Лидл 115 - Майска тема

  • 134 221
  • 1 179
  •   1
Отговори
# 330
  • Ст Загора
  • Мнения: 10 262
Можеш с касовата бележка

# 331
  • София
  • Мнения: 2 368
Според мен, ако казанчето е било надраскано при разопаковането е задължително да се направи рекламация. Но ако е надраскано в процеса на употреба, не е проблем на гаранцията.
Освен ако не е пуснат един хляб и при правилна употреба не е се е надраскало от естествената работа на машината. Това би означавало, че покритието е некачествено. Но ако е надраскано (както писаха и по-горе) от неправилно ползване, миене или механично с нещо.. не.

Но пък от друга страна, ако е в рамките на тия 3 месеца за връщане, всеки може да си прави каквото му душа иска. Да взима, да връща и така, дали е коректно е друг въпрос.

Последна редакция: вт, 08 май 2018, 17:51 от silver birch

# 332
  • Бургас
  • Мнения: 4 669
Здравейте. Купих си чистачката за прозорци, но не съм доволна. Оставя ми мокри деруги точно по средата. Държо го вертикално, пробвах под различен ъгъл със стъклото, но винаги оставя мокро по средата 🤔 Също така по стъклото имаше отпечатъци от пръсти и те си останаха. 🙁
Сега мога ли да го върна? След като е пробван, реално работи, но не чисти.

Разглоби го и го сглоби наново. При мен оставяше следи, но се оказа, че не е уплътнило добре и затова не можеше да изсмуче добре водата. Ако не стане, значи не е наред.
Отпечатъци от пръсти без търкане няма как да изчисти, реално уредът само изсмуква водата. Аз го кръстих ,,водосмучка,, Simple Smile Много му се радвам, днес и банята подсуших с него.

# 333
  • Русе
  • Мнения: 7 144
На моята хлебопекарна се надра казанчето от бъркалките. Значи е можело да предявя рекламация. Аз не съм виновна, че бъркалката опира в ъгъла. Всъщност тя още година и нещо е в гаранция Thinking

# 334
  • Мнения: 12 902
На моята хлебопекарна се надра казанчето от бъркалките. Значи е можело да предявя рекламация. Аз не съм виновна, че бъркалката опира в ъгъла. Всъщност тя още година и нещо е в гаранция Thinking
Колко са големи тези бъркалки, че опират в казанчето?!?

# 335
  • Мнения: 156
За съжаление, не съм напълно сигурна кога се е надраскало, от вътрешната стрсна на казанчето, до едната бъркалка. Ползвана е хлебопекарната само два пъти, и то с бял хляб,така че не мисля че е от тестото, отделно с миенето съм внимателна... Както и да е, ще го мисля. Много ви благодаря, златни сте.

# 336
  • Русе
  • Мнения: 7 144
На моята хлебопекарна се надра казанчето от бъркалките. Значи е можело да предявя рекламация. Аз не съм виновна, че бъркалката опира в ъгъла. Всъщност тя още година и нещо е в гаранция Thinking
Колко са големи тези бъркалки, че опират в казанчето?!?
Знам ли колко са големи? Нормални бъркалки. Според мен проблемът е в казана.

# 337
  • Мнения: 24 513
Т.е. ако правилно си го представям, ръбът на бъркалката остъргва по дъното на казанчето? Ако е така, би трябвало да приемат рекламация без проблем, това си е дефект. По принцип на хлебопекарните май гаранцията изрично не важи за надраскано казанче, но това би било друго.

# 338
  • София
  • Мнения: 1 931
В Люлин раздават брошурки за промоции на нехранителни продукти 11-13.05  от 7 до 22ч. Шатра ли ще рече туй сега?  Blush Че хич не си я представям къде ще я пъхнат.

Преди 2 седмици раздаваха брошурки в Надежда и там разпродажбата беше в магазина (а има място за шатра, правили са там преди). Всъщност имаше доста кошове, 2 дълги реда с неща от 1-3-5-7-15 и т.н лв, взех сандали на малкия за 7лв (но му е дебело крачето за тях, 25 номер са, ако някой се интересува мога да ги снимам), пазя бележката и ще ги върна тези дни, взехме и други дребни работи, имаше какво да се намери.
Къде се намира Люлинския магазин?

# 339
  • София
  • Мнения: 10 609
на моите бъркалки се разлюпи покритието-без да ползвам ядки и прочие... казаха ми да си купя нови.

# 340
  • Мнения: 851

Къде се намира Люлинския магазин?
[/quote]
Намира се в Люлин 5,до Райкомерс,преди Околовръстното!

# 341
  • Мнения: 280
Смело връщайте казанчета, стъклочистачки и т.н. Лидл е "добър". Ще ги подсуши, почисти и препродаде, докато някой не го върне отново за същото или не го сметне за нормално и задържи за себе си. Да разглабяш и сглабяш уред за да не тече??? Или е направено като хората, или е пълен булшит и то не за нещо на година, две или пет, а току що купено от магазина. Това да не е някакъв "битак" 10-та употреба?

# 342
  • Beyond the stars
  • Мнения: 9 078
В Люлин раздават брошурки за промоции на нехранителни продукти 11-13.05  от 7 до 22ч. Шатра ли ще рече туй сега?  Blush Че хич не си я представям къде ще я пъхнат.

Преди 2 седмици раздаваха брошурки в Надежда и там разпродажбата беше в магазина (а има място за шатра, правили са там преди). Всъщност имаше доста кошове, 2 дълги реда с неща от 1-3-5-7-15 и т.н лв, взех сандали на малкия за 7лв (но му е дебело крачето за тях, 25 номер са, ако някой се интересува мога да ги снимам), пазя бележката и ще ги върна тези дни, взехме и други дребни работи, имаше какво да се намери.
Къде се намира Люлинския магазин?

Нов модел "шатри" явно, ще го наобиколим ние да видим дали ще има нещо интересно. Магазинът е на ул. Петър Дертлиев 111  Wink

# 343
  • Мнения: 12 722
Смело връщайте казанчета, стъклочистачки и т.н. Лидл е "добър". Ще ги подсуши, почисти и препродаде, докато някой не го върне отново за същото или не го сметне за нормално и задържи за себе си. Да разглабяш и сглабяш уред за да не тече??? Или е направено като хората, или е пълен булшит и то не за нещо на година, две или пет, а току що купено от магазина. Това да не е някакъв "битак" 10-та употреба?

И много внимавайте , като купувате.

# 344
  • Мнения: 502
Няма такова понятие по закон "аксесоари". Може ли да работи уреда без казанче - ако не, значи не е аксесоар. Търгашки измишльотини.
Аз бих настоявала да ми оправят уреда за тяхна сметка, ако е в гаранция...
Не съм съгласен.Това са аксесоари, които се мият и при неправилно ползване може да се надраскат.Няма как някой да е виновен за нашите грешки.Ако откаже копче или нещо не функционира да ама за надраскана повърхност не виждам смисъл.Все едно да си счупиш дисплея на телефона и да ти го поеме гаранцията.

Общи условия

Активация на акаунт