Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Дермавист Пловдив - коректно отношение или нагло поведение

  • 5 006
  • 17
  •   1
Отговори
  • Мнения: 1
Здравейте приятели,
Бих искал да споделя опита си с посещението ми на една клиника Дермавист (Dermavist).
Oбадих им се по телефона да се консултирам за услугите им и цените и те ме извикаха на място. Реших да отида, но преди това прегледах сайта им да видя какви са цените и дали случайно няма цена за консултация. Такава информация не намерих. Като отидох на място ми се наложи да изчкам близо половин час докато ми обърнат внимание, като през това време видях лекърката поне два пъти да се разхожда по коридора. Хубаво, заети хора, сигурно си има ангажимент, ама да си го свърши не когато има среща с клиент и той чака. Направиха ми консултация относно техните услуги, как те могат да ми помогнат и техните цени и на тръгване решиха, че трява да ме таксуват и ми поискаха 40лв. Това е много странно, никой предварително не ми е казал, че за да се консултирам за процедурите и цените на тази клиника трябва да си платя. Платих им, но ме загубиха като клиент. Не смятам, че е редно да таксуваш хората за възможноста, която ти дават и времето което отделят за да научат за тази клиника и техните услуги и цени. Според мен е нагло от тяхна страна. Изпратих им имейли към директорката на клиниката Ива Стоилова, да я информирам със случая. Вместо да ми се извинят ... нещо, което според мен е правилното действие, тя реши да ме убеждава, че не съм бил прав и че това било някакъв преглед.
Значи без аз да знам, да съм дал съгласие и да съм информиран за цената те ми правят преглед и ме таксуват.
В крайна сметка аз реших да пиша и да израза възмощението си и да споделя с другите хора опита ми с тази клиника в Пловдив – Дермавист (Dermavist). Kойто смята, че му се дават пари за да научи цените на клиниката, да заповяда при тях.

# 1
  • Мнения: 7 323
за да избегна подобни ситуации предварително заявявам че искам единствено и само информация за цени и услуги, а ако реша в последствие ще си запиша час за консултация.
иначе да, смятам че са те *хванали за шаран*. не познавам тази клиника, но намирам поведението им за крайно неприемливо.
напиши рекламация в книгата им. едва ли ще има ефект, но все пак.

# 2
  • Мнения: 8 742
По-добре пиши на КЗП.

# 3
  • Мнения: 2
Изчетох внимателно текста и ми направи впечатление следното....консултация е направена все пак пациента е консултиран. Всички болници в България в които има кабинети със специалисти се наричат Диагностични Консултативни Центрове. ДЦК. В нито един от тях не можеш без направление или касов бон да бъдеш консултиран за каквото и да било. Консултация с лекар е равнозначна на преглед. Цена за преглед явно е отразена в касовия бон....безплатни консултации/прегледи в частни клиники и студио НЯМА

# 4
  • Мнения: 8 742
До колкото разбирам авторка е попитал по телефона каква е цената на процедурите. Поканили са го на място да му отговорят. Пак е попитал какви процедури предлагат и какви са цените - обяснили са му и са го таксували. Той не е искал лекар да му казва цените, не е запазвал специално час за консултация. Поканили са го и са му обяснили КАКВО ПРЕДЛАГАТ. За каква консултация става дума? Ако му бяха показали по тяхна инициатива как работи уред и пари за манипулация ли щяха да му вземат?

На този принцип ако прегледаме менюто в заведение - трябва да платим.


# 5
  • Мнения: 9 991
И аз го намирам за некоректно. Да са казали елате за преглед, а то Верно като гледаш меню в заведение, за което да платиш. Обади се в агенция защита на потребителите, може и на господароте да пишеш.

# 6
  • Мнения: 2
Ами по телефона как да му кажат каква е цената като не му виждат кожата...може да е за рилинг може да е за апаратура...а и ако беше си направил процедура никога не прихващат консултации. 

# 7
  • Мнения: 2 944
На автора трудно му тече мисълта и нищо чудно да е обяснил съвсем друго по телефона.За да му запазят час при лекАр,явно са останали с впечатление,че иска консултация с такъв.Останалото така или иначе,го има на страницата им-пак инфо от възмУтения.Защо е висял толкова време като зане,това което иска,защо изобщо е отишъл също е мистерия-нали вече е знаел,каквото иска,защо е платил,а после решил да се оплаква...

# 8
  • Мнения: 9 991
Шоколадче, като ще да правиш забележки за правопис, Що не вземеш първо да оправиш твоя? Simple Smile)

# 9
  • Мнения: 2 944
Какво виждаш за правопис не съм споменала нищо, не питам неща извън темата като например какво е   господароте:money:
Ще го изтрия след малко да не спамим:stuck_out_tongue:

# 10
  • Мнения: 56
Абсолютно съм съгласна с автора на поста.Много нелюбезен персонал и много некоректно отношение.При запазен час от мене да 15 часа вчера за диагностика на косата,такава не беше направена,тъй като в 15.30 аз реших,че ще си тръгна.Първото,което ми направи впечатление още при влизането беше многобройния персонал,който ме гледаше учудено все едно се питаха "тая пък за какво е дошла",разхождаха се наоколо безцелно и честно казано не мисля,че знаеха защо са там,освен да ти хвърлят странни погледи.При запазен час за 15 часа,бях настанена на един диван да чакам,никой не каза поне нещо от сорта "госпожо много се извиняваме,но има закъснение,бихте ли изчакали еди колко си"-нищо такова.Чаках аз 20 минути на този диван,без идея какно и колко още ще го чакам,след което ме качиха на втория етаж(аз си мислех ееее най-после).Е да ама не,оказа се че на втория етаж има друг диван и ми беше казано сега пък на него да седна да чакам.Поседях и на него 10-тина минути след,което реших че ми е достатъчно и че определено другаде бих си дала парите.Казвам ви с ръка на сърцето,че съм виждала много по-любезни продавачки в магазините и отношение,отколкото от тези.Приличат на зомбита разхождащи се безцелно и без идея.Никога не бих отишла втори път там,нито бих ги препоръчала.Бяха некоректни,нелюбезни и имаг непрофесионално отношение,а вътре лъха негативизъм.Неприятно място.Понеже изчетох горните коментари  нека ви кажа,че живея в Лондон и там за първичен преглед не се заплаща,но аз си исках български уж специалисти.Вие сте им потенциален клиент и няма значение дали веднага ще се включите,пари няма да ви бъдат взети.Това е все едно да влезна в някой магазин и да почна да мера дънки с помоща на продавачките,след което,ако не купя нищо да бъда таксувана за това,че съм огледала стоката и че жената ми е отделила 5-10 минути от времето си да ми подаде това или онова и да ме посъветва.Абсурд.Редно е да знаят,че който има проблем ще се върне като събере парите,защото му е нужна помощ,за да е там в този център и може да не е същия ден,но всеки ще се върне и ще им донесе печалба,но ако се отнасят така и те таксуват само защото си отишъл да огледаш стоката,дето се вика,смятам че повече губят.Съгласна съм с автора,че тази такса от 40лв е абсурдна.

Последна редакция: вт, 08 яну 2019, 10:45 от maini4kata

# 11
  • Мнения: 1
Получих също нелюбезно и непрофесионално отношение при последното си посещение  вДермавист през декември 2018.
С влизането от рецепцията бях посрещната с надменен поглед  и без отговор на поздрава ми от къдрава служителка , която от години работи в тази клиника. С надменен тон ми каза да изчакам . След 20-30 мин.ме удостои с внимание др.Стоилова, чийто пациент бях от 11 години. Понеже я посещавам веднъж на година - година и половина , тя не си спомни за мен.  Попита какво ме притеснява . След като казах че моя проблем са бръчките по челото , тя ми отговори  “ това ти е най малкия проблем. Ми тези уморени очи ,назолабиалните бръчки, брадичката  “ , при което останах за минута стъписана . Добре че имах огледало в ръка , че се почувствах като Квазимодо 😐.
За щастие нямам комплекс относно външния си вид  . Не мисля че е редно да се обиждат клиентите , за да се печели. Бях веднъж в подобна клиника в чужбина и отношението беше много лобезно и цената по ниска от тази във въпросната клиника  в Пловдив .Процедурата която избрах за чело и скули ми струваше 1050 лв, представям си ако бях изпълнила съвета ѝ за корекция на бръчкиците около очите и останалата част на лицето ...
На входа платих , не ме поздравиха даже на излизане .
До този път винаги съм препоръчвала Стоилова, но не и в бъдеще .

# 12
  • Мнения: 190
Аз от скоро посещавам Дермавист и съм на по-различно мнение.Преди три месеца бях само на консултация при д-р Стоилова и пари не ми взеха.Подчертавам на консултация ,а не да се информирам колко струват процедурите,защото за това може да се види в сайта.Препоръча ми доста неща ,някои от които ги отхвърлих на момента .За филърите ,които ми препоръча ги правя постепенно и съм много доволна от резултата до момента.Така,че според мен тя гледа с професионално око и вижда цялостно лицето от какво има нужда,а вече човек сам си преценява какво да направи и какво не.Верно,че си е скъпичко,обаче резултата е видим.

# 13
  • Мнения: 8
Далече от Ива Стоилова.Аз още се лекувам  след корекции при нея.В болницата като чуха името и,отговора им пак ли тази.Попитах и казаха,че са имали и други пациенти, пострадали от нея.Момичета, аз още се лекувам.Когято я уведомих се опита да ми каже,че имам проблем със зъбите. Отговорих и рентген,скенер,ехограф, та аз съм в Лицево-челюстната и млъкна.

# 14
  • Мнения: 6
Пълни измамници. Бях попитала в страницата им в фейсбук за цената на една процедура, казаха ми 50лв., съответно запазих час.Набутаха ми продукти за лице па такъв начин, че няма как да кажеш - ами не, няма да ги взема, това окей.... и накрая се разминах с 120лв, и се оказа... че процедурата, която ми е направена не е 50лв, а 80 ( която не беше дори дълбокото почистване) просто ми сложиха мазило на лицето с ръце и това беше, много приказки, ефект 0, алчни за пари, където вика една жена.. на който му се дават пари да ходи! Никога повече!

Общи условия

Активация на акаунт