Booking драми

  • 8 245
  • 79
  •   1
Отговори
# 60
  • Мнения: 2 865
Малко повече упорство за връзка с booking никога не е излишно, обикновено ви намират подобен хотел и поемат разликата в цената
Да, така е. Освен това има и възможност за чат през сайта. Ако някой не знае английски може и с гугъл да си преведе и да пише в чата.

# 61
  • Мнения: 3 386
Arizona, аз описвах подробно моя случай от преди седмица. Та тогава, на място, собственикът категорично отказа да ни възстанови парите на място ( каза, че те са в booking, не у него). Естествено, случаят бе друг, но...

# 62
  • Мнения: 2 865
Arizona, аз описвах подробно моя случай от преди седмица. Та тогава, на място, собственикът категорично отказа да ни възстанови парите на място ( каза, че те са в booking, не у него). Естествено, случаят бе друг, но...
Аз ти четох случая в другата тема и описах и моя подобен случай.
Дори да не са били прехвърлени парите към него още, нали в крайна сметка ще си ги получи?
Като не му се връщат пари, канселиране на резервацията от негова страна и букинг ги връщат.

# 63
  • Мнения: 41
Не знам колко е редно да посочвам хотела в тази тема, но ....
Резервирах тук ( давам скрийншот на мнението ми ) :
Скрит текст:

Но хотела вече е с променено име :
Скрит текст:

Странна работа ...Хотела е един и същ, с други коментари обаче и съответно моят го няма.
Досега винаги съм резервирала буквално в последният момент, от днес за утре с опцията " платете в мястото за настаняване", тъй като детето много боледуваше, и не съм имала проблеми. Показах им потвърждението .... отговора беше "съжаляваме, но нямаме места".
Arizona , не сме объркали хотела, в тази част са само 2. Изтеглих упътването през Booking.

Последна редакция: сб, 24 авг 2019, 21:01 от mima_nikol

# 64
  • Манчестър
  • Мнения: 2 484
Интересно. Сега погледнах през аппа на букинг и хотела ми излиза с оригиналното име. Ревюто липсва, но пък другите 195 са скорошни и назад във времето.

Но пък като вляза през браузър ми излиза второто име и има само 6?!?!?! Ревюта.

Последна редакция: вт, 27 авг 2019, 19:23 от AnMary

# 65
  • Мнения: 2 865
Не знам колко е редно да посочвам хотела в тази тема, но ....

Добре, че го написа, за да знаем да не ходим там.

# 66
  • Мнения: 51
Резервирах чрез   Booking.  Група от 20 почиващи бяхме гости на хотел"Anixi " в Обзор.Ще започна от настаняването-от 15 часа,като в 16 часаси взехме и ключа за последната стая.Ведна от стаите нямаше топла вода първия ден,в друга нямаше осветление в тоалетната,в нашата -изгоряла крушка в коридора-така си и останаха,ако бяха ни дали,щяхме да си ги сменим.така както си почистихме преди да се настаним.На третия ден ни донесоха големи кърпи за баня,а тоалетна хартия имаше по 1 за стая,даже и там,където бяха 6 жени.През деня ,че и през ноща нямаше никой на рецепцията,а ключовете на стаите стояха на плота.В една от баните не работеше кранчето на чешмата,а в друга-ръкохватката на душа,в нашата-не течеше канала на душа.През целия ни престой не предлагаха кафе-нито в ресторанта,нито на двата бара.Леглата са неудобни,а част от закуската-вчерашна-салам и кренвиршите.Само басейнът заслужава по-добра оценка-чист,но студен.Това е нашето общо мнение на групата.На всички-приятна почивка!

# 67
  • Мнения: 964
И каква е вината на Букинг, че хотелът е мърляв?
При рейтинг 5.9 явно сте отишли с твърде завишени очаквания.
Има си коментари за престоя - като имате забележки към хотела - опишете ги там.

# 68
  • Мнения: 4 323
Букинг е сайт за резервации, хотелите не са техни.
Букинг не осигурява тоалетна хартия, удобни легла и хавлии.

# 69
  • Мнения: 19 483
Е, предполагам че има някакви изисквания към хотелите, заради което всъщност взима и комисионната букинг. То така може пълен коптор да ти предложи - не ги ли оглеждат и оценяват обектите, които са им партньори?

# 70
  • Мнения: 4 323
Дори и да ги гледат ще е веднъж на няколко години, както имат милион хотели.
Човек ако е придирчив, гледа рейтинг, чете ревюта, всичко си има на сайта.
Да не говорим, че има различни нива хотели, букинг имат всякакви, от 1 до 6 звезди...

Последна редакция: ср, 04 сеп 2019, 15:39 от neuromancer

# 71
  • SF
  • Мнения: 21 167
Е, предполагам че има някакви изисквания към хотелите, заради което всъщност взима и комисионната букинг. То така може пълен коптор да ти предложи - не ги ли оглеждат и оценяват обектите, които са им партньори?

Не ги оглежда и не раздава звезди. Букинг е само платформа, през която се правят резервации. Посредници са и на автомобили под наем. Няма как да извършат технически преглед на всички автомобили по света.

Има хора, за които тези условия са достатъчно удобство и не желаят да плащат за повече. Напишете вашето мнение като отзив в сайта на Букинг. Който търси по-добро място за ваканцията си, да го има предвид и ако прецени, да избягва този хотел.

# 72
  • Мнения: 367
Да попитам нещо. Не е драма и не се оплаквам, просто някой с повече опит да даде съвет как да постъпим, за да загубим по-малко. ММ преди две вечери резервира места за нощувки във Валенсия в апартаменти в центъра. Едната стая е безплатна анулация до известен период, а другата изцяло с невъзвращаема стойност. Такива са били наличните стаи и се е съгласил на втората, защото  е решил , че ще прежали 230 лв, в краен случай (а не над 400 лв.) Дошло е потвърждение и не го е прочел подробно. На другия ден, реши да откаже стаите, понеже намерихме по- добри(не през букинг) и можехме да използваме подарен ни ваучер.  Опита се да канцелира и му пратиха съобщение,че дължи сумата и за двете стаи. На потвърждението пише, че и двете са с невъзвращаема стойност. Писа повторно, същото.Той е убеден,че е избрал само една такава стая. До пътуването ни има един месец. Как е по-добре да постъпим?
1. Ако анулираме, че вземат цялата сума веднага. Дължим я.
2. Ако просто не се явим, ще я вземат в деня на неявяването ни, т.е след месец.
Някакъв начин да  предложим нощувките на някой друг и да си възстановим парите? Сумата не е блокирана, защото плащането е на място.
Някой с опит да помогне, моля!
Пак казвам, няма драма и ще ги прежалим в краен случай. Има ли някакъв вариант ако канцелираме, да не дръпнат сумата. Все пак има месец дотогава.

# 73
  • Мнения: 445
Но е дал инфо за картата? Ако да - да, ще ви ги дръпнат. Вариант е да се свържете с хотела директно и да се разберете за условието по анулиране.

# 74
  • Мнения: 1 220
Опитвам се да запазя стая в хотел, има много свободни- с и без безплатна анулация, с 10% отстъпка и т.н. Стигам до последна стъпка, пиша данни на карта, приема я и хоп- не можете да резервирате, защото офертата вече не е валидна, стаите са заети. Пак наново се връщам, гледам-стаите свободни, мъчих се 3 пъти и едно и също. Това през мобилното приложение. През компютъра цените са съвсем различни. Случвало ли ви се е?
Писах на Букинг, ама като ги знам колко са адекватни...

Общи условия

Активация на акаунт