Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Booking драми

  • 7 910
  • 79
  •   1
Отговори
  • Sofia
  • Мнения: 779
След дълго и международно безпроблемно ползване на booking.com дойде и моят ден и час да стигна до кофти ситуация и понеже нищо не могат да направят от сайта реших поне да се оплача тук.

Резервирах си аз апартамент на нашето море за четвъртък и петък вечер миналата седмица и проблемите започнаха още от момента на резервиране. От 62 евро, които бяха написани на финалната страница (където се въвежда кредитната карта), сумата, която ми беше изтеглена моментално при букване беше 98 евро. Знаех, че плащането ще е моментално (ок за мен), но за първи път ми се случи да има и дребен шрифт добавки - 25 евро за чистене, 10 евро за трансфер (собственикът бил руснал както се оказа по-късно) и 1.20 туристическа такса за двама, въпреки че посочих, че резервирам за себе си само. Писах на български въпрос за какво са тези такси.. получих отговор на английски, че мога да получа 10 евро обратно май месец когато букинг плати на собственика. В същия мейл получих и бг номер за връзка на човек, който ще ми предаде ключовете, съобщението беше писано от собственика живущ в Русия и с номер за връзка - руски, който реших определено да не ползвам, предполагам само колко струва.. ако на вас ви звучи объркано вече, на мен ми беше призлязло още на първия мейл какви са тези хора и какво се случва, т.к. пътувам сама.

Идва четвъртък, пристигам аз в апартамента, среща ме въпросния посредник. Влизаме в апартамента, който е чист и изглежда много приятно на първо четене.. на второ - леглото без завивки или чаршафи/калъфки, в хола един простор с мокри хавлии и чаршафи, кухненските уреди изключени (вкл. и хладилникът). Въпросният посредник тръгва да си ходи, казвам му, че нямам намерение да сгъвам пране и да оправям легло. Човекът беше разбран и свърши нещата сравнително бързо. Бил нов и не се познавал със собственика. Аз през това време излязох да не му преча. Връщам се, той си тръгнал, всичко прибрано - ок. Връзвам се към интернет - няма такъв. Пускам ТВ - няма канали. Звъня на бг връзката - "аа не знам", помолих го да се свърже със собственика.. така и не получих обаждане обратно, изобщо. Звъннах на доставчика на интернет (имаше стикерче в апартамента) и ми казаха, че за този адрес не е плащано нищо от ноември 2017-а. Започва леко да ми писва. Пускам водата - жълта, неизточена. Няма обхват на мтел на това място и нямам дори 4g интернет връзка, но имам номер в Англия на букинг като някакъв си genius member, който съм си записала. Звъня на booking - съветват ме да напусна мястото веднага ако искам да имам шанс да получа някакви пари обратно. Тръгвам си аз в 10.30 вечерта, връщам ключовете на бг пича, той ми казва чак тогава, че утре щял да ходи да плаща интернет. Тук историята с "на живо" свършва. Руснакът ми отговаря по мейл на cancellation money back request-a с "нет". На база това "нет" имам час и половина разговори с букинг, където те му звънят и ме държат на изчакване, той си е признал че нещата не са били ок и щяло да има интернет и телевизия в 5 сутринта на следващия ден ако съм била изчакала (ново 20), но отказва при всякакви положения да ми върне и 1 лев. От букинг нищо не могат да направят, в общи линии никой никакви пари няма да ми върне, предложиха ми 25 евро ваучер от букинг, отказах. Искам да подам жалба в КЗП, но доколкото четох в предишни теми май смисъл няма много.

Моля ако някой има опит и може да ме посъветва какво да направя, аз още не съм се предала. Не ми е за парите, но такова отношение е под всякаква критика и не е редно да се случва на когото и да е. Телефонът, на който звънях в букингския кол център е 00 44 20 3320 2609.

# 1
  • Мнения: 66
Може да поискаш твоята банка да оспори плащането. Най-вероятно ще поискат да им предоставиш копие на кореспонденцията с Booking и руснака и процедурата може да отнеме месец-два, няма гаранция за успех, но поне е нещо, особено ако парите са ти изтеглени от Booking, а не от ПОС на собственика.

# 2
  • Sofia
  • Мнения: 779
Може да поискаш твоята банка да оспори плащането. Най-вероятно ще поискат да им предоставиш копие на кореспонденцията с Booking и руснака и процедурата може да отнеме месец-два, няма гаранция за успех, но поне е нещо, особено ако парите са ти изтеглени от Booking, а не от ПОС на собственика.

Благодаря. Мислех си го, утре ще звънна да попитам, но мисля и преди съм звъняла за нещо подобно и ме бяха отрязали.

Исках само да подчертая, че съм имала критична ситуация и с airbnb - всъщност доста по-неприятна, т.к. се местих да живея в Калифорния и мястото, което бях букнала за 1 месец дори не беше в същия квартал, в който бяха написали в listing-a. Тогава не познавах никого в града и се притеснявах да се оплача, чак като се изнесох писах на airbnb за ситуацията. Върнаха ми абсолютно цялата сума за престоя, дадоха ми 60 евро ваучер и ми казаха, че ако пак се случи нещо подобно трябва да звъня веднага и те поемат настаняването на друго място по спешност. Вече не ги ползвам много много, защото booking имат по-добри оферти пък и друго си е да имаш избор от хотели със закуски и други екстри. Но след този случай, не знам..

# 3
  • Мнения: 4 669
Един единствен път резервирах апартамент през букинг в Букурещ и се разочаровах.. Сега предпочитам хотел, колкото и по-скъпо да е... Въпросния апартамент беше с удобна локация, много добре обзаведен, но чаршафите незнайно защо не бяха сменени..  И се наложи да пера и суша чужди мръсни чаршафи, добре че беше лято и имаше условия да изсъхнат бързо преди нощуването ни... Другото беше, че нямаше интернет, а в букинг го бяха обявили... Не можах да платя с карта, а не носих в мен толкова пари кеш и се наложи да ходя да тегля.. Това не беше отбелязано в букинг, даже пишеше с какви карти може да се плати... Бях бясна, направих оплакване в сайта, написах много лоша рецензия за апартамента и какво от това... Никакво обезщетение не получих, лошите емоции бяха за моя сметка... За това никога повече апартаменти под наем!!!! Grinning

# 4
  • София
  • Мнения: 9 063
 Те не са букунг драми толкова, а БГ драми. В такива случаи, моля изписвайте ИМЕТО НА ХОТЕЛА!!!!!!!!!! искаме да знаем кое е това място, което НЯМА да рзервираме. А ти си платила някакви колосални суми, дано не е било за 2 нощувки само...

# 5
  • Мнения: 395
Доколкото разбрах е било частен апартамент. Каква вина има апартхотелът (ако е бил такъв)? Има много собственици на имоти в апартохотели, които сами си отдават апартаментите и понякога изобщо не знаят какво са задали като параметри в букинг, а и не следят сметки - за ток, кабелна, интернет. Чистенето/прането често е мираж, а ако изобщо са се сетили за него - то са обявили такса почистване.
В този случай аз бих се обърнала към КЗП. Оплачи се от този руснак.

# 6
  • Мнения: 4 856
Аз няколко пъти съм резервирала с booking - в Истанбул, Прага, София и на морето. И нямаше никакъв проблем.
Обаче бяха хотели. Това с апартаменти малко ме притеснява.
Непременно напиши негативен отзив за този собственик в booking и другаде, където публикуваш свои мнения, да се знае.

# 7
  • Мнения: 137
До сега съм правила всичките ни резервации чрез booking.com. Последната, обаче, ми донесе ядове, за които смятах booking са имунизирани. Изводът е, че международните сайтове с бг представителство се оказаха корумпирани!

Направих резервация за 03.04.18 г. в софийски хотел, чието име ще спомена, за да не се разочаровате и вие - Феста София Хотел. Направих резервацията в този хотел, именно заради високата му оценка (никога не резервирам хотел с обща оценка по-ниска от Sunglasses, а всички последни коментари бяха положителни.
Хотелът, мека казано, беше пълен отврат!, за който дори трябваше да платя!
След като се прибрахме написах съответните си разочарования и оцених хотела възможно най-ниско, като се получих обща оценка от 2.9.
След няколко дни реших да проверя дали коментарът ми е бил публикуван на профила на хотела - не беше. Това ме провокира да изпратя имейл на booking и да попитам за причината. Беше ми отговорено в рамките на 2 седмици (на 24.04.), опитвайки се да ме заблудят, че коментарът ми е видим на страницата на хотела.... да, бе, да....
Спазвайки добрия тон на общуване им отговорих, че виждам коментарът си отбелязан като "получен", но не и публикуван.
На 28.04. ми написаха, че екипът им се нуждае от няколко седмици, за да обработи коментара ми.
Тази долна лъже ме вбеси и им написах следния гневен имейл: ....позволявам се да го копирам, за да си направите съответните заключения

Причината да отседна в този хотел бяха коментарите, публикувани във Вашия сайт. Бях ужасно разочарована, когато разбрах, че нищо от публикуваното в booking.com не се оказа вярно.

Резервацията в хотела изтече преди месец!
Недоумявам как за това време Вашият екип не е успял да обработи моя коментар, а същевременно е успял да обработи два от моите имейли и да публикува множество коментари след мен.
Изглежда, че в България всичко има двоен стандарт, включително и международните уебсайтове, пречупени през българската реалност! И аз ще се постарая максимален брой хора да научат за това, като започна, още днес, от bg mammа.
Смятам, че публикуваните коментари в booking.com трябва да са обективни и да не бъдат цензурирани от никой, за да могат хората да получат максимално обективна оценка, а не да останат разочаровани, плащайки солени цени за долнопробни хотели с привидно надути и селектирани оценки от Вашия екип.

П.С. Този мо имейл и цялата комуникация ще бъдат преведени и препратани към международния отдел на booking.com.


С уважение,
...................

# 8
  • Мнения: 902
Не е ли това въпросният коментар (публикуван още на 5 април):



До сега съм правила всичките ни резервации чрез booking.com. Последната, обаче, ми донесе ядове, за които смятах booking са имунизирани. Изводът е, че международните сайтове с бг представителство се оказаха корумпирани!

Направих резервация за 03.04.18 г. в софийски хотел, чието име ще спомена, за да не се разочаровате и вие - Феста София Хотел. Направих резервацията в този хотел, именно заради високата му оценка (никога не резервирам хотел с обща оценка по-ниска от Sunglasses, а всички последни коментари бяха положителни.
Хотелът, мека казано, беше пълен отврат!, за който дори трябваше да платя!
След като се прибрахме написах съответните си разочарования и оцених хотела възможно най-ниско, като се получих обща оценка от 2.9.
След няколко дни реших да проверя дали коментарът ми е бил публикуван на профила на хотела - не беше. Това ме провокира да изпратя имейл на booking и да попитам за причината. Беше ми отговорено в рамките на 2 седмици (на 24.04.), опитвайки се да ме заблудят, че коментарът ми е видим на страницата на хотела.... да, бе, да....
Спазвайки добрия тон на общуване им отговорих, че виждам коментарът си отбелязан като "получен", но не и публикуван.
На 28.04. ми написаха, че екипът им се нуждае от няколко седмици, за да обработи коментара ми.
Тази долна лъже ме вбеси и им написах следния гневен имейл: ....позволявам се да го копирам, за да си направите съответните заключения

Причината да отседна в този хотел бяха коментарите, публикувани във Вашия сайт. Бях ужасно разочарована, когато разбрах, че нищо от публикуваното в booking.com не се оказа вярно.

Резервацията в хотела изтече преди месец!
Недоумявам как за това време Вашият екип не е успял да обработи моя коментар, а същевременно е успял да обработи два от моите имейли и да публикува множество коментари след мен.
Изглежда, че в България всичко има двоен стандарт, включително и международните уебсайтове, пречупени през българската реалност! И аз ще се постарая максимален брой хора да научат за това, като започна, още днес, от bg mammа.
Смятам, че публикуваните коментари в booking.com трябва да са обективни и да не бъдат цензурирани от никой, за да могат хората да получат максимално обективна оценка, а не да останат разочаровани, плащайки солени цени за долнопробни хотели с привидно надути и селектирани оценки от Вашия екип.

П.С. Този мо имейл и цялата комуникация ще бъдат преведени и препратани към международния отдел на booking.com.


С уважение,
...................

# 9
  • Мнения: 943
Била съм в хотела на сватба с нощувка и всичко беше супер Била съм и в Феста Боровец без оплаквания Интересни са тези драми Имат ли покритие?

# 10
  • Мнения: 137
Nedy Ivanov - Да, това е коментарът, но го публикуваха вчера с дата 5ти април - това е дата, в която дадох оценката си.
Би трябвало да знаете, че всички коментари се публикуват с датата, когато е направена оценката, а не след обработването им от booking.
Разбира се, че имат покритие, ако човек не е толкова афектиран би ли си направил труда да опише.
Krisimor може би отново трябва да посетите хотела, за да се уверите в своите очарователни или моите разочарователни представи.

Последна редакция: вт, 01 май 2018, 19:13 от mischlence

# 11
  • Мнения: 787
На мен също от няколко години ми прави впечатление, че повечето коментари в букинг са положителни и по тази причина преди резервация чета мнения и по други сайтове, а за чужбина в английски и руски.

# 12
  • Мнения: 1 121
Още ли има хора, които не знаят, че цели села и селища от градски тип в Малайзия, Филипините и горно Замбези се прехранват с писане на позитивни коментари за кого ли не, лайкове и статуси?

# 13
  • Мнения: 395
Много коментари съм оставяла в booking, някои отлични, други лоши. При всеки един от тях публикуването им в сайта се е бавил, поне 3-4 седмици е отнемало. Да не говорим, че понякога не мога и да ги намеря веднага.

# 14
  • София
  • Мнения: 9 063
 Само за протокола да потблежеим - в Букунг могат да оставят кометари САМО потребители, които са резервирали ПРЕЗ букинг. Аз дори и да съм бил в хотела, не съм ли резервирал през букинг - коментар не мога да оставя. Та в този смисъл "платени клакьори", които да пшат позитивни мнения - на практика няма и не може да има (поне не е толкова лесно).

Общи условия

Активация на акаунт