СЕДМИ клас – 9 – Време е желания да заявим (18.06.2018–24.06.2018)

  • 72 176
  • 1 110
  •   1
Отговори
# 210
  • София
  • Мнения: 7 682
lorenca, точно с паралелките с химия и биология на ЕГ ще редуцираме многобройните си желания, че попадне ли на такава, ще си остане с първи гимназиален етап, горкият.

# 211
  • Пловдив
  • Мнения: 10 507
За МГ вариант за ДЗИ е и първи чужд език.
За МГ Пловдив всеки може да поиска учебен план.

# 212
  • София
  • Мнения: 2 896
Ще излязат и тази година. Чакат някой да им ги поиска по реда на Закона за достъп до обществена информация. Grinning

Благодаря! Simple Smile

# 213
  • Мнения: 208
министър Дидева много благодаря за отговора Flowers Hibiscus Разгледах учебните планове и ми се изясни картинката.
Ако мога сега и детето да убедя, ще е просто чудесно.
Но то не увира, не иска и не иска да запише МГ - мат като първо желание за съжаление. Навила си е на пръста МГ-  инф Sad

# 214
  • Мнения: 5 160
lorenca, точно с паралелките с химия и биология на ЕГ ще редуцираме многобройните си желания, че попадне ли на такава, ще си остане с първи гимназиален етап, горкият.
Но сигурно сте на Ти с Гео и История, за разлика от нас Simple Smile
Като видя МАТ+Гео иииии Rage

# 215
  • София
  • Мнения: 7 682
на ТИ не сме, но ще ги изкласи JoyJoyJoy
Освен това, ако  съм разчела правилно знаците Joy, за второто задължително ДЗИ, ще може да избира измежду двата езика, мат и гео...  Което си е почти нулев шанс, да се наложи да се явява на гео.

# 216
  • София
  • Мнения: 1 071
Не беше заядливо, а прост въпрос, но нейсе...
Останах с впечатление, че не е фен на математиката.

# 217
  • Burgas, Bulgaria
  • Мнения: 407


Не ми е ясно защо трябва да сте така груба - форумът е за подкрепа, а не някой да се самоизтъква колко добре разбира нещата или е перфектен в организацията.
Ако бях администратор, щях да ви блокирам.

Каквото повикало, такова се обадило! Simple Smile

В общия случай, заявление за кандидатстване може да се подаде онлайн, докато за записването в  е необходимо присъствие на родител. Т.е. ако живеем и работим в чужбина (то и за у нас важи за доста хора) и не можем да си позволим да пътуваме (излизаме от работа) когато си поискаме, е нормално да си предвидим така нещата, че да сме налични тогава, когато се иска нашето присъствие, т.е. да си предвидим отпуската за записването. Simple Smile Хубавото в случая е, че може да се мине и метър, като с детето отиде някой роднина или друг близък, да се запише. Simple Smile

Иначе и аз съм изкуфяла, половин час се дзверя в упътването за подаване на заявление онлайн и се чудя как прикачам медицинско, докато обърна внимание, че долу си имало бутонче. Много рано се наложи да ставам днес и явно мозъкът ми няма да се събуди цял ден.  hahaha

Оказа се ,че даже и да е с близък -трябва да има нотар.заверено пълномощно. Днес го направих и съм спокойна.След позвъняване в РИО ми отговориха ,,направи там някаква декларация защото и те не знаели .Нямам думи просто.Благодаря на съфорумката която ме посъветва за пълномощно.

# 218
  • Мнения: 5 671

Май само аз не съм смятала...Scream
Скрит текст:
Други теми се обсъждат вече в темата - дванадесетокласни, но аз си стоя на седмокласната вълна. И се опитвам да разгадая следното - според статистиката, по математика пред дъщеря ми има примерно 300 деца и по БЕЛ - 120. Зная колко деца ще приемат гимназиите. Например в ПМГ ще приемат примерно 160 деца. И приемаме, че тя си избира ПМГ като първо желание. Как да стъкмисам цифрите и да разбера колко деца от тези 300 математици и 120 българисти преди нея ще имат бал по-висок от нея и ще се насочат към ПМГ? Чак ми е съвестно, че не направих статистика...

# 219
  • Мнения: 3 927
прост въпрос, но нейсе...
Останах с впечатление, че не е фен на математиката.
И аз не обичам заяждането, но никъде не съм обяснявала кое обича или не детето....Просто и ние малко на принципа от миналата тема "по-добре по-последен в града (МГ), отколкото първа мома на село (Ана Май)" Simple Smile Smile

# 220
  • Мнения: 8
В примерния план за втори етап (приложение 2 и 3) са разписани само БЕл, чужди езици, МАТ, гражданско образование и физическо. Не разбирам кои предмети може да са в раздел Б, защото още не съм чета цялата наредба, но си задавам същия въпрос - ако в 10. клас някой ученик в МГ реши да става доктор, ще има ли избор да учи химия и биология в този втори етап?!
Зависи какъв е избраният профил и какви трети и евентуално четвърти предмет ще бъдат включени в училищните учебни планове.
С оценките от НВО след 10 клас ще има възможност да кандидатства за училище, в което ще се изучават като профил химия и биология

# 221
  • Sofiа
  • Мнения: 3 302
Здравейте,
Някой има ли информация с каква цел е необходима информацията за цветоусещане и диоптри в медицинското за професионалните гимназии и наличието на проблем с цветоусещането или на диоптър значи ли, че детето не може да учи там?
Добре,  че сте вие да се успокоявам докато ви чета, че съвсем откачам в последно време. Още не са качени оценките от свидетелството но моя младеж, но благодарение на вашите писания, че миналата година някои са се появили едва при подаване на заявление не съм превъртяла съвсем:flushed:
@Чоколина, страхотно премеждие сте имали! Добре, че всичко е минало вече

Последна редакция: вт, 19 юни 2018, 14:06 от Valery

# 222
  • София
  • Мнения: 7 682
Магнолия, по-важното е колко деца са пред вас при сбора от бел+мат.
За МГ е трудно да се предвиди бал обаче, заради утроената математика. Предполагат се няколко комбинации, при които дори дете, по сбор да е след вас, след утроена математика да ви изпревари.
Тук може да ти помогне специалист, като Дидева, за да не ви подведем.

Последна редакция: вт, 19 юни 2018, 14:16 от oblachna

# 223
  • Варна
  • Мнения: 2 133
Taneto, за МГ-Варна, доколкото аз разбрах, два от профилиращите предмета ще станат ясни след 10 клас, вкл. според желанията на учениците (и според възможностите на училището)

# 224
  • Мнения: 5 160
Уф, как си представяте това преселение между гимназии ...
ЗПУО
Чл. 142. (1) Учениците постъпват в държавните и в общинските училища на местата, определени с училищния, с държавния и с допълнителния държавен план-прием.
(3) Държавният план-прием определя броя на местата, на които се приемат учениците във:
1. профилираните гимназии и в професионалните гимназии, в паралелките за профилирана подготовка в средните училища и в професионалните гимназии или в паралелките за професионална подготовка в обединените училища, в средните училища и в профилираните гимназии - в VІІІ клас;
(4) Допълнителният държавен план-прием определя броя на местата, на които учениците, завършили първия гимназиален етап на средно образование от обединените училища, се приемат в профилираните гимназии и в професионалните гимназии, в паралелките за профилирана подготовка или за професионална подготовка в средните училища, както и в паралелките за профилирана подготовка в професионалните гимназии и в паралелките за професионална подготовка в профилираните гимназии.

Общи условия

Активация на акаунт