Booking.com /Тема 2/

  • 57 607
  • 764
  •   1
Отговори
# 60
  • Мнения: 4 548
Здравейте!
Имам въпрос относно booking, защото не съм много наясно в този случай.
Резервирам апартамент за гости в Трявна. Пише, че се плаща в брой. В процеса на регистрацията ми иска номер на карта. Нямаме кредитни, даваме дебитна. Приключва резервацията и ми се показва телефон за връзка със собствениците. Звъня, за да разбера всъщност какво става с плащането. Много любезна дама ми обяснява, че категорично е заявила на  booking, че не желае да се плаща през тях и с карти, дори не им е дала сметката си (за някакви евентуални преводи от booking към тях). Уговорихме се как да платим.
Проверявам он-лайн сметката от посочената карта, няма изтеглени пари. Самата карта ще бъде активна до края на месеца, защото изтича валидността.
Въпросът е - защо booking иска номер на карта при положение, че домакинът не желае такова плащане и има ли възможност за злоупотреба от страна на booking?

# 61
  • Мнения: 1 122
Каква е политиката на канселиране? Ако се откажете в период, за който ще дължите някаква сума, то букинг ще може да я блокира и да плати на собствениците. Чак измама няма, но те (букинг) много се увъртолиха напоследък...

# 62
  • Мнения: 368
Не мисля, че имате причина да се притеснявате. Вероятно се е появило каре, в което уточняват, че номера на картата е необходим само за да бъде направена резервацията. Щом пише, че се плаща само на място в брой, няма да ви таксуват по друг начин. А щом имате и контакт с мястото на настаняване, значи всичко е наред и имате потвърждение. Няма да ви бъде теглена сума от картата.

# 63
  • Мнения: 1 826
Аз не мисля, че Букинг удържат. Само от хотела могат. Поне така беше, сега освен да има промени. На мен ми се е случвало да правят опити за блокиране на суми по празна карта- със сигурност е било от хотела, тъй като от банката ми се обаждат да ми кажат.

# 64
  • Мнения: 4 548
Благодаря момичета, успокоихте ме.
Номерът на картата пишеше, че се изисква, за да се направи резервацията. Което не ме притесни.
Притесних се, когато дамата собственик ми каза, че изрично е говорила с booking, че не желае плащане с карти и дори не им е дала номера на сметката си, за евентуални преводи. Така че, дори при канцелиране, за което дължим обезщетение, не знам как ще стане превода към собствениците.
Така или инъче имаме връзка и ще се оправим с парите, надявам се.
Най-радостното е, че сумата е само двуцифрена.

# 65
  • Мнения: 76
Здравейте! В края на май месец тази година направих резервация за юни за хотел в Рим чрез мобилното приложение на Booking, като резервирах чрез един код уж за отстъпка от сорта на 10% от цената на резервацията, който код ми го изпрати като линк мой приятел. Имало политика в Booking, да се раздават кодове и от това печеля и аз отстъпка, и съответно моят приятел печели нещо, ако използвам код, който той ми е дал и пр. В условията пишеше, че 10% от цената на резервацията ми ще бъдат върнати по картата ми след съответния престой. Месец по-късно обаче нямам върнати пари, а 10% на моята сума никак не са малко. Въпросът ми е дали някой е наясно какво трябва да направя, за да си получа съответната отстъпка. Благодаря предварително!

# 66
  • Мнения: 6 208
Приятелят получил ли е? Ти въвела ли си си кредитната карта в профила в букинг?

# 67
  • София
  • Мнения: 16 731
Здравейте! В края на май месец тази година направих резервация за юни за хотел в Рим чрез мобилното приложение на Booking, като резервирах чрез един код уж за отстъпка от сорта на 10% от цената на резервацията, който код ми го изпрати като линк мой приятел. Имало политика в Booking, да се раздават кодове и от това печеля и аз отстъпка, и съответно моят приятел печели нещо, ако използвам код, който той ми е дал и пр. В условията пишеше, че 10% от цената на резервацията ми ще бъдат върнати по картата ми след съответния престой. Месец по-късно обаче нямам върнати пари, а 10% на моята сума никак не са малко. Въпросът ми е дали някой е наясно какво трябва да направя, за да си получа съответната отстъпка. Благодаря предварително!

Доста се бавят с връщането по принцип, но първо виж твоя приятел дали е получил нещо. Когато някой резервира през такъв линк, даващият линк получава съобщение, че негов приятел е направил резервация и след завръщането му ще получи възнаграждение. Това твоя приятел получил ли е?




# 68
  • Мнения: 943
Здравейте! В края на май месец тази година направих резервация за юни за хотел в Рим чрез мобилното приложение на Booking, като резервирах чрез един код уж за отстъпка от сорта на 10% от цената на резервацията, който код ми го изпрати като линк мой приятел. Имало политика в Booking, да се раздават кодове и от това печеля и аз отстъпка, и съответно моят приятел печели нещо, ако използвам код, който той ми е дал и пр. В условията пишеше, че 10% от цената на резервацията ми ще бъдат върнати по картата ми след съответния престой. Месец по-късно обаче нямам върнати пари, а 10% на моята сума никак не са малко. Въпросът ми е дали някой е наясно какво трябва да направя, за да си получа съответната отстъпка. Благодаря предварително!
Нищо не може да направите ако не сте спазили правилата

# 69
  • Мнения: 1 826
Здравейте! В края на май месец тази година направих резервация за юни за хотел в Рим чрез мобилното приложение на Booking, като резервирах чрез един код уж за отстъпка от сорта на 10% от цената на резервацията, който код ми го изпрати като линк мой приятел. Имало политика в Booking, да се раздават кодове и от това печеля и аз отстъпка, и съответно моят приятел печели нещо, ако използвам код, който той ми е дал и пр. В условията пишеше, че 10% от цената на резервацията ми ще бъдат върнати по картата ми след съответния престой. Месец по-късно обаче нямам върнати пари, а 10% на моята сума никак не са малко. Въпросът ми е дали някой е наясно какво трябва да направя, за да си получа съответната отстъпка. Благодаря предварително!
Аз ползвах такава отстъпка, получих я около 3 седмици по-късно по картата. Някой от темата ми беше пратил код, трябва да видя кой, не знам той дали е получил нещо. Но малко след като напуснете хотела пращат мейл, че ще получите отдтъпката и в какъв срок ще ви преведат парите.

# 70
  • Мнения: 76

[/quote]
Аз ползвах такава отстъпка, получих я около 3 седмици по-късно по картата. Някой от темата ми беше пратил код, трябва да видя кой, не знам той дали е получил нещо. Но малко след като напуснете хотела пращат мейл, че ще получите отдтъпката и в какъв срок ще ви преведат парите.
[/quote]
Аз не съм получила никакъв имейл до момента относно отстъпката. Не бях въвела данни за кредитна карта в профила си в booking до момента, преди малко го направих. И не знам какво да правя от сега нататък, трябва ли да се свържа с тях или те автоматично ще видят, че съм добавила кредитна карта?

# 71
  • Мнения: 1 826
Ако няма мейл, не знам. Мисля, че проблемът няма да е само в картата. Трябва да питаш booking - пиши им. Аз съм получавала до сега 3 пъти по 15€ и веднъж 60лв от 10% отстъпка.

# 72
  • Мнения: 6 208
Аз ползвах такава отстъпка, получих я около 3 седмици по-късно по картата. Някой от темата ми беше пратил код, трябва да видя кой, не знам той дали е получил нещо. Но малко след като напуснете хотела пращат мейл, че ще получите отдтъпката и в какъв срок ще ви преведат парите.
[/quote]
Аз не съм получила никакъв имейл до момента относно отстъпката. Не бях въвела данни за кредитна карта в профила си в booking до момента, преди малко го направих. И не знам какво да правя от сега нататък, трябва ли да се свържа с тях или те автоматично ще видят, че съм добавила кредитна карта?
[/quote]

Мисля, че само трябва да почакате, някъде един месец сигурно след като въведете картата. Аз така нямах подходяща карта и въведох след престоя, после парите си дойдоха без да правя нищо, но след още доста време.

# 73
  • Мнения: 943
Аз ползвах такава отстъпка, получих я около 3 седмици по-късно по картата. Някой от темата ми беше пратил код, трябва да видя кой, не знам той дали е получил нещо. Но малко след като напуснете хотела пращат мейл, че ще получите отдтъпката и в какъв срок ще ви преведат парите.
[/quote]
Аз не съм получила никакъв имейл до момента относно отстъпката. Не бях въвела данни за кредитна карта в профила си в booking до момента, преди малко го направих. И не знам какво да правя от сега нататък, трябва ли да се свържа с тях или те автоматично ще видят, че съм добавила кредитна карта?
[/quote]
Ако сте направили всичко както трябва моментално получавате съобщения и честито Както и какво следва Явно не сте направили всичко каквото трябва

# 74
  • Мнения: 76
Аз ползвах такава отстъпка, получих я около 3 седмици по-късно по картата. Някой от темата ми беше пратил код, трябва да видя кой, не знам той дали е получил нещо. Но малко след като напуснете хотела пращат мейл, че ще получите отдтъпката и в какъв срок ще ви преведат парите.
Аз не съм получила никакъв имейл до момента относно отстъпката. Не бях въвела данни за кредитна карта в профила си в booking до момента, преди малко го направих. И не знам какво да правя от сега нататък, трябва ли да се свържа с тях или те автоматично ще видят, че съм добавила кредитна карта?
[/quote]
Ако сте направили всичко както трябва моментално получавате съобщения и честито Както и какво следва Явно не сте направили всичко каквото трябва
[/quote]
Включвате се за втори път, смея да кажа - неуместно. Вие само може да предполагате дали съм направила всичко както трябва, или нещо - както не. Ако можете да бъдете полезен го направете, ако не - не ви търся мнението, нито аз, нито хората, които искат помощ за конкретен ПРОБЛЕМ. Лек ден.

Общи условия

Активация на акаунт