eBay – 98

  • 67 468
  • 736
  •   1
Отговори
# 660
  • София
  • Мнения: 487
Искам да попитам , след като продавам в ebay.co.uk там валутата е паунди , в пейпал каква валута да ползвам , сложила съм пак паунди , но после те ги прехвърлят от паунди в евро в сметката ми , а евро в лева идват в сметката ми , по този начин с това превалотиране парите доста намаляват , вие как процедирате с валутите .

# 661
  • Мнения: 4 916
На коя версия е регистрацията в ebay? Таксата ще се начислява във валутата на сайта, където е регистрацията. Ще има и конвертиране в пейпал, ако няма баланс по сметка във съответната валута - курсовете на пейпал са доста дървени.
За да избегнеш конвертирането в пейпал, може да продадеш някой друг артикул на сайта, където ти е регистрацията, т.е, ако е на .com, продай нещо в долари и ги остави в пейпал - така следващият месец, когато ти начислят такса в долари, ще си вземат от този баланс, вместо от наличността в лири или по карта.
За теглене към сметка пейпал си има такса и тя няма как да бъде избегната.

# 662
  • Мнения: 1 236
За да избегнеш конвертирането в пейпал, може да продадеш някой друг артикул на сайта, където ти е регистрацията, т.е, ако е на .com, продай нещо в долари и ги остави в пейпал - така следващият месец, когато ти начислят такса в долари, ще си вземат от този баланс, вместо от наличността в лири или по карта.
За теглене към сметка пейпал си има такса и тя няма как да бъде избегната.
Да,за теглене на пари от пейпал към карта има такса - 3.50лв. ако не се лъжа.
И независимо в каква валута ти е баланса в Пейпал,те ти конвертират в левове.Което е адски тъпо,ако сметката ти е в друга валута.Ще настане едно превалутиране по сто пъти...
НО ако изтеглиш парите си от Пейпал към сметка (т.е. вкарваш номера на сметката по картата - IBAN - ),тогава няма такси,няма и превалутиране от Пейпал!
Изпращат ти точно тази валута и точно толкова,колкото имаш в баланса.
Баланса си също можеш да избираш в каква валута е - евро,долари,паунди и още списък други...
Веднъж обърнах баланса си от паунди в евро и беше ок.Но после поисках отново да сменя баласа си в паунди и ми изписа по-малка сума от първоначалната.Така че,ако сменяш валутата си в Пейпал,внимавай!

# 663
  • Мнения: 8 500
Имам проблем с една пратка от Холандия. Проблемът е следният:
Спечелих, платих и продавача пусна пратката с таркинг номер през холандските пощи. Дотук всичко точно. Пратката пристигна в България на 14.02  и на 15.02 се появи съобщение на сайта на холандските пощи "Shipment available at pick-up location". Изчаках няколко дни и след като не получих известие отидох в пощата да я търся. Там ми казаха, че няма нищо за мен, но е възможно да я обработват още и да почакам. Мина още седмица и пак ходих да проверя в пощата и пак нямаше нищо. И изведнъж на 01.03. в холандският сайт се появи съобщение, че пратката се връща към подателя и на 09.03 показа, че му е върната обратно. Вчера отворих диспут в ибей, че си искам парите обратно, а тоя се опъва, че не съм си я взел. Какво да правя?

# 664
  • Мнения: 4 916
Много лошо те е прецакала някоя мързелива лелка в пощата. Трябвало е да отидеш с проследяващия номер в пощата и да се свържеш с продавача, за да обясниш, че има проблем с получаването.
В този случай продавачът няма вина, че пратката не е доставена и не съм убедена, че ибей ще го принудят да ти върне парите.
Пиши как се е развил случаят.

# 665
  • Мнения: 8 500
Не съм склонен да обвинявам Български пощи, защото пратката изобщо май не достигала до тях. Склонен съм да мисля, че Холандските пощи са я дали на частна куриерска фирма, а куриерът изобщо не е посетил адреса. Практиката на Български пощи е да изпратят две известия и чак след 20 или повече дни връщат пратките към подателите им.

# 666
  • Sofia
  • Мнения: 16 418
Аз не виждам абсолютно никакви основания да не си получиш парите обратно. Не разбирам какво те притеснява...

# 667
  • Мнения: 4 916
Куриерите не лепят ли стикери с телефон за връзка?

Известията от пощата са изцяло на милостта на съседите.

От служителката в пощата зависи много. Тази, която работи в местния пощенски клон, е доста бърза и експедитивна. Излезе ли в отпуска обаче настава адският хаос. Минавам след работа да питам има ли пакет за мен, проверяват, отговарят ми, че не, прибирам се вкъщи и на пощенската кутия - закачено известие, че имам пратка. Връщам се на следващата сутрин с известието, проверяват и изведнъж намират нещото за получаване.

# 668
  • Мнения: 1 759
С кой куриер е дошла пратката ти до България?
Понякога ми пращат през GLS (Интерлогистика) и пощите може да нямат нищо общо.. провери си тракинг номера в сайта на Български пощи. Ако не излезе, значи друг те е прецакал..

# 669
  • Мнения: 8 500
Аз не виждам абсолютно никакви основания да не си получиш парите обратно. Не разбирам какво те притеснява...

Притеснява ме това, че след като не съм си получил пратката и тя се е върнала при него той би трябвало да върне парите веднага без да спори. Сега в момента той претендира, че я е изпратил с тракинг номер и вината била в мен, че не съм си я взел. Мисля, че се опитва да направи така, че да върне евентуално само парите за стоката без тези за доставката, които са 20 евро. Аз нямам претенции, че не я е изпращал, но според мен той трябва да върне цялата сума пък после да си подава жалба към холанските пощи, а те от своя страна да си се оправят с нашите куриери.

Куриерите не лепят ли стикери с телефон за връзка?

Известията от пощата са изцяло на милостта на съседите.

От служителката в пощата зависи много. Тази, която работи в местния пощенски клон, е доста бърза и експедитивна. Излезе ли в отпуска обаче настава адският хаос. Минавам след работа да питам има ли пакет за мен, проверяват, отговарят ми, че не, прибирам се вкъщи и на пощенската кутия - закачено известие, че имам пратка. Връщам се на следващата сутрин с известието, проверяват и изведнъж намират нещото за получаване.

Куриерите лепят стикери с телефон за връзка, но един приятел ми обясни, че тъй като живеем в центъра на София и обикновено през работни дни няма къде да се спре с кола, куриерите отчитат, че са те посетили без изобщо да са идвали и оставят пратката в офиса им.
Не знам дали процедурата за доставка на Български пощи при теб е както при нас. Тук е следното: пратките пристигат в международна разпределителна, оттам те ги изпращат или към митница или към някакъв пощенски клон, към който са пощальоните. Пощальоните разнасят пратките, когато са по-малки, непрепоръчани и могат да влезнат в пощенска кутия. Когато са по-големи колети носят само известия и чак след като оставят известието предават колетите на пощенският клон. Поне при нас е нормално да получиш известие, а колета да не е пристигнал още в клона.

С кой куриер е дошла пратката ти до България?
Понякога ми пращат през GLS (Интерлогистика) и пощите може да нямат нищо общо.. провери си тракинг номера в сайта на Български пощи. Ако не излезе, значи друг те е прецакал..

Ето това е от сайта на PostNL и е единствената информация, която имам:

http://prikachi.com/images/881/9526881E.jpg

А тракинг номера го проверявах на сайта на български пощи и нищо не излизаше, освен това не е нормален международен тракинг номер две букви, цифри и две букви накрая, а е цифра, пет букви и седем цифри.

# 670
  • Мнения: 1 759
Прати ми тракинг номера на лични, ако не те притеснява.. не го виждам на скрийншота.

# 671
  • София
  • Мнения: 399
Аз с бг пощи съм имала доста проблеми. Имаме договор с тях и по принцип всеки ден идват до офиса, но това не означава, че не получаваме пратки, които са за други адреси, понякога ми се обаждат добри хора за мои пратки, получени на друг адрес и естествено - загубени някъде пратки... Изобщо, "любими" са ми пощите...

# 672
  • София
  • Мнения: 4 309
Искам да помоля за помощ: поръчах си козметичен продукт от немския Ebay с доставка до превозвач. Днес го получих и се оказва, че същия е нов, но е произведен през 2013 година. Проверих го чрез checkfresh.com. Срокът на годност обикновено е 36 месеца от датата на производството, а тук става на въпрос за около 6 години. Писах на Ebay и те от мое име отвориха връщане и възстановяване. Продавачът токущо е отговорил, че продукта е безупречен и да му го върна, той щял да генерира етикет за връщане, предполагам от немския адрес на превозвача. Какво бихте ме посъветвали да искам ли въобще този етикет или да снимам продукта и бач кода и да го пратя пак на Ebay и да не се занимавам с продавача?

# 673
  • София
  • Мнения: 9 850
Съмнявам се да постигнеш повече от връщане и възстановяване. Сумата от БГ до ДЕ ще си е за твоя сметка, това е...

# 674
  • Mostly in my mind
  • Мнения: 9 950
Като говорихте за валута. Аз продадох един артикул в английския ибей, съответно в паунди.  В Пейпал ми излизат в евро, а на имейла получих, писмо, че в края на месец ми таксуват сумата от продажбата в долари.

Общи условия

Активация на акаунт