Пазарът на недвижими имоти - какво се случва реално?-27

  • 70 855
  • 754
  •   1
Отговори
# 735
  • Мнения: 2 314
Супер са си велоалеите по принцип, друг е въпроса какво се прави в София. На запад вече тенденцията е имотите с велоалеи пред тях да имат по-високи цени.

# 736
  • Мнения: 11 626


Кои основни улици и булеварди са били стеснени заради велоалеи?
Например главните улици в Студентски град. Преди 3-4 години "с боички" нарисуваха едни линийки тесни та тесни.... И после се похвалиха какво са ИЗГРАДИЛИ.

# 737
  • Мнения: 13 285
Скрит текст:
Навсякъде вече е трудно паркирането. Решенията на този проблем всеки ги вижда от собствената си камбанария.
По Европата дето цитирате, който е ходил знае, че в центъра е фул с платени паркинги, а не място на улицата оградено с боичка и плащай за това. Защото в голяма степен, задръстванията по центъра се образуват именно заради паркираните открай до край по улиците коли, като сложим и велоалеите, които стесниха основни улици и булеварди и стана трагедия.
Градския транспорт какво да го коментирам в сравнение със Западна Европа, нито е бърз, д изключение на тези, които ползват метро, нито е удобен, добре че тук там купиха поне по нещо новичко, щото на нищо не приличаха рейсове, тролеи и трамваи.
За зоните категорично в момента, в който въведат някъде зона и съседните улици се натоварват неимоверно, и не само от приходящи, а и от такива, които си зарязват колата с месеци, за да не си платят винетката за безплатно паркиране.
Тези зони въобще не са цялостно решение относно движението в града и не говоря само за паркирането, а и за задръстванията, връзките между кварталите за бързо и удобно придвижване,място за движение на пешеходците, щото тях заради велоалеите начертани пак с една боичка, ги стесниха много.

[/quote]

Кои основни улици и булеварди са били стеснени заради велоалеи?
[/quote]

Последно бул Прага и ул Раковски, по Раковска заради въпросната велоалея тролея едвам взима завоя преди Графа. Витошка посока южния парк едното платно също даде фира заради велоалея.
Сега започва ремонта на бул Левски от графа до СУ, вероятно и там ще отрежат едното платно за велоалея.
Е как да няма задръствания и да не се движи бавно ГТ, като правят улиците с по едно платно.
И като гледам колко колоездачи се движат по тях си мисля, че заради интереса на едни малко хора, се пренебрегват другите движещи се.

Относно чуждия опит с велоалеите, ние определено не сме нация, която предпочита този начин на предвижване и да е толкова масово разпространено като в други държави, че автоматично да се пренася чужд опит, но пък е удобно, мацнеш една боя и изпишеш едни велоалеи и гръмки заглавия

Последна редакция: пт, 29 юни 2018, 20:40 от zari65

# 738
  • Мнения: 9 662
Ох кви са тъпанари. Целта не е да се вземе половин платно и да се направи велоалея, а цялата инфраструктура да се разшири. Иначе не е нито удобно, нито безопасно за никой. Сега до колко е възможно разширение на места е съвсем отделен въпрос.

# 739
  • Мнения: 2 314
Е, щом Зари65 е говорителя на нацията аз няма какво да се опитвам да я оборвам.

# 740
# 741
  • Мнения: 134
Ох кви са тъпанари. Целта не е да се вземе половин платно и да се направи велоалея, а цялата инфраструктура да се разшири. Иначе не е нито удобно, нито безопасно за никой. Сега до колко е възможно разширение на места е съвсем отделен въпрос.
Всичко това е точно наобратно... Искрено то пожелавам ти сам/a да прозреш колко грешиш...

# 742
  • Мнения: 9 662
Ох, да, защо ли да има 2 платна за коли (още по-добре едното например да е бус лента), нормална велоалея и тротоар, супер тъпо е наистина.

Като цяло мисля, че не-шофьорите са много нетолерантни. Аз например искам да стане по-добре за всички, но те държат да е добре единствено за тях.

# 743
  • Мнения: 1 050
Настръхвам като карам покрай Токуда, защото двете платна са тесни, а има и велоалея. През цялото време съм нащрек за колите отляво, както дали няма да ме настигне колоездач

# 744
  • Мнения: 1 712
Ох, да, защо ли да има 2 платна за коли (още по-добре едното например да е бус лента), нормална велоалея и тротоар, супер тъпо е наистина.

Като цяло мисля, че не-шофьорите са много нетолерантни. Аз например искам да стане по-добре за всички, но те държат да е добре единствено за тях.

Напълно си права. Даже имам чувството, че са толкова зле, че реално не осъзнават, че тези линийки, които ги начертаха по улиците, за да може някой да вземе едни европари, всъщност не са удобни нито за колоездачите, нито за шофьорите на автомобили!

# 745
  • Мнения: 2 204
- от тук - https://www.24chasa.bg/novini/article/6938106
Някой може ли с думи прости да ми обясни, тази напълно необяснима за мен ситуация в момента на пазара на жилища. От статията излиза че пазара е пренаситен с жилища, толкова много пренаситен, че над 1 милион жилища стоят празни и в тях никой не живее. Броя на изградените жилища значително надхвърля броя на домакинствата в държавата, т.е. излиза че за всяко домакинство има по няколко жилища и в същото това време тези жилища стоят празни, просто в тях няма кой да живее. По нормална пазарна логика, след като пазара е пренаситен с даден продук, то би трябвало цената на този продук да падне драстично, нали така. Поне така са ни учили едно време в училище. А то става точно обратното - пазара е пренаситен със свободни жилища и против всяка логика цената им расте. Някой ако може да ми каже как става тази работа, ще съм му благодарен.

# 746
  • Мнения: 18 504
Да се чудиш защо никой не отива да живее в Странджа-Сакар без водопровод и с външна тоалетна, а иска в София и големите градове.

# 747
  • Мнения: 2 204
Да се чудиш защо никой не отива да живее в Странджа-Сакар без водопровод и с външна тоалетна, а иска в София и големите градове.
В София също пазара е пренаситен с жилища. На улицата на която живея има три нови кооперации и вече една година в тях живеят пет-шест семейства, всичко друго е празно.

# 748
  • Мнения: 2 810
Някой знае ли какво ще се строи до метростанция Г. М. Димитров? Първо пишеше паркинг, после табелата беше скъсана и пишеше "Покупка от строителя" ....

# 749
  • Мнения: 19 485
Май Артекс ще строят сграда.

Общи условия

Активация на акаунт