Пазаруване от Aliexpress.com 54

  • 114 692
  • 751
  •   1
Отговори
# 315
  • Мнения: 654
Нямам опит, затова чакам. Писах на продавача, но той мълчи. Довечера ще отворя диспут.

От опит да дам и аз съвет. Не правете компромиси с никакви уговорки, които ви предлагат продавачите. Следете си 60 дневния период, в който имате гаранции, откривайте диспути и НИКОГА не се съгласявайте да променяте причината за диспут. Това също е трик на продавачите, които ви увещават да смените причината, за да не навредите на рейтинга им. Вие ставате уязвими, те излизат чисти и няма връщане на пари. Отворите ли диспут, не приемайте никакви други уговорки.

# 316
  • Варна
  • Мнения: 1 814
Благодаря за съвета.

# 317
  • Мнения: 2 625
Относно как се води диспута има написано на много места. Например https://www.facebook.com/AliexpressBulgariaFAQ/posts/1025122020966912

# 318
  • Мнения: 2 757
Здравейте, поръчах си един кейс за телефон и понеделник е изпратен. Но сега реших да погледна обявата и изписва , че артикула не съществува. Има ли за какво да се притеснявам?


# 319
  • Асеновград
  • Мнения: 588
Еми нещо като свърши е нормално да липсва вече .

# 320
  • Мнения: 2 625
Здравейте, поръчах си един кейс за телефон и понеделник е изпратен. Но сега реших да погледна обявата и изписва , че артикула не съществува. Има ли за какво да се притеснявам?
Това не е причина за притеснение. За притеснение е когато не се движи пакета при проследяване на номера.
При Вас всичко е наред https://t.17track.net/bg#nums=UC781314893CN Напуснал е Китай на 19ти и понеже е на ниска стойност няма да даде статуси от България. Ще получите информация от пощата когато пристигне. Смятате 20 дена от 19.06 и проверявате в пощата и след това на всеки 15 дена, защото на 20тия ден се смята за непотърсена и "изчезва".

Последна редакция: чт, 28 юни 2018, 12:55 от netman71

# 321
  • Мнения: 339
Да питам понеже виждам че говорите за диспута и аз имам казус и не знам как да процедирам може да ми помогнете понеже досега не съм отварял диспут.Поръчах си три различни артикула от един търговец като изрично поръчах да са в една пратка.Изпрати ми пратката с препоръчана поща,днес дойде оказа се че вътре е само единия артикул писах му и чакам отговор.Дали има вероятност да пия една студена вода за другите два артикула.

# 322
  • Асеновград
  • Мнения: 588
По принцип е хубаво да се прави клип когато се отваря пратка , особено скъпа . Помага при диспут . Пак си пуснете диспут и си дръжте на своето .

# 323
  • Мнения: 339
Клип не съм направил направих снимки не са ли досатъчни?Плюс това явно си личи че в пакета който получих няма как да има 3 неща,много е малък.Сега китаеца се свърза с мен и иска подробности партих му снимките.Обаче получих и известие от Алиекспрес че при тях се отчита че пратката е пристигнала и до 08.07 трябва или да потвърдя че съм я получил или да отворя диспут.Явно ще се отваря диспут макар че смятах да дам време на китаеца ако има желание да поправи грешката си.

# 324
  • Мнения: 2 625
Може да поискате от продавача да удължи времето на защита. Възможно е нищо, че али са намалили времето пак може да бъде увеличено (до макс 120 дена от датата на шипване). На етикета на пакета трябва да пише какви стоки има вътре. Пазите ли опаковката? Дано сте я снимали преди да я изхвърлите. Диспут се прави по причина Missing some goods. Коато на пакета пише всички стоки, а вътре са по-малко клип или снимки на полученото се ползват като доказателство. Когато на пакета пише само съдържанието т.е. не са написани липсващите стоки снимката на пакета където се вижда изброено съдуржанието, адреса и проследяващият номер е достатъчно другите снимки също е добре да се приложат.

# 325
  • Мнения: 339
Пазя всичко направих и клип отворих диспута да видим сега какво ще стане?

# 326
  • София
  • Мнения: 4
Аз редовно си поръчвам от там,не бих казала че съм доволна от всички покупки даже тези с висок рейтинг. Запалих и майка ми....доста често поръчвам кератин за косата от там,особено когато е на промоция но не от всеки. За всеки който се интересува кератина който си поръчвам и съм доволна от него е на PURC,пробава съм няколко от тази марка и съм най доволна от този който е по 100ml то е keratin shampoo and keratin hair treatment почти винаги са на промоция което е хубаво... Но аз най вече си купувам от там безжични слушалки,техника....майка ми си взима дрехи,обувки...но не е желателно,първо че качеството не винаги е добро,може да не си уцелите размера и тн.

Последна редакция: нд, 01 юли 2018, 17:30 от FB589753BGM

# 327
  • Мнения: 654
Аз редовно си поръчвам от там,не бих казала че съм доволна от всички покупки даже тези с висок рейтинг. Запалих и майка ми....доста често поръчвам кератин за косата от там,особено когато е на промоция но не от всеки. За всеки който се интересува кератина който си поръчвам и съм доволна от него е на PURC,пробава съм няколко от тази марка и съм най доволна от този който е по 100ml то е keratin shampoo and keratin hair treatment почти винаги са на промоция което е хубаво... Но аз най вече си купувам от там безжични слушалки,техника....майка ми си взима дрехи,обувки...но не е желателно,първо че качеството не винаги е добро,може да не си уцелите размера и тн.
[/quot

Ще бъда благодарна, ако ми  препоръчаш безжични слушалки, от които си доволна. Може на лични да ми пуснеш линк.

# 328
  • Варна
  • Мнения: 1 814
При мен диспутът приключи. Продавачът не предложи нищо, освен, че на лични ми писа, че е удължил срока и да откажа диспута. Аз също не съм писала нищо друго освен първоначалното и така.
Сега чакаме парите по сметката.

# 329
  • Мнения: 654
При мен диспутът приключи. Продавачът не предложи нищо, освен, че на лични ми писа, че е удължил срока и да откажа диспута. Аз също не съм писала нищо друго освен първоначалното и така.
Сега чакаме парите по сметката.

Правилно си постъпила! Отвориш ли диспут, не приемай никакви неофициални уговорки. Парите ще ти върнат, имай търпение, трае сравнително дълго, но винаги се плащат.

Общи условия

Активация на акаунт