Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как мога да търся в тема?
Как мога да върна закупени нехранителни и хранителни продукти от Lidl?
Как мога да върна гарантиран продукт, без да искам възстановяване на сумата?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как мога да търся в тема?
-
Как мога да върна закупени нехранителни и хранителни продукти от Lidl?
Можете да върнете закупени от Lidl нехранителни стоки в рамките на 90 дни след покупката, като представите касова бележка и във всеки филиал на Lidl в страната. След изтичане на 90-дневния период можете да се свържете с безплатния телефон за обслужване на клиенти на Lidl относно гаранцията. Можете също така да върнете закупени хранителни продукти от Lidl по всяко време, като представите касова бележка във всеки магазин на Lidl в страната, независимо къде е закупен продуктът.
-
Как мога да върна гарантиран продукт, без да искам възстановяване на сумата?
Когато имате проблем с продукт, закупен от Lidl с валидна гаранция и не желаете възстановяване на сумата, можете да се възползвате от услугата за гаранционно обслужване. Опаковайте продукта, прикрепете разписката или нейното копие и го изпратете до най-близкия офис на Еконт за сметка на получателя на адрес: София 1000, ул. „Искър“ 55. След ремонт продуктът ще ви бъде върнат с куриер за тяхна сметка. Можете също така да го отнесете лично. Ако дефектът не може да бъде отстранен, ще получите нов продукт. Гаранцията е валидна за 3 години.
-
Какви са отзивите за детските анцугови долнища на Lidl?
-
Какви са отзивите за панталоните Clumsy?