Пазаруване от Notino.bg и Parfimo.bg - 11 тема

  • 141 788
  • 624
  •   1
Отговори
# 465
  • Пловдив
  • Мнения: 4 136
Стига де! Ако сте една продавачка и разчитате на процент и цял ден се влачат да миришат, за да си го купят после от сайт, в който ги блокират. Със сигурност няма да сте ОК. Напълно права е била продавачката. Магазинът не е музей. Той разчита на продажби, не на туристи.

# 466
  • Мнения: 31 172
А, много хора им го казват директно това, че само пробват при тях и после ще поръчат от нета. И в големите, и в кварталните магазини го чуват постоянно. Какво да направят, не могат да ги изгонят?!

# 467
  • София
  • Мнения: 3 853
Стига де! Ако сте една продавачка и разчитате на процент и цял ден се влачат да миришат, за да си го купят после от сайт, в който ги блокират. Със сигурност няма да сте ОК. Напълно права е била продавачката. Магазинът не е музей. Той разчита на продажби, не на туристи.

А според вас това на пазара ли е, за да разправяте какво сте чули на вашата или съседната сергия? За мен това е непрофесионално и първата ми мисъл е как ме обсъжда мен, защото надали някой е изключен от "играта". Никой никъде не е казал,че в света на непрекъснато растящата глобална конкуренция и растящо предлагане, влизането в който и да е магазин е обвързано със задължителна покупка, а още повече с покупката на парфюм, ако може без тест.

Последна редакция: пн, 05 ное 2018, 22:40 от veka

# 468
  • Мнения: 4 382
Всъщност, "рискът", че няма да се купи от реален магазин за парфюми е включен в цената, която е и по-висока.
Дори може да се каже, че тези магазини са вид "реклама" за всякакво пазаруване на продукта, дори и онлайн. На продажби вече могат да разчитат от определен процент клиенти, които купуват независимо от цената; такива, които държат да пазаруват от реален магазин и от промоции.
Като се включат наем, заплати на персонал, често напълно неадекватен в България и разходи, ето и високите цени, на които се предлагат продукти с реално ниска себестойност.

# 469
  • До сърцето...
  • Мнения: 5 205
Добре де, постоянно се оплаквате от тях и пак като видите нещо на тънка цена се мятате, искате да продължите да купувате, обаче те вече не ви дават
Оф, ще си направя харакири от мъка!
Ако си купя 1, 2 или даже 10 парфюма на "тънка" цена, това няма да ме оправи финансово.
Не че и евтиното често не излиза скъпо, еле па като ти залепят и такова отношение... Аре мерси!

... Цялата им политика е сбъркана ....

Абсолютно! Имам чувството, че сайта се ръководи от тийн, който още смята, че света се върти около него.

# 470
  • Мнения: 13 272
Така и не разбрах от какво точно се оплаквате. Не съм пазараувала чак толкова от парфимо, но винаги са били много любезни по телефони. Като звънят за потвърждение, винаги казват в какво време ще дойде поръчката и тя идва.
Правих сега една рекламация, писаха че ми я уважават сега чакам продукта да видим.
Откъм време за доставка бавни били- ми те си го казват че в такъв срок доставят не постъпват некоректно в това отношение.

От Енцо преди рядко също съм пазарувала, а сега откакто цените станаха почти същите като в Дъглас и Сефора даже и не ги погеждам.

Simple Smile Сега съм във фаза на душещите и аз. Чакам черния петък за един шопинг, миналия уикенд направих един като бяха 15 процента за 2 продукта.



Радика, при толкова наличие на сайтове и магазини избор голям, не ви харесало, ами хубаво.
Рядко влизам в тази тема, сега щото имам поръчки, обаче когато вляза все се оплакваш, не е нормално потоянно да мрънкаш за една поръчка, сега ви блокирали, вие се оплаквате от лошо отношение - те правят същото блокират ви защото се държите лошо, защо пък те трябва да търпят лошо отношение от клиентите.

Не смятам да ги защитавам, обаче като обичате да си дигате скандали, какво очаквате.
Доста опит с пазаруване всякакво и онлайн доста често съм връщала продукти по разни сайтове и никога не съм имала проблем, сега ще ги видя с този продукт за коса какво ще ми пратят и парфимо, за да си изградя мнение и за тяхната политика.
Но пък си мисля, че винаги ми уважават реклацияте и връщанията по сайтовете защото са по правилата.

Специално за сайтове в ЕС и не само нещата са вече доста урегулирани, ако сте пуснали жалби  и сте прави. Капризи вече ако са друго нещо.

Та с тоя дълъг пост искам да каже, че пресолихте манджата с непрестанното оплакване, не  е трудно да се живее без някой сайт за онлайн пазаруване, стига да харчиш, винаги има на кой да си дадеш парите.


Последна редакция: вт, 06 ное 2018, 14:04 от zari65

# 471
  • Мнения: 2 081

Та с тоя дълъг пост искам да каже, че пресолихте манджата с непрестанното оплаквано, не  е трудно да се живее без някой сайт за онлайн пазаруване, стига да харчиш, винаги има на кой да си дадеш парите.




И недоволните да си мълчат ...браво голям пост....

# 472
  • Мнения: 6
notino ще имат ли отстъпка на черния петък или да поръчвам направо сега... чудя се понеже харесах едни спрейове за тяло на bath & body works...

# 473
  • Мнения: 13 272
Simple SmileПостоянното повтаряне, еднотипно мрънкане, без особена конкретика на едно и също нещо, дава обратен ефект.

# 474
  • До сърцето...
  • Мнения: 5 205
Simple SmileПостоянното повтаряне, еднотипно мрънкане, без особена конкретика на едно и също нещо, дава обратен ефект.

Стига вече, че стана смешно.
Разбрах вече, че обичам да вдигам скандали, не съм коректна, и още разни лоши работи, за разлика от тебе - пълният образец на почтен клиент.

Не знам каква конкретика искаш, ако следиш темата зад всяко оплакване си има конкретен повод. Ако пък те мързи, или не обобщавай с лека ръка, или си направи труда да прочетеш част от тях в първият пост, аз - между скандалите и оплакванията - някои ги събрах, за да им е по-лесно на новите (не че ти си нова).

Айде със здраве!

# 475
  • Мнения: 4 042
Замислих се защо ли не са ме сложили и мен в някакъв черен лист досега. Още при първата си поръчка от сайта направих пълна рекламация, а на втората отказах един от двата парфюма на етап на пристигането им в България от Чехия. Малко беше нервна девойката по телефона, попита защо съм я потвърдила вече веднъж, но нямаше проблем, извадиха го единия парфюм. От там нататък не съм имала никакъв проблем със сайта. Дразня се от това обаждане по телефона по два пъти в работно време, все пак и ние работим и не по всяко време е удобно, но като си дам сметка, че ето на, на мен ми се случи да си променя поръчката на второто обаждане, и не мога да се оплача. Но с първата и втората поръчка как не се вкарах в черен лист, просто не знам. Явно не е чак толкова просто и без никакво основание. Че за рекламацията писах и недоволствах и тук...

# 476
  • Пловдив
  • Мнения: 4 136
Всеки си носи риска на онлайн пазаруването. Никога не поръчвам за сума, която не мога да прежаля. И от реални магазини ми се е случвало парфюм да не отговаря на очакванията ми, но там разпечатан не ми го взимат обратно, въпреки високата цена. Бавната доствка не  ме дразни особено. Това, че амнайстата ми прищявка ще дойде по-късно, не ми е особено важно. Ако го искам веднага, отивам в магазин. Никога до сега не ми се е случвало, ако съм любезно настоятелна, да не стане каквото искам. Съпорта изпълнява нечии инструкции. Да се карам с някого, който си върши работата, както му е наредено, е грубо. И не бих го направила. Днес, например, с железен юмрук в кадифяна ръкавица, сключих перфектния за мен договор с мобилен оператор. Наясно съм докъде мога да стигна. От първите им клиенти съм, още с мобифоните, къде ще ходят. На възможно най-скъпия план съм, но на много по-ниска цена. Дипломация му е майката. Stuck Out Tongue Winking Eye

# 477
  • Мнения: 13 272
Дойдоха ми нещата, обаждаха ми се дали искам да ми обединят двете поръчки и продукта с рекламация, който ми изпращат в едно, естествено се съгласих, тъй като това ми пести разходи.
Всичко е ок. Даже и с мостри са ме поглезили.

# 478
  • Мнения: 113
Искам и аз да изразя разочарованието си от некоректното отношение на Парфимо. Получих парфюм Alien -
Thierry Mugler , тестер в тестерска опаковка, който е със съмнителни характеристики и малка трайност. Нямам възможност да отида до реален магазин и да направя директно сравнение и поради тази причина поисках да им върна тестера, без да твърдя категорично че е менте, но те отказаха. Подала съм жалба в КЗП и се надявам да си ми върнат парите, но дори и тогава не бих рискувала втори път с тях. За сравнение, от Ензо са приемали обратно и отворен парфюм с разкъсан целофан, а съм връщала и на други сайтове тестери, единствено с Парфимо имам проблем да упражня правото си на отказ от договор, сключен от разстояние. Голямо разочарование!

# 479
  • Мнения: 31 172
Не мисля, че ще ти върнат парите. Докато, ако КЗП ти обърнат внимание ще минат месеци.
Съжалявам за разочарованието.

Общи условия

Активация на акаунт