Кауфланд - тема 29

  • 87 814
  • 742
  •   1
Отговори
# 600
  • Мнения: 4 210
Къде мога да подам оплакване, че днес сутринта беше свършил кашкавал Саяна 2 по 400 грана за 6.49. Предложението е много изгодно кг излиза 8 лева и е хубав кашкавала на вкус и за пица.


Никъде. Количествата са до изчерпване. Чудя се оплаквате ли се някъде, че нещо е свършило в кварталния магазин, или това се отнася само за големите магазини?

# 601
  • Мнения: 517
Къде мога да подам оплакване, че днес сутринта беше свършил кашкавал Саяна 2 по 400 грана за 6.49. Предложението е много изгодно кг излиза 8 лева и е хубав кашкавала на вкус и за пица.


Никъде. Количествата са до изчерпване. Чудя се оплаквате ли се някъде, че нещо е свършило в кварталния магазин, или това се отнася само за големите магазини?

Не пазарувам в квартални магазини.

Подадох оплакване онлайн до Комисия за защита на потребителите, говорих с тях и ще направят проверка какво е количеството заредено, предвид промоцията, трябвало да е достатъчно за да се удовлетвори клиентския интерес.

# 602
  • Мнения: 5 552
Къде мога да подам оплакване, че днес сутринта беше свършил кашкавал Саяна 2 по 400 грана за 6.49. Предложението е много изгодно кг излиза 8 лева и е хубав кашкавала на вкус и за пица.


Никъде. Количествата са до изчерпване. Чудя се оплаквате ли се някъде, че нещо е свършило в кварталния магазин, или това се отнася само за големите магазини?

Не пазарувам в квартални магазини.

Подадох оплакване онлайн до Комисия за защита на потребителите, говорих с тях и ще направят проверка какво е количеството заредено, предвид промоцията, трябвало да е достатъчно за да се удовлетвори клиентския интерес.

Аз съм звъняла на националния им телефон, съдействат и те уведомяват кога ще имат налично, дори ти предлагат и да ти го запазят.

# 603
  • Варна
  • Мнения: 11 348
Въх, чак оплакване до КЗП за свършил кашкавал... да не е животоспасяваща стока?

# 604
  • Мнения: 894
И мен ме издразни, че нямаше в първия ден от "промоцията" в 12 на обяд.
Не е серизно, иначе чупене на милиони за гръмки ТВ реклами, цветни брошури в милионен тираж и прочие.
Може да счетат от КЗП, че е заблуждаваща практика.
Браво за активната позиция.
Мен ме домързя да пиша на К, и без това знам каква глупост ще ми отговорят.
Поне да ограничат бройките на клиент, за да не купуват всякакви за гаражните си магазини, уж е за крайни клиенти....

# 605
  • оттам, откъдето започва България
  • Мнения: 12 397
Въх, чак оплакване до КЗП за свършил кашкавал... да не е животоспасяваща стока?

Естествено, че нищо от това, което пишем тук, не е животоспасяващо.
То така беше и с т. хартия, но въпросът е принципен и трябва да сме активни!

# 606
  • Мнения: 1 893
Аз забелязвам,че масово няма стоки на промоция,но не съм се замисляла къде може да се оплача.

# 607
  • оттам, откъдето започва България
  • Мнения: 12 397
Ето, тук: https://www.kaufland.bg/uslugi/kontakt.html

# 608
  • Мнения: X
Не знам за кашкавала, но на мен лично не ми е приятно, когато свърши сладоледа на промоция още в понеделник- вторник и до края на седмицата не зареждат точно от него. Тази седмица има пак сладоледи на промоция, не са 2 за 1, но ще свършат пак за отрицателно време. През лятото се изчерпват по- бързо и могат поне да зареждат по- големи количества. Сигурна съм, че няма да останат непродадени.

# 609
  • somewhere over the rainbow
  • Мнения: 3 276
Смешно ми стана, че някой се е оплакал, че нещо в който и да е магазин е свършило. Сигурна съм, че на КЗП също им е станало смешно.

# 610
  • Мнения: 20 885
Е понеже ви е смешно, и всички си мълчим, за това веригите си правят гаргара с нас. Браво и от мен за сигнала до кзп.

# 611
  • Мнения: 75 320
Само на пръв поглед е смешно.
А и от КЗП са реагирали, ще направят проверка и може да има резултат за вбъдеще...значи не е съвсем нищо.
Не е нормално първият ден да се изчерпва промоцията....едно кашонче ли зареждат?
И в Лидл е така с дрехите понякога...трябва да отвориш магазина, за да купиш. После се изчерпват и не зареждат до края на промоцията.

# 612
  • somewhere over the rainbow
  • Мнения: 3 276
Е понеже ви е смешно, и всички си мълчим, за това веригите си правят гаргара с нас. Браво и от мен за сигнала до кзп.
Оо, аз не съм от мълчаливите и редовно се оплаквам за разни неща. Разбира се, че трябва да сме активни. Но е добре преди това да мислим кога имаме право.
КЗП са дали стандартен възпитан отговор, но е ясно, че няма какво да направят.
ПП. Не един кашон, един пакет могат да пуснат и няма кой да ги барне. Имало ли е, имало.

# 613
  • Мнения: 894
Амбицирах се и им писах, ето какво клише ми върнаха след 15 мин.

Благодарим Ви за Вашето съобщение от 18.06.2018.

Съжаляваме за неприятното разочарование, и Ви молим за извнинение.

Като компания, която поставя клиента на първо място, се отнасяме сериозно към всяко постъпило мнение. Поради тази причина ескалирахме сигнала Ви към нашето Ръководство, за да се вземе под внимание.

Принципно се стремим да осигуряваме достатъчни количества от промоционалните ни стоки, ето защо осигуряваме зареждания няколко пъти седмично.

Оставаме на Ваше разположение и на безплатната ни телефонна линия за своевременни справки за наличности: 0800 12 220 от понеделник до петък от 8:00 до 20:00ч. и в събота от 8:00 до 17:00ч.

Желаем Ви хубав ден.

# 614
  • оттам, откъдето започва България
  • Мнения: 12 397
За съжаление звучи стандартно и монотонно. Това явно си им е редовният отговор. Аз също съм писала и съм получавала такива отговори. Това ме навежда на мисълта, че не им пука.

Общи условия

Активация на акаунт