ЕКОНТ - измамници и некадърници

  • 46 350
  • 274
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 1 153
Орехите са много сладки Simple Smile
И аз до сега не съм имала проблеми с Еконт, но наистина много са натоварени.

# 31
  • Мнения: 3 157
В Еконт явно имат все повече клиенти, а не си наемат повече служители и затова последните стават все по-изнервени и нелюбезни. А също и небрежни. Преди и аз бях доволна от услугите им, но се пренасочих към Спиди, които сега пуснаха доста изгодни тарифи. В Еконт винаги в последните месеци ми се налага да чакам поне 15-20 мин, защото в моя офис работи едно момиче, а има опашки по десетна човека понякога. Няма да ви казвам колко е тросната станала, но не я упреквам, защото е ужасно напрегнато. Там ходя от години и момичето беше внимателно и любезно.
Днес за пореден път се подразних - отивам преди работа в 9.15, работното им време е от 9, в офиса има 6 клиента да чакат, а тя си реди пратките и говори по телефона и това 10  минути! Двама от клиентите просто си тръгнаха... Ами като се обяви работно време от 9 това значи с клиенти да работиш от 9, ще идеш по-рано да си оправяш пратките.
Жалко, че те са с най-много офиси и най-удобни, та в някои случаи нямаме друг избор.

Не си права.Работното време на служителката е от 9-защо ще ходи в извънработно време да работи?Дали ще и го плати някой?Ти ходиш ли в извънработно време да работиш даром?Ако е така,защо не ходиш да и помогнеш?Телефонните разговори,които пишеш,че водела се съмнявам да са лични.Пратките,които си редяла също не вярвам да са лични-т.е. жената е на работа и работи,при това доста активно,доколкото разбирам.

# 32
  • Куциндрел
  • Мнения: 24 542
В Еконт повечето време са толкова заети, че не знам как въобще запазват разсъдака си.
Особено сега по празниците, когато и пратките за деня пристигаха по-късно.
А и съм виждала толкова "хубави" клиенти, че пак добре, че служителите само им съскат.

# 33
  • Пловдив
  • Мнения: 1 567
В Еконт явно имат все повече клиенти, а не си наемат повече служители и затова последните стават все по-изнервени и нелюбезни. А също и небрежни. Преди и аз бях доволна от услугите им, но се пренасочих към Спиди, които сега пуснаха доста изгодни тарифи. В Еконт винаги в последните месеци ми се налага да чакам поне 15-20 мин, защото в моя офис работи едно момиче, а има опашки по десетна човека понякога. Няма да ви казвам колко е тросната станала, но не я упреквам, защото е ужасно напрегнато. Там ходя от години и момичето беше внимателно и любезно.
Днес за пореден път се подразних - отивам преди работа в 9.15, работното им време е от 9, в офиса има 6 клиента да чакат, а тя си реди пратките и говори по телефона и това 10  минути! Двама от клиентите просто си тръгнаха... Ами като се обяви работно време от 9 това значи с клиенти да работиш от 9, ще идеш по-рано да си оправяш пратките.
Жалко, че те са с най-много офиси и най-удобни, та в някои случаи нямаме друг избор.

Не си права.Работното време на служителката е от 9-защо ще ходи в извънработно време да работи?Дали ще и го плати някой?Ти ходиш ли в извънработно време да работиш даром?Ако е така,защо не ходиш да и помогнеш?Телефонните разговори,които пишеш,че водела се съмнявам да са лични.Пратките,които си редяла също не вярвам да са лични-т.е. жената е на работа и работи,при това доста активно,доколкото разбирам.
Ти ако наистина питаш мен - да, работя и извънработно време когато се наложи, но не е всекидневие. И не ме интересува изобщо какви разговори води, да са измислили такава организация, че като пише да работят от 9 наистина да работят. Ако до 9.30 ще си редят пратки, ами да напишат за начало на работното време 9.30. В крайна сметка обявеното работно време е за клиенти не за служители. Никъде не е казано, че трябва да е еднакво. Не е толкова трудно, хората вече са го  измислили. А и е въпрос на етика да не оставяш хората 10 мин да чакат, ще подреждаш когато е празно. Разбирам да беше минута две, но така е абсолютно пренебрежително и ми изглежда така - 'да тук си и ще чакаш защото зависиш от мен, а аз мога да си правя каквото си поискам'. Ами не, не можеш, следващия път няма да дойда при теб.
Аз повече се дразня от организацията на Еконт, не толкова от конкретната служителка. Както и преди писах, момичето се държеше преди много любезно и ако продължих да подминавам неприятните емоции, то беше само заради доброто ми впечатление от нея. Предполагам правилата там са такива и тя наистина си е вършела работата, но пък като си там пред клиентите ти също имаш отговорност към тях и можеш да опиташ да промениш тази организация според твоите възможности.

Последна редакция: пт, 05 яну 2018, 08:23 от *Дорис*

# 34
  • Мнения: X
Не казваме, че служителите са (толкова) виновни, а че самите Еконт като фирма спестяват от разходи за служители. Чаках повече от 20 минути в офиса на бул. Черни връх, имаше много чакащи хора. При толкова много пратки и с такива високи цени що не си назначат повече хора?
Друг е въпросът, колко са качествени служителите - единият се мотаеше, ходеше като хеликоптер и си пишеше съобщения по телефона през цялото време, явно не беше още изтрезнял от празниците, много съм разочарована.
Замислих се какъв е смисълът от тази услуга, по-добре да бях използвала БП.
Много лоши впечатления ми оставиха и тези в офиса до хотел Хемус на бул. Арсеналски - държаха се обидно и нахално, никога вече няма да стъпя там.

# 35
  • Куциндрел
  • Мнения: 24 542
В офисът в Галакси център служителите са доста добри - т.е. не се разсейват и т.н. Леко бесни са на моменти, обаче пак са доста сдържани. Двама са и сутрин единият оправя новите пратки, а другият обслужва клиенти.

# 36
  • Мнения: 2 998
Чаках повече от 20 минути в офиса на бул. Черни връх, имаше много чакащи хора.

Много лоши впечатления ми оставиха и тези в офиса до хотел Хемус на бул. Арсеналски - държаха се обидно и нахално, никога вече няма да стъпя там.
Пробвай този на Люботрън, може да са по-любезни.

# 37
  • Мнения: X
Избягвам Еконт и Спиди, винаги когато ми е възможно. Във службата работим предимно с ТНТ и Интайм и си пускаме и лични пратки с тях, когато няма наложен платеж.

# 38
  • Пловдив
  • Мнения: 3 641
Самите ви пратки пристигат в 9 без 15 или в 9 в офиса. Това, че нарежда пратки и говори по телефона, е за да спести време на хората, не за да ги ощети. Ако първо почне да обслужва клиенти, ще може да обслужи само тези, които пращат. Тези, които получават ще чакат още повече, задето не си е наредила и цъкнала баркода на пратките в компютъра,че са налични в офис. Аз от много време ползвам еконт и мога да кажа, че проблемът, който имат е от началството и смотаните им правила. Служителите се опитват да направят (поне в моя офис) повече от необходимото, но спазват някакви глупави нареждания и освен това ги санкционират, ако не направят нещо с тези пратки навреме. Същото е с товаренето вечер. Може офиса да работи до 18 ч, но в 18 без 15 идва бус да вдигне пратки от офиса и става хаос с клиенти. На мен винаги ми взимат пратка и в 18, буса изчаква, но.....за 2 месеца имаха 5 нови служителя, кой може да издържи там, не знам. Само някакви млади, спокойни хора, които си тръгват амортизирани след това.  Confused

# 39
  • Велико Търново
  • Мнения: 7 704
Който не е доволен от услуга/ обслужване просто да не я ползва. И аз съм имала рекламация към Еконт, но ми реагираха адекватно и в срок. Устройват ме цените и бързата доставка, особено в сравнение с тези на Спиди - значително по-високи.
Вярно, никога не са ми обърквали пратката и със сигурност е много неприятно, но основателни претенции, едва ли биха си позволили да не уважат. Особенно както е описала потребителката да си петнят името за пакет боб... Звучи много несериозно.

# 40
  • Пловдив
  • Мнения: 1 567
Който не е доволен от услуга/ обслужване просто да не я ползва. И аз съм имала рекламация към Еконт, но ми реагираха адекватно и в срок. Устройват ме цените и бързата доставка, особено в сравнение с тези на Спиди - значително по-високи.
Вярно, никога не са ми обърквали пратката и със сигурност е много неприятно, но основателни претенции, едва ли биха си позволили да не уважат. Особенно както е описала потребителката да си петнят името за пакет боб... Звучи много несериозно.
Да, аз когато мога не ги ползвам. За Спиди - отскоро имат нови цени и излиза доста по-евтино от Еконт, особено за малки пратки. Досега може би 4-5 пратки имам там, дано не ме разочароват.

# 41
  • София
  • Мнения: 1 340
Който не е доволен от услуга/ обслужване просто да не я ползва. И аз съм имала рекламация към Еконт, но ми реагираха адекватно и в срок. Устройват ме цените и бързата доставка, особено в сравнение с тези на Спиди - значително по-високи.
Вярно, никога не са ми обърквали пратката и със сигурност е много неприятно, но основателни претенции, едва ли биха си позволили да не уважат. Особенно както е описала потребителката да си петнят името за пакет боб... Звучи много несериозно.

Лошото е, че при Спиди и Еконт този срок е много дълъг. И понякога просто не те устройва. Изпращам на ден по 60 стоки по куриер. Разбира се имам невероятни истории със Спиди най-вече. И рекламациите им са точно така : 30 дни. Последната ми рекламация беше, че стоката не пристига за 2 дни от точка А в София до точка Б в София, при положение, че е пусната с експресна услуга 4 часа. И никой не знае къде е. И получавам аз отговор, че ми е заведена рекламация, свързвам се с представителя на Спиди за нашата фирма и той ми казва : Срок 1 месец.
Естествено мен не ме удовлетворява...Ако ще и една седмица да е този срок.

# 42
  • Sofia
  • Мнения: 15 553
Вчера майка ми получи 100 лв превод по Еконт. Човекът се обади да каже, че праща парите. Отива майка ми в офиса. Там и казват: те не се телепортират тези пари, ще ги получите след като ви пратим смс. Егати 100 лв ли нямат? Да питам аз. Разбирам не драма, днес въпросният смс бе получен и я канят в края на работния ден да си ги вземе. Но защо такова грубо отношение не разбирам, все едно, че ги дават от джоба си?
Общо взето, подвели са я с тази информация, просто не им се е занимавало или наистина не са имали достатъчно наличен кеш. В офиса на "Еконт", който ползвам от години, винаги са казвали, че паричният превод може да бъде усвоен от получателя в рамките на едва 5-10 мин. от изпращането му, така че, да, баш телепортират си се парите. Sunglasses Съгласна съм, че по регламент е редно да се изчака до следващия работен ден, когато ще получиш заветния SMS, но аз абсолютно винаги досега съм получавала парите си на момента, независимо дали става въпрос за паричен превод или за вземане на наложен платеж. Говорим за стотици пъти, буквално. Peace

Парите в Еконт са под брой за получаващите, които имат смс. Бях свидетел на обяснение на клиент, който също искаше да вземе някакви пари, които даже не бяха за въпросния офис.
И това не е общовалидно – поне не за всички офиси в София. Отпращали са ме, дори при положение че съм получила SMS, само защото нямат достатъчно пари в конкретния клон. Т.е. явно не навсякъде кешът е предварително разчетен. Естествено, влизала съм в положение и съм се връщала по-късно пак, без да ми е драма. Peace И, да, вярно е също, че можеш да получиш парите си от абсолютно всеки клон на "Еконт" – немалко пъти ми се е случвало да вземам сумата, която ми се полага, от съвсем различен офис, спрямо този, от който съм пуснала пратката изначално.

# 43
  • Куциндрел
  • Мнения: 24 542
До колкото знам, кешът им го носят около обяд за тези, които са получили смс.
Всичко извън това е по преценка на служителите, ако имат достатъчно кеш.

# 44
  • Sofia
  • Мнения: 15 553
Всичко извън това е по преценка на служителите, ако имат достатъчно кеш.

Така е. Peace Но на повечето места потвърждавам от многогодишния ми личен опит, че не отказват. Майката на потребителката явно е попаднала на някакви борсуци, че да ѝ се сопнат така. Rolling Eyes

Единствено, като съм си вземала наложените платежи от различен офис, са ме молили да покажа товарителницата.

Общи условия

Активация на акаунт