go as expected and the “Item Not Received” case that you had filed was closed in the seller’s favour.

 

Just to validate the decision, I also thoroughly checked the tracking details as ХХХХХХХХ and was able to confirm that the item was delivered to your address. Hence, based on this investigation, we were obliged to close the case in the seller’s favour.

 

However, please don’t worry as there are a couple of other possibilities that we may want to look at to trace your item. It is highly likely that the delivery person from courier company may have handed it over to one of your neighbours. Alternatively, it is likely that they may have left your parcel at any “safe place” on your premises.

 

On the other hand, if you’ve personally checked it with your neighbor, and have also thoroughly checked all the safe place(s) on your premises with no avail, then there is still one other option we can explore, and that is getting a proof of non-delivery from the courier company.

 

For us to initiate a full refund to you, a proof of non-delivery will act as a good evidence. I know it may be a bit of an effort to reach out to the courier company, but trust me; I have come across many cases in the past wherein I was able to make it right for the buyers who managed to get the proof of non-delivery.

 

Simply contact respective courier company and ask them to investigate the issue. If after their investigation, which typically takes 2 to 3 business days, they can confirm that the tracking details ХХХХХХХХ were incorrect or invalid, just share the screenshot of the investigation letter/document with us on the below path:

 

https://ocsnext.ebay.co.uk/ocs/mudcwf?deptName=UKeBP

 

Please be assured that you have 30 days to appeal. So, when you appeal this case, please don’t miss out on sharing the above investigation letter/document as that is the only way we can overturn this decision; and we’ll happily do it for you.

 

I know this seems like a bit of work and I would happily do this for you except we cannot contact a courier service on behalf of a recipient due to EU Data Protection Laws. Trust me in saying that this is the best option we have, to help resolve this problem. Please contact your courier company as soon as possible so we may have this information to help you soon.

 

I hope you find the above course of action helpful, and we look forward to your email with the letter of investigation confirming proof of non-delivery to initiate the refund to your account.

 

Kind Regards,

 

Arjav P.

eBay Customer Support

# 721
  • Sofia
  • Мнения: 15 553
Ами, ти най-важното не си се погрижил да разберат. При това положение, много ясно, че ще отсъдят в полза на продавача. Те изобщо нямат представа, че пратката е у него, съдейки по отговора им.

# 722
  • Мнения: 6 885
И аз така разбирам, но какво да направя като са слепи. Аз им писах в обжалването да прегледат информацията от тракинг номера за да видят, че се е върнала обратно. Те обаче затвориха случая и ми изпратиха този отговор. Сега не знам какво да правя. Да пращам ли скриншот на този линк или какво?

# 723
  • Мнения: 3 729
Свържи се с чата и поискай да говориш с човек, че последно някакви ботове бяха пуснали.
Обясни, че пратката е върната на продавача.
Ако кажеш, че не си получил нищо, ще проверят тракинга и ще ти кажат, ами, ето, пише доставено.
И повтори няколко пъти, че пратката е върната и дори в момента е при продавача, а не при теб, съседа или кучешката къщичка.
Дано да хване.

# 724
  • Мнения: 6 885
Писах си с човек от чата, казах му да провери и виж какво ми отговаря идиота.

ь10:34:29 UTC Leon

    I can see it was returned to the seller, but they fulfilled the order by posting it to your address. I have reviewed the tracking and it is showing they posted it using your details. You will need to contact your postal service to ask them to investigate this

И си повтаря да съм се свържел с холандски пощи, с румънски пощи да разследвали. Кво да разследват то си пише, че пратката се е върнала, а в нашите пощи изобщо не е била.

Изпратих им скриншот с движението на пратката на този линк, който ми бяха дали с обяснения кога и къде е била пратката и как се е върнала пък дано попадне в някой, който не е малоумен. Те просто виждат горе, че е доставена и край. Изобщо не четат на кого е доставена. Отворих и в пейпал диспут.

# 725
  • Мнения: 3 729
Ами, явно няма какво повече да се направи, щом и чатът не е умилостивен.
Не са идиоти хората, в отговора виждаш и каква е логиката на такова решение: продавачът е изпълнил задълженията си и е изпратил на посочения от теб адрес. Според правилата на платформата не е допуснал грешка, за която да носи отговорност.
Много лошо стечение на обстоятелствата, но няма как да докажеш, че никой не ти се е обадил за пратката, щом в тракинга пише друго.
Дано пейпал успеят да помогнат.

# 726
  • Мнения: 2 373
Много лошо стечение на обстоятелствата, но няма как да докажеш, че никой не ти се е обадил за пратката, щом в тракинга пише друго.
Не се вижда какво пише на тракинга. При куриерите се дава срещу подпис и продавача трябва да покаже подписа на купувача (куриерите дават на продавача снимка на подписа върху бланката за получаване).
При получаване от пощата трябва да снимате за сравнение статусите от една получена и тази неполучената пратка. Статусите се различават и си пише на чист английски когато е получена и когато е върната. Вече дали е върната по вина на купувача т.е. купувача е отказал да я вземе вече е друга тема. Когато една пратка се върне по причина - отказана да бъде получена от купувача това си върви с документи. В такъв случай имат право да си приспаднат от сумата транспорта в двете посоки (не е 1-2 долара, а доста повече) и да върнат остатъка (ако е останало нещо).

# 727
  • Мнения: 6 885
Ами, явно няма какво повече да се направи, щом и чатът не е умилостивен.
Не са идиоти хората, в отговора виждаш и каква е логиката на такова решение: продавачът е изпълнил задълженията си и е изпратил на посочения от теб адрес. Според правилата на платформата не е допуснал грешка, за която да носи отговорност.
Много лошо стечение на обстоятелствата, но няма как да докажеш, че никой не ти се е обадил за пратката, щом в тракинга пише друго.
Дано пейпал успеят да помогнат.

Аз също не съм допуснал грешка. Грешката е на холандските пощи, че не са дали информация при кой куриер е пратката. А сега тези от ибей си измиват ръцете като ме пращат да търся по куриери, пощи и съседи да разследват и да търсят къде е пратката. То се вижда къде е пратката, разбирам да се губи някъде и да се налага да се търси, ама сега...

# 728
  • на пистата
  • Мнения: 5 840
Ами, явно няма какво повече да се направи, щом и чатът не е умилостивен.
Не са идиоти хората, в отговора виждаш и каква е логиката на такова решение: продавачът е изпълнил задълженията си и е изпратил на посочения от теб адрес. Според правилата на платформата не е допуснал грешка, за която да носи отговорност.
Много лошо стечение на обстоятелствата, но няма как да докажеш, че никой не ти се е обадил за пратката, щом в тракинга пише друго.
Дано пейпал успеят да помогнат.

Аз също не съм допуснал грешка. Грешката е на холандските пощи, че не са дали информация при кой куриер е пратката. А сега тези от ибей си измиват ръцете като ме пращат да търся по куриери, пощи и съседи да разследват и да търсят къде е пратката. То се вижда къде е пратката, разбирам да се губи някъде и да се налага да се търси, ама сега...
Ако не ви затруднява бихте ли ми дали номера на пратката и пощенския код на града ви

# 729
  • на пистата
  • Мнения: 5 840
Холандските пощи ги поемат DPD тук.Ето тракинг на моя пратка от холандия,има номер-Баркод партнер,това е товарителницата на ДПД в България.Аз така си проследих моята пратка.Проверете си вашата и си скриншотнете че е върната обратно.Може и да го видят

# 730
  • Мнения: 6 885
И от пейпал ми отхвърлиха диспута за съжаление. Ще трябва да ги прежаля тези пари и друг път да знам, че защитата на купувача е бошлаф работа.

# 731
  • Мнения: 1 196
A продавача на тра-ла-ла ли се прави?След като е получил стоката обратно защо не ти връща парите?
Нищо ли не ти отговаря?
И според мен НЕ ти,а те трябва да докажат,че са ти доставили стоката.Нека покажат подписа ти,че си я получил.Ако съм но твое място ще се разправям до последно.Не ги оставяй!Може и да има някаква измама с тези тракинг номера.
Търси и ДПД да ти докажат,че стоката се е върнала обратно при изпращача.Те може да ти дадат това инфо.Така също ще докажеш,че стоката не е у теб.

# 732
  • Sofia
  • Мнения: 15 553
Е, той май писа, че продавачът е отказал да му върне парите.

# 733
  • на пистата
  • Мнения: 5 840
A продавача на тра-ла-ла ли се прави?След като е получил стоката обратно защо не ти връща парите?
Нищо ли не ти отговаря?
И според мен НЕ ти,а те трябва да докажат,че са ти доставили стоката.Нека покажат подписа ти,че си я получил.Ако съм но твое място ще се разправям до последно.Не ги оставяй!Може и да има някаква измама с тези тракинг номера.
Търси и ДПД да ти докажат,че стоката се е върнала обратно при изпращача.Те може да ти дадат това инфо.Така също ще докажеш,че стоката не е у теб.
При ДПД въобще не излиза такъв номер на товарителница

# 734
  • Мнения: 1 196

[/quote]При ДПД въобще не излиза такъв номер на товарителница
[/quote]
Това ми говори само,че има измама с тракинг  номера 🙄

Общи условия

Активация на акаунт