ЕКОНТ - измамници и некадърници

  • 46 351
  • 274
  •   1
Отговори
# 45
  • Мнения: 5 468
Аз от 2-3 години работя с Еконт. Досега проблем съм имала само веднъж и то не толкова съществен и нерешим. Проблемът дойде от нов служител, който не беше много наясно със системата им. Като цяло съм доволна от офиса, който ползвам. Но общо взето си е до късмет- в най- близкият ти офис да има кадърни и отзивчиви служители. Не навсякъде са такива. Комуникирала съм с много офиси в цялата страна и съм попадала на служители, които изобщо не знаят какво правят.

# 46
  • Мнения: 515
При изготвяне на товарителницата се вписва 1. тегло на пратката и 2. съдържание. Какво посочихте там?
Никой не е питал за тегло.
А относно съдържанието, отговорът ми беше че е подарък, зиненада и че всъщност е тава за кекс, но служителят е написал само "подарък". Вижда се колко им пука  и на тях как си вършат работата....

# 47
  • Мнения: 515
Най-абсурдното развитие на събитията е , че днес получих официалното писмено становище , че според тях са си свършили както трябва работата и няма никакви констатирани нередности.
Подиграват се !
Потресена съм.

# 48
  • out of space
  • Мнения: 8 573
Защото миналата Коледа се заиграх да си правя ръчно направена украса от орехи за елхата, а после направих грешката да я снимам на един приятел и той буквално ме изнуди да му пратя два. Който квото и да ми говори, това не е сувенир, това са два ореха на кламер, които прехвърчаха от Пловдив за София по Еконт  Mr. Green

Скрит текст:


Ааааа! Голяма грешка направи! Сега ще ти мрънкам до другия декември и на мен да пратиш такива два разкошни ореха!

# 49
  • Sofia
  • Мнения: 15 553
Никой не е питал за тегло.
А относно съдържанието, отговорът ми беше че е подарък, зиненада и че всъщност е тава за кекс, но служителят е написал само "подарък". Вижда се колко им пука  и на тях как си вършат работата....

За съжаление, и да беше вписала реалното съдържание на пратката, разлика нямаше да има. Никой не проверява пратките в "Еконт", които са без застраховка.
На практика, можеш да пращаш едно, пък да декларираш съвсем друго в товарителницата, така че това не е никакво доказателство. Никой не ги следи тези неща...

# 50
  • Мнения: 515
Някакви идеи къде може да се сигнализира освен в КЗП и в Господари на ефира? Simple Smile
Не ми пука за изгубения продукт, той не беше скъп...
НО отношението им е подигравателно, да твърдят , че всъщнпст са си свършили както трябва работата и няма никакви нередности...?!!!!
Иска ми се да им срина името и репутацията просто и ще потърся всички възможни начини да го направя.

# 51
  • Мнения: 3 157
КЗП имат сайт-можеш по всяко време да пуснеш сигнал.Телевизиите за мен са бошлаф работа

# 52
  • Sofia
  • Мнения: 15 553
Не искам да те обезкуражавам, но мисля, че "Господари на ефира" няма да ти обърнат абсолютно никакво внимание. За "КЗП" също се съмнявам да направят нещо, все пак нищо не пречи да опиташ, де.

"Еконт", че са постъпили като мизерници в твоя случай – факт, но много добре са преценили, че няма как да им навредиш, преди да ти откажат въпросната компенсация. Просто лошото в случая е, че нямаш абсолютно никакви доказателства, за да подкрепиш твърденията си. На практика, е твоята дума срещу тяхната поне наглед добре извършена услуга. Кофти, но всички, които ползваме подобни куриерски услуги, поемаме някакъв риск. Peace

# 53
  • Мнения: 515
Писала съм до всички възможни институции, медии и предавания.
Пък да видим кой ще отрази...вероятно наистина никой, защото случаят е смешен и дребен, но и трагикомичен.
Знаете, че въпросът и проблемът не е в конкретния продукт, който е на стойност около 10лв, а как да преборим несправедливостта в България и да спрат да ни правят на глупаци?
Изиключително обидно е отношението на въпросната фирма в конкретния случай.

# 54
  • Мнения: 3 157
deni111,несправедливостта в Бг едва ли ще се пребори с решаването на товя случай,но нищо не ти пречи да подадеш сигнал в КЗП.Обидно е наистина-и аз така бях много разочарована от тъпанарите от Мтел,които решиха,че това че съм им коректен клиент от много години не им пречи да да ми включат рази смс-чета и услуги,които не съм искала и ползвала.Даже писменно ми отговориха колко са велики и как аз нищо не разбирам от тяхната политика,но затова пък трябва да плащам.Е,оказа се,че не е точно така-сега ми връщат пари.Бъди упорита и не се отказвай-пиши сигнали и ги ръчкай до къде са стигнали,дори и да не ти се намери тигана или каквото и да е там,резултат ще има.

# 55
  • Мнения: 515
deni111,несправедливостта в Бг едва ли ще се пребори с решаването на товя случай,но нищо не ти пречи да подадеш сигнал в КЗП.Обидно е наистина-и аз така бях много разочарована от тъпанарите от Мтел,които решиха,че това че съм им коректен клиент от много години не им пречи да да ми включат рази смс-чета и услуги,които не съм искала и ползвала.Даже писменно ми отговориха колко са велики и как аз нищо не разбирам от тяхната политика,но затова пък трябва да плащам.Е,оказа се,че не е точно така-сега ми връщат пари.Бъди упорита и не се отказвай-пиши сигнали и ги ръчкай до къде са стигнали,дори и да не ти се намери тигана или каквото и да е там,резултат ще има.

То е ясно, че нито несправедливостта и некадърниците в Б-я ще свършат, нито ми е за тази тава за 10 лв... Но пък все да си стоим и да си мълчим ли и то в такива абсурдни ситуации като тази ?!
Просто ми се иска да знам, че съм направила всичко по силите си.
(П.С. предо около 10г се отказахме от Мтел и пвече не искам да чувам за тях)

# 56
  • Пловдив
  • Мнения: 523
Малко встрани от темата, но ми е чудно, кой изпраща боб в днешно време ...

Има много групи във фейсбук, например "Българска борса за плодове и зеленчуци" - един от начините за разпращане е чрез Еконт.

Точно така, аз съм поръчвала и получавала какво ли не от членовете на тази група, именно чрез Еконт. Досега е нямало фал, може и да съм имала късмет Simple Smile.

# 57
  • Мнения: 9 991
Боб от офис София до София, едва ли някой ще е изпратил. Еконт и да правят грешки са най-читави. Не вярвам боба и уреда да са били едно тегло, а и ти все пка описваш какво си изпратила. Много странно объркване. Спиди доставила от Лондон плазма на сол и дали предложили 30 лв. обезщетение на моя близка. Само пратката е струвала над 100 паунда. Нищо не са и казали за застраховка, а се оказало че трябвало да го застрахова, ако искат да и го платят. То все едно човек си плаща да му доставят натропени нещата. Е това е гавра.

# 58
  • Мнения: 10 376
Всички фирми правят простотии. Един ден отиваме с мъжа ми до офиса му, но на мен не ми се качваше горе и останах да го чакам в колата. По едно време гледам, че идва кола на DHL, лепи един стикер на звънците и си заминава. Реших, че може да е за техният офис и му звъннах. Първата му реакция беше да каже "Идвам след малко" и да затвори телефона. Набирам го пак и му обяснявам ситуацията. При което той побеснява, защото се оказва, че чакат много спешна пратка и той затова е в офиса. Слезе в колата, обади се веднага, обясниха му, че ще дойдат като свършат всички други адреси, надвечер. Накрая, след огромен скандал, синковецът все пак се върна и донесе пратката. Защо не беше звъннал така и не ми стана ясно.

# 59
  • Мнения: 1 048
Аз работя със Спиди. При повредена стока или някакъв проблем, ми издават протокол. И мога да търся обезщетение, дори и да не е застрахована пратката.

От ЕКОНТ се е случвало да получа Имейл, че има пратка за фирмата ни, без да очакваме такава и когато се обадя да попитам каква е, те ми казват, че вече е взета и е била за някой друг. Но е пусната по нашият договор.

Общи условия

Активация на акаунт